Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
SMITE 2 - Napokon belül indul a zárt alfa teszt
gp Több mint egy tucat karaktert próbálhatnak ki a szerencsésebbek, a teljes listát a május első napján esedékes streamben árulják el.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gabesz25
tag
sziasztok
első alis rendelésemen vagyok túl, október 16án rendeltem telefonhoz új kijelzőt. kaptam TN számot RP*****SG, az alapján "26-10-2015 Arrival at Destination Post".
ez az utolsó bejegyzés, azóta semmi nem történt. kérdésem csak annyi lenne, hogy ez normális és esetleg a vámon tartják még?
köszi -
Gabesz25
tag
posta.hu semmit, mivel Németországban vagyok. próbáltam német posta oldalon utánanézni, de semmi. itteni fórumokon 20-40 nap szállítási időt írnak, szerencsés esetben 10 nap. Ha a vámot kell fizetnem, akkor kapok értesítőt, hogy hová kell mennem érte (ha jól értelmeztem). úgyhogy várakozok még. köszi azért
-
Gabesz25
tag
válasz altegn0 #6992 üzenetére
ha a http://www.trackitonline.ru oldalon megnézem a követést a RP320805371SG-ra, érdekes módon az van írva, hogy "Arrival at Destination Post Germany", viszont a német postán nincs regisztrálva a szám, tehát mégsem érkezett még meg. szóval egyelőre nem értem mi van ilyenkor.
-
Gabesz25
tag
szerintetek erre érdemes még várnom, vagy lassan nyomhatok az open dispute-ra
http://www.17track.net/en/track?nums=RP320805371SG
12 nap van még vissza a 60 napból
egy üzenetváltás már volt az eladóval november 15-én, azt mondta úton van a csomag...én kétlem, hogy így lenne -
Gabesz25
tag
sziasztok,
10 nappal ezelőtt eszkaláltam egy rendelésem, de még semmi nem történt az Ali részéről. Ez normális?
csomag nem érkezett meg, a 60 nap letelt, megnyitottam előtte a dispute-ot, amit persze nem fogadott el az eladó, adott helyette egy tök másik TN számot, ami Ausztráliába mutat...ezután eszkaláltam a rendelést, de semmi visszajelzést nem kaptam. Első rendelésem lett volna ez az Aliról, de lehet az utolsó is egyben...
írjak az alinak? vagy várjak? -
Gabesz25
tag
Sziasztok,
ma végre kaptam választ az Alitól, full refund-ot ítéltek. Furcsa is lett volna más döntés úgy, hogy nem jött meg a csomag és kamu TN-eket kaptam.
két kérdésem lenne:
1. amikor fizettem bankkártyával, akkor ugye zárolták az összeget a számlán, aztán majd oldják az és ennyi vagy lesz valami teendőm?
2. emailben kaptam a döntésről az értesítést, de az ali oldalán a következő van:
"
Order NO:
69993450087069 (Dispute Case NO:4015474239)Status:
Dispute Escalated - Waiting for both parties to respondReminder:
To move forward with this case, both the buyer and seller need to provide enough evidence (such as clear pictures or any other relevant information) to support their case within 2 calendar days 15 hour 39 minute 54 second Forged or modified evidence will not be accepted."és a Respond gomb. Gondolom arra kell nyomnom, ott viszont kérnek valami indoklást. Ha már született döntés, akkor mit kellene oda "bizonyítékot" írnom/képet csatolnom?
köszönöm
-
Gabesz25
tag
válasz molvany #8247 üzenetére
íme a teljes levél:
Dear Gabor Klement,
Thank you for contacting AliExpress.
Regarding your order<69993450087069>, I am sorry that you didn't get an adequate solution from the seller. We checked the information and supportive evidence you provided for this dispute, your claim is accepted.For this dispute, Aliexpress can provide you the following solution:
Full refund.
If you have already settled the dispute with seller, please inform us so that we can follow this dispute based on the settlement; If the seller provides valid counter evidence as response, we might update the final solution.
Thank you in advance for your understanding and great cooperation.
Best regards,
AliExpress Case Management Team -
Gabesz25
tag
valahol mintha ilyet olvastam volna. mindegy is, ez a kevésbé fontos, valahogy úgy is vissza kerül a pénzem, ha eljutok odáig. a fontosabb kérdés azonban az, hogy akkor mit írjak a "bizonyítékokhoz". Írjam le még 1x, azt amit már korábban is, hogy a csomag nem érkezett meg a 60 napon belül, + kaptam két olyan TN-t, ami nem volt jó?
-
Gabesz25
tag
válasz molvany #8255 üzenetére
közben nézelődtem még a case-ben, és ezt találtam:
Status of case: Complaint Substantiated
What the buyer/seller needs to do now
Buyer: confirm us with your choice based on the solution provided by AliExpress.
Seller: negotiate with buyer or provided counter evidence.tehát "Respond" gomb, majd beírom, hogy igen, kérem a full refund-ot?
-
Gabesz25
tag
sziasztok. van egy rendelésem, júni 16ról. júni 22-én repülőre rakták (elvileg), de azóta semmi változás a csomagszámnál. próbáltam nyitni dispute-ot, de nem lehet, mert a csomag státusza in tranzit és így nem engedi létrehozni a jelentést. mit tehetek? Lassan lejár a vásárlói védelem is.
-
Gabesz25
tag
igen, 90 napos, viszont ma az Ali átállította a rendelést completedre (trackingnél látszik az appban), bár a termék még mindig nem érkezett meg. Dispute nyitás pedig továbbra sem lehetséges. azt írja, ha szeptember 15ig nem érkezik meg, nyissak dispute-ot. Ami azért marha érdekes, mert ezt írta arra is, ha 8.16ig nem érkezik meg. de sehogy nem lehet dispute-ot nyitni. Most akkor szépen várjak még egy hónapot, aztán akkor még lesz lehetőségem visszakapni a pénzem ha nem érkezik meg a termék? kb 30 rendelésem volt eddig Aliról, eddig nem volt gond egyikkel sem, minden megérkezett. Ezért értetlenkedek itt most
-
Gabesz25
tag
Sziasztok. A két hónapja rendelt csomagomhoz bekerült egy bejegyzés a Magyar posta által. Ez most mi? Ha international transport előkészítés általuk, akkor ez visszaküldés? Vagy csak valami kamu bejegyzés?
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!