- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
máyköl
veterán
Sziasztok,
Aliexpress -ről nem érkezett meg egy termék. Tracking alatt "shipment cancelled" feliratot látok, pénzt levonta. Mit tegyek ilyenkor?
-
máyköl
veterán
Sziasztok,
Van 3 Júniusi rendelésem ami nem érkezett egyáltalán meg.
Mindháromnak írtam üzenetet, egyik azt válaszolta hogy menjek el a postára hogy nem érkezett -e meg, a másik visszaküldte a szállítási információt, miszerint megérkezett az országba 06.27 -én. Dispute -ot nem nyomtam egyiknél sem, ugrott ez a kettő rendelés?
Harmadik viszont az válaszolta, hogy visszament hozzá a termék. Kértem, hogy küldje el újból, mire ő egy linken keresztül kér 1dollárt az újabb szállítási díjra. Mennyire bevett szokás ez, hogy még ráadásként újból fizessek a termékért, amit hónapok óta várok? Ezt a linket küldte: [link]
Köszönöm előre is a segítséget!
-
máyköl
veterán
Sziasztok,
Segítséget szeretnék kérni. Rendeltem 1 hónappal ezelőtt egy terméket, pontosan ezt.
1 hete kaptam egy emailt, egy Meest nevezetű futárcégtől.
"A csomagja Kínából RO411378528EE sikeresen megérkezett Európába.
A csomagját a Meest pár napon belül fogja kézbesíteni Magyarországra.
A csomaglogisztikai szolgáltató a Pick Pack Pont. Kérjük várja az ezzel kapcsolatos következő üzenetet."Itt már furcsálltam a dolgot, nem futárcéggel szoktak jönni Aliról a termékek. Sebaj. Ez még nem lett volna akkora gond.
Ma jött viszont újabb e-mail és sms, hogy a csomagom átvehetem a kijelölt csomagponton. Itt már végképp nem értettem. Postaládámba kapom meg minden rendelt termékemet az Aliról.
"Átvételhez szükséges adatok:
Vonalkód: MST91018005468
Feladó: Meest Europe Sp.z.o.o
Címzett neve: Toth Benjamin
Utánvét összege: 0,00 Ft
Átvehető: 2019.11.04. 17:15:00-ig"Budapesten a XII.kerületben lakom, a Szendrő utcában. A slusszpoén: "Értesítjük, hogy csomagja megérkezett az Ön által választott Pick Pack Pontra: 511.sz Maxi Coop Abc (511.sz Maxi Coop Abc(611545)), cím:3752, Szendrő, Rákóczi u 5-7"
Feladták Szendrő városba, 230km -re a lakhelyemtől, elvileg egy általam választott Pick Pack Pontra. Mondanom sem kell, semmilyen átvevőhelyet sehol nem választottam, simán rendeltem Aliról egy terméket, ahogyan szoktam. Rendben meg is szoktak érkezni a postaládámba a rendelt cuccok.
Mi történhetett itt? Mitévő legyek?
Köszönöm a segítséget!
-
máyköl
veterán
Erre esetleg valakinek ötlet?
-
máyköl
veterán
Sziasztok,
Mit tudok akkor tenni, ha a termékem a nyomkövetés alapján megérkezett, és átvettem? Az Aliexpress értékelést vár a termékről, dispute -ot indítottam, miszerint én nem kaptam semmit, de el lett utasítva az Aliexpress által, mivel a nyomkövetés alapján a termék átvételre került.
Köszi előre is
-
máyköl
veterán
Sziasztok,
2 kérdésem lenne:
1.,Van egy rendelésem, track order alatt teljesen ellentétes információkat ír:
"Parcel is still in transit, no worries, we will delivery it to you as soon as possible. Estimated delivery: Apr 04 - Apr 15"
egyszerre pedig ezt is írja:
"Shipment cancelled"
Mi tévő legyek? Követési szám: RE201241309CN.
2., Van egy folyamatban lévő dispute -om, 1 éve...
Nem érkezett meg a termék, visszatérítést kértem, válasz az volt hogy kis türelmet. Nem tudom hogyan történhetett, hogy ennyi ideig dispute alatt van, de azóta sem történt semmi. Most újra ráírtam az eladóra, aki azt írta hogy kérjek visszatérítést. De újra nem tudok, mert 1 éve már kértem, ami azóta is aktív. Belenyúlni sem tudok már, mert várakozás alatt van. Mit tudok tenni ez esetben? Követési szám: RE083077654CN
Köszönöm előre is
-
máyköl
veterán
Sziasztok,
Volt néhány Aliexpress rendelésem.
Amióta viszont ez a kókler banda átvette a csomagok kézbesítését itthon (ViddL), sorra nem kapom meg a rendeléseket.Csak emailt kaptam, miszerint:
“Csomagját visszaküldtük a feladónak.
Csomagját már kétszer megpróbáltuk kézbesíteni, és mivel nem jártunk sikerrel, visszaküldtük a feladónak.”Nos, soha nem keresett semmilyen futár. Se telefonon, se kaputelefonon, sehol. A csomag pedig a postaládában is elfért volna.
Azt sem értem, hogy egy sikertelen kézbesítés esetén, miért nincsen egy központi raktár, ahol személyesen átvehetem a csomagomat.
Mondanom sem kell, hogy az ügyfélszolgálat nem veszi fel a telefont, az emailre pedig nem reagálnak.Az Aliexpress is azt jelzi a tracking alatt, hogy: “Delivery attempt unsuccessful. Recipient not at home.”
Lényegében értelmezhetetlenné vált számomra bármilyen Aliexpress rendelés így, esélyem sincs arra, hogy hozzájussak a csomagomhoz, amit kifizettem.
Mit tudok tenni, hogy ne veszítsem el a pénzt legalább, amit kifizettem értük?Köszönöm előre is a segítséget.
-
máyköl
veterán
válasz LouiS22 #65552 üzenetére
Minden adatom stimmel. +36 -al kezdődik a telefonszám is.
Az az email is megérkezik, hogy “14:15 - 16:15 között csomagot kézbesítünk Önnek”. Az emailben viszont csak a futár neve szerepel, elérhetősége nem.
A futár elérhetőségét elvileg a telefonos ügyfélszolgálaton lehet megkapni, azonban ott a telefont soha nem veszik fel.
Rendeltem már inkább munkahelyre is, pont a rossz ViddL szállítási tapasztalatok miatt, mivel ott fix recepció van, ahol mindig ül recepciós aki át tudja venni, de oda sem érkezett meg soha, csak az email jött, hogy kézbesítés sikertelen, minden előjel nélkül.
Lényegében lehetetlenné vált innentől bármiféle Aliexpress rendelésem, mivel a Magyar Posta az onnan érkező csomagot a ViddL cégnek ad ki kiszállításra.
Korábban, míg a Posta hozta, mindent megkaptam. -
máyköl
veterán
Köszönöm, ismerem ezt a telefonszámot, de kb. 40 alkalommal hívtam már, soha nem vették fel.
Ajánlott követőben ennyit látok:
Google vélemények alapján nem vagyok ezzel egyedül, tömeges jelenség náluk, hogy minden előjel nélkül csak kap az ember egy emailt, hogy kézbesítés sikertelen volt. Katasztrófa…
-
máyköl
veterán
Nem vonom kétségbe az igazát, most én is próbálkoztam, és valóban első hívásra felvették.
Megnéztem, az előző héten 36 alkalommal hívtuk őket, 3 különböző számról is. Nem tudom mi történt az egy hét leforgása alatt, de kinőttem már abból, hogy olyat hangoztassak az interneten, ami egyébként nem valós.
Egykébként a hölgy annyit mondott, hogy ő csak a sikertelen kézbesítéseket látja a rendszerben, a csomag pedig visszakerült az Express One -hoz, náluk kell érdeklődnöm a hollétéről.
-
máyköl
veterán
Sziasztok,
Volt egy Aliexpress rendelésem (140 dollár), aminek csak most néztem utána, eddig azt hittem csak késik. Most láttam a tracking info alatt, hogy át nem vett csomagként van adminisztrálva.
Tracking number: SYRM132120403
A rövid történet: Kaptam korábban egy foxpost értesítőt, hogy a csomagom átvehető. Előfordul, hogy használok foxpostot, de nem sűrűn, akkor pedig mivel semmit nem vásároltam amit foxpost automatába rendeléssel, nem tudtam az üzenetet hova tenni. Az értesítő amennyire csak lehet, ki is ment a fejemből. Nyilván hibás vagyok, oda kellett volna mennem, és kinyitnom, de teljesen elvitt a gondolat, hogy ez valami téves üzenet lehet csak, hisz semmit nem rendeltem foxpostra.
Van néhány aliexpress rendelésem, semmi logikát vagy szisztematikát nem tudok felfedezni a kézbesítésben, van hogy kiszállítják a kért címre, van hogy postára kell bemenjek, az utóbbiról is van hogy sms -ben kapok értesítést, van hogy emailben, de a foxpost a legkevésbé sem volt a gondolataimban, hogy oda is kaphatom a csomagot.
Mit tegyek most, mire számíthatok ha felveszem az eladóval a kapcsolatot? Nem akarom magam mentegetni, hülye voltam hogy nem tulajdonítottam nagyobb jelentőséget a foxpost értesítőnek.
Ha kifizetem a szállítási költséget, újraküldi az eladó?
Köszönöm
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!