Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz agroman #53499 üzenetére

    Igen erre gondoltam, kértem is ilyen küldeményekről azokat az adatokat amelyekből dolgoznak, hiszen nagyon egyszerű megnézni és képernyőképet csinálni, mert elektronikus adat, de nem tartom véletlennek, hogy nem kaptam rá választ tőlük, még annyit sem hogy"adatvédelmi szabályok" miatt nem lehetséges ezt meg ismernem. Erre írtam hogy más módszerrel próbálom megszerezni.

  • V/

    Topikgazda

    válasz agroman #53506 üzenetére

    Értem, az is folyamatban van, de azt a Cainiao logisztikai része intézi, most még az IOSS azonosítót is küldik, szóval bővítve az információ halamaz szóvaél az elérhetőség mindenképp ott van, de nem kapkodják el a reakció, szerintem nem i s igazán értik a problémát
    Abból indultam ki hogy volt több eset hogy megvolt rendesen a telefonszám mert látta az ügyintéző is, de nem jött értesítő és olyanról is kértem az igazolást. Mert arra nem mondhatják hogy nem lett megadva.
    Nagyon frisset nem tudok kérni, mert amit utoljára vettem az nem került a postához, így ahhoz adatokat kérni nem lett volna értelme.

    Ja, most a Posta szerint az IOSS rendszer a hibás, nem sokára egyeztettek a vámosokkal hogy tényleg igaz-e.

    [ Szerkesztve ]

  • V/

    Topikgazda

    válasz agroman #54044 üzenetére

    Megint több pontatlanság van ebben a cikkben, kár hogy megint nem járt utána ez Tamásné Szabó Zsuzsanna. Nem ez az első tévedéseken alapuló cikke. Olyan hibákat is ír ami már az első héten kiderült és le lett rendezve azóta, már a múlt.

    Nem a NAV számolgat itt, mert nem nekik kell.

    A vámolási árfolyam jól van számolva, a programba minden hónapban az érvényes árfolyam kerül be, holnaptól lesz az új amit az Összefoglalóban is lehet látni.

    Az IOSS-azonosítót akkor utasítja el a NAV, ha az érvényes azonosító nem szerepel az informatikai nyilvántartásban.
    Egyeztettem a NAV-al az AliExpress azonosítója benne van és érvényes, nem véletlenül írogattam be az Összefoglalóba és nem is utasítják el. Ha Posta hajlandó beírni, mert ez a gond.

    A Posta végez jogtalan áfa beszedést, tőlük kell visszakövetelni, nem a NAV-tól

    És idéztem már a NAV álláspontját, én utána jártam, nem úgy mint az újságíró hölgyike, az IOSS küldemények kezelését is a Magyar Posta végezné, csak az gond hogy nem jól csinálják:

    Teljes jogköre van a Magyar Postának ebben a vámolási témában, ezért ők a hunyok.

    A pontatlan cikkek csak felesleges hangulatkeltésre jók, másra nem.

    [ Szerkesztve ]

  • V/

    Topikgazda

    válasz agroman #54055 üzenetére

    Pont azért kell kérni, reklamálni. Ha beletörődünk abba hogy bizonyíték nélkül állítanak valamit és ezért többet fizetünk az nem megoldása a problémának.
    Amit kérdeztél hogy mi a helyzet a jogtalanul kért áfa reklamációkkal azzal hárítanak hogy majd a NAV.
    A törvény a postának adja a feldolgozás, kiszabás és begyűjtés jogát és ők havonta utalják a NAV felé a beszedett áfát, ha hibás valami azt nem kell átutalni, ki kell vizsgálni és csinálni egy sztornót a beszedésre és a pénzt az ügyfélnek visszaadni, ez van leírva a jogszabályban.
    A Magyar Posta kötelessége.
    Csak az nincs leírva hogy illik elnézést kérni

    [ Szerkesztve ]

  • Rick4

    félisten

    válasz agroman #54057 üzenetére

    Legalább olyan ez, mind a demokrácia fellegvárában, az usában, ha nem jobb. Pont egy hónapja vettem egy terméket a kinti telephelyre, de a régi cím marad az ebay-es felületen, a ups a csomagfelvétel után azonnal megkapta a jelzést, hogy máshova kellene vinni, mindösszesen 1.6 mérföld az eltérés, egy futárnak nem lehet gond, és van 3 napjuk lezongorázni, amíg a csomag abba a régióba ér. A címzett nem tud módosítani, csak a feladó. Kértem a feladót, hogy módosítson, de ő se tudta megoldani. Végül minden logikával szembemenve lepakolták egy depóban, ami 26 mérföldre van a címtől, hogy ha akarok bemehetek érte. Köszi, az oda- vissza másfél óra a kinti emberemnek... Megoldás nincs, panasz lehetőség nincs, rugalmasság nincs. A múltkori eset, hogy meg lett rendelve egy 2020-as Dodge Callenger műszerfal, szimpla félmilliós tétel. Egyszercsak jön a cucc, egy zárt dobozban ugyan, de egy pickup nyitott platóján, és minő véletlen, épp 2 napja szakadt az első, a dobozból kb 30 liter vizet lehetett kiborítani, és mivel légzsák és egy halom kábel van benne csatlakozóval, nyilván nem let tátvéve, és az ember volt megsértődve, hogy viheti vissza a cuccot.
    Amúgy a német posta, a lengyek, az olasz pontosan ugyanúgy, meg még külömb módon képes elszúrni bármit, mint a magyar, a németeknél a dpd nevű csodacég képtelen volt megtalálni München mellett egy kistelepülés, Hohenkammer főutcáján az egyszem Al Gusto pizzériát, ami minden irányból kitáblázva, normál nyitvatartási időben valóban nyitva, és ha hiszed, ha nem, 3x próbálkozott, 3-ból 3x nála ez ismeretlen cím, majd visszaküldte a megrendelt és kifizetett terméket a feladónak... És ez ott teljesen mindennapos, akár holnap is előfordulhat..
    A német posta az usából (harmadik országból) érkező csomag esetén berendel a helyi vámhivatalba, előtted nyitják fel a csomagot, nézelődnek, és az egy dolog, hogy utaztál oda- vissza egy órát, vártál előtte 15 percet, még emellé papírozol egy órát.
    Az angol szállító Milton Keynes-ben minden gond nélkül odaadja a csomagodat a negyedik szomszéd fekete családnak, egy kis papírfecnit se találsz, hogy helló, amott leraktam, pedig otthon voltak, és várták a cuccot, házszám ki volt írva, címzés is rendben volt, a futár még a cssnegőt se nyomta meg.... Mindössze 2 nappal később lett gyanús, hogy sehol a cucc, a nyomkövetési felületen látható, hogy delivered, és szépen telefonálgass, hogy hova lett delivered, de senki se tudja, szóval nem marad más, csöngess végig mindenkit, hogy bocsmá', nincs itt a csomagom? Teljesen mindennapos dolog, nem az első eset.

    De ott ezek teljesen megszokott és elfogadott dolgok, ezek az emberek ennyire képesek, és technikailag, szervezettség termén nagységrenddel komolyab blehetőségeik vannak.

    Én minden hónapban ilyenekkel szívok, 17 éve ezt csinálom, hidd el, láttam már cifra dolgokat, miközben a magyar posta évi nagyon sok cosmagomat viszi pontosan, precízen, kb 10 éve volt az egyetlen eset amikor egy csomagomat eltüntette, aztán szépen a ráírt értéknyilvántartás alapján ki is fizettek, szóval kár sem ért... Egyelőre nálam olyan az arány, hogy 95%-ban minden ott van másnapra, talán 5%, ami egy napot csúszik.

    Szóval mielőtt még azt hinnéd, hogy rossz helyre születtél, tedd össze a kezed, hogy ez itt most, a bevezetés után "csak" így működik, de ettől függeltenül itt bármikor lemehetsz a boltba kifliért, és nem különösebben kell azzal számolnod, hogy egy bandaháború közepébe keveredsz, és szimplán lelőnek.
    És ez nem politika ezek másfelé csak a mindennapos dolgok...

    [ Szerkesztve ]

    Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz agroman #54192 üzenetére

    Ez megint olyan rendelés amit csak onnan lehet beszerezni, nyugodt vagyok ;)

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

  • V/

    Topikgazda

    válasz agroman #54230 üzenetére

    Akkor az egyébként IOSS küldemények kezelésének 399/799 Ft-os díját elengedik, de mi van az augusztusi dupla áfákkal? Komolytalan bagázs.
    Ja és akkor most csak nem a NAV nem fogadta el az IOSS azonosítót? Mert tegnap még az volt az indok.

  • V/

    Topikgazda

    válasz agroman #59617 üzenetére

    Ha 24 mm-nél vastagabb akkor a kézbesítő postán kellene érdeklődnöd, ha ennél vékonyabb akkor a postást kellene nyaggatni, hogy nem-e emlékszik hogy mikor vitte ki.

Új hozzászólás Aktív témák