- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Yettel topik
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- iPhone topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Fotók, videók mobillal
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz máyköl #24629 üzenetére
Rákérdezel az eladóra, lehet hogy egy másik nyomkövetési számmal küldte el, de az eredeti nem lett átírva, csak ezt a cancel-t írta be.
Ha nincs úton akkor meg lehet dispute-t indítani és visszakapod a pénzed. Nekem ilyen megszakított szállításra soha nem jön automatikusan vissza a pénz.[ Szerkesztve ]
-
-
Topikgazda
válasz máyköl #31149 üzenetére
Add meg a nyomkövetési számokat hogy lehessen tudni azt hogy a megérkezés igaz lehet vagy nem.
Amig nem zárul le a vásárlás és azután is 15 napig mehet a dispute, így elméletben egyiks sem ugrott, de kevés az információ amit megadtál, a pontos válaszhoz, lásd első mondat.
Az utolsóra: sajnos szoktak ilyet csinálni, mert ha jó a címzés és te nem vetted át valamilyen okból, akkor a te hibád hogy visszakerült, így jogos az újra postaköltség kérése, az 1 $ az nem sok.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz máyköl #31158 üzenetére
Egyik sem könyvelt küldemény, a logisztikai cégek írták be megérkezéseket távolról, így kamu bejegyzésnek tekintendők. Valahol még keringenek vagy elvesztek.
A Magyar Posta NKK feldolgozási maximum ideje 14 nap volt, a 1-6 nap a jellemző.
Így a 23 Júl 2019 15:18 és a 27 Jún 2019 09:45 Arrive at destination country ha igaz lenne már megkaptad volna.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz máyköl #32496 üzenetére
Nem tudom hogy akkor hogy maradtál ki, elnézésedet kérem azóta már többször foglalkoztunk ezzel a témával, de kapcsolatfélvétel itt az alábbi telefonszámon és kérd meg őket hogy vagy vigyék ki vagy egy közelebbi átvételi helyre.
A #32425-hsz-ből
Ha rákeresel vagy visszaolvasol volt már róla szó, a Sprintert kell nyaggatni azzal a MST-s számmal., mert kamu postai nyomkövetési számot kaptál.
Sprinter Ügyfélszolgálat Telefon: 06 1 881 2615 Hétfő: 7:00-19:00 Kedd – Péntek: 7:30-17:30
Elméletben küldenek e-mailt is az talán bővebb. Van valami keresőjük is.Lehet hogy hosszabb ideig kell várnod hogy felvegyék, így te is jelezheted hogy ez így nem jó, egyeztessék a nekik szállító céggel a PP pont helyek kijelölését a címzett lakóhelye szerint. Ne hasra ütés szerű legyen, de te is inkább a címeden szeretnéd átvenni.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz máyköl #49708 üzenetére
Ezeket már nem viszik ki, postán kell átvenni április eleje óta, ha nem fér bele a postaládába, ami azt jelenti hogy 24 mm-nél vastagabb. Még akkor sem ha lenne kinek átadni. Nálad a 62-es postán. Nem kaptál e-mailt vagy sms-t az átvételi lehetőségről amelyben egy általuk adott azonosító van beírva?
De az is lehet hogy ez nem tied volt, csak ezt a számot kaptad meg, a postán nem kérdezted hogy a nevedre és címedre szólt-e? Mert ha pár napon belül nem kapod meg akkor ott célszerű kezdeni a kutatást, mert ha nem tied a szám, akkor máshogy tudod indítani a dispute-t.
Ha nem tied volt akkor ezt az új információval lehet kérni felülvizsgálatot.
De ha van recepció akkor át is vehették.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz máyköl #49822 üzenetére
1. Már rég írni kellet volna az eladónak, úgy március 30, mert lehet hogy nem is tud róla.
2. Azzal a 2020-as dologgal semmit nem tudsz tenni, nézd meg a My Orders menü Refunds & Disputes menüpontnál hogy ott erre a vásárlásra mi a státusz, mert az már rég le van zárva.
Az adott vásárlásnál középen a Status oszlopban a Arbitration ID után a View details linkre kattintva[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz máyköl #65550 üzenetére
Ha visszament akkor ugye nem kaptad meg, így dispute. A Magyar Posta vagy az EO adja át a ViddL-nek kézbesítésre, gondolom valami postai azonosítód van, azzal nem lehet érdeklődni? Nem látsz érdemi információt az ajánlott követőben sem? Ráadásul a ViddL-nek is el kell tárolni bizonyos ideig, azonnal nem küldhetik vissza.
+36 70 758 2536 Ügyfélszolgálat: H-P 09:00-17:00[ Szerkesztve ]
-
LouiS22
veterán
válasz máyköl #65550 üzenetére
Nem világos, hogy az email kitől jött, de legelőször megnézném, hogy az alinál minden elérhetőségi adatom stimmel-e, elsősorban telefonszám (külön figyelve arra, hogy +36-tal kezdődjön). Utána pedig alaposan áttúrnám a spam foldereim is, ha ViddL kapott elérhetőséget, akkor emailben biztosan értesít.
A ViddL a kézbesítés napján emailt küld, futárral is kapcsolatba tudsz lépni, és ebben az emailben akár a személyes átvétel beállítására is lehetőség van..
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
LouiS22
veterán
válasz máyköl #65553 üzenetére
Mondjuk abban a mailben kapásból lehetőséged van személyes átvételt választani. Meg lehet rendelni standard shippinggel is - azt nagyon ritkán passzolja tovább az EO.
A nagyhalált azért nem kell előadni, hogy lehetetlenné vált a rendelésed. Szerintem.
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
Topikgazda
válasz máyköl #67071 üzenetére
Már többször előfordult hogy FoxPost automatába kézbesítik volt itt róla szó, eleve már reklámozza a FoxPost is.
Kár hogy nem itt nézted a nyomkövetést vagy esetleg leellenőrizted azt amit Foxpost küldött annak ellenére hogy tévesnek gondoltad.
Ha visszaérkezett hozzá akkor a pénzed kérd vissza és vedd meg újból vagy kérd meg az újraküldésre, de akkor már semmi vásárlói védelmed nem lesz, ezért inkább az előbbit válaszd. -
Topikgazda
válasz máyköl #67615 üzenetére
Mivel az azonosító csak idefelé működik ha az át nem vétel miatt visszaküldik a szállítási folyamatról, az átvételről te semmiféle információt nem látsz.
Arról nem is beszélve hogy a Foxpost csak belföldi kézbesítéssel foglakozik és ahhoz hogy visszamenjen az eladóhoz vagy 3 cégen keresztül kelen mennie, ha egyáltalán visszaküldik. A posták közt van egyezmény a visszakézbesítésre, futár szolgálatok és ilyen itthon csak belföldi kézbesítésű cégek esetén eseti egyezmény, de vannak akik ez alapján nem küldik vissza.
Ugye nálad ez van: Raktárban. Címzett által át nem vett / visszaküldött csomagod visszaszállításra került a FoxPost raktárába. és nem az hogy a megbízó, átadó logisztikának visszaszolgáltatva.
Véleményem az hogy ez nem ment vissza, rákérdezhetsz a Foxpost-ra hogy akkor mi is van a CLFOX168096443255910 számú küldeménnyel.
A SunYou-Sytrack is csak annyit mutat hogy átvéve
SYRM132120403 China Hungary 2023-04-27 00:00 In transit Pick Up[ Szerkesztve ]
-
motrola
aktív tag
válasz máyköl #67615 üzenetére
Pár hónapja nekem is volt 1 átnemvett csomagom amit visszaküldtek. (talán)
Vártam a szállítási idő vége felé megkérdeztem az eladót, hogy "Én már régóta nem tudom követni a küldeményt mi lehet a hiba?" Jött a válasz, hogy utánanéz. Másnap megajánlott, hogy visszafizeti a teljes árat, adjak 5 csillagot. Elfogadtam. A pénzt visszakaptam, gondolom nála meg megvolt a csomag. Egyébként a helyi posta hülyesége miatt volt az egész.Dell Latitude 5490, POCO X5 5G, Umidigi, Chuwi Hi10X
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- PlayStation 5
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- World of Tanks - MMO
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Autóhifi
- Marvel Snap
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- XPEnology
- További aktív témák...