- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Magisk
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Fotók, videók mobillal
- Android szakmai topik
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- iPhone topik
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
molvany
senior tag
válasz csacsacsa111 #2747 üzenetére
Talán ha több részletet leírnál. Igy nem sokat tudunk.
Természetesen csak olyan részletek, amik nyilvánosak lehetnek.Ja, az, hogy kértek töled Bankszámla számot, az még nem azt jelenti, hogy a kódot is meg kell adnod ( bocs, de ezt egy 5 éves gyerek is tudja már, hogy azt nem adja ki ).
Tehát Bankszámlaszám, Bank névvel még nem jelent semmit ha megadod valakinek ( már vásárláskor is megadtál valamit ).[ Szerkesztve ]
WhatsApp :+491737182060
-
Szokimoki
csendes tag
válasz csacsacsa111 #2747 üzenetére
A pénzt az Aliexpressnek utalod át. Amíg a "purchase protection" tart, illetve amíg Te az Alinal nem igazolsz vissza, hogy minden oké, addig az eladó nem kap pénzt, tehát nem is utal vissza neked semmit. A pénzt Ali fogja visszautalni, ha jogosnak ítélik az indokaidat.
Az eladónak se adj ki semmilyen bank infót! -
wwenigma
Jómunkásember
válasz csacsacsa111 #2751 üzenetére
Erdemes lenne esetleg még irni a supportnak hogy mi tortent, benne legyen order number es a tortenet. De jo esellyel ez mar buko, valszeg leokeztatta veled hogy megerkezett a rendeles.
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
csacsacsa111
újonc
válasz csacsacsa111 #2751 üzenetére
Szóval azt gondolom, hogy így játszották ki a rendszert, hogy azt ígérték, hogy DHL-lel postáznak és utána írtak nekem egy levelet, hogy bocs olcsóbban adtuk fel China Post-tal ezért visszadunk neked 6 usd(itt nem kértek semmi bankszámla infot). Azt kérték nyissak ez miatt egy vitát, megtettem, ott jelöltem, hogy még nem kaptam árut és a postázás miatt kérek vissza 6 dollárt.a 6 dollárt nem tudtam bejelölni rendesen, csak a teljes összeget engedte. Csak a mellékelt üzenetbe írtam bele, hogy 6. Erre válasz vitát kaptam amiben az szerepel, hogy nem kaptam árut és 6 dollárt kapok vissza. Ezt elfogadtam és innentől késznek vette az üzletet. A következő emailjük az volt, hogy:
Hello, friends, because we store freeze, we need refund your money, please send your credit card number, we wait for the refund to you, thank you.
In order to accurately refund your money, please send the correct credit card
(Credit Card Type:
(credit card number:
(Cardholder Name:
(Expiration Date:
(Security Code:
send it to us, we refund to your credit card within one day!Ezután jelentettem őket az alinak, anélkül, hogy válaszoltam volna,majd vártam az alitól a levelet, mivel nem történt semmi, megpróbáltam megfenyegetni őket, írtam nekik egy emailt, hogy azonnal küldjék vissza a pénzemet vagy az alihoz fordulok. Azóta sem történt semmi. Az egyetlen szerintem, amin el lehet indulni, hogy az van a vitában, hogy nem kaptam árut, de a rendszer lehet, hogy úgy kezelte, hogy elfogadtam a kártérítést vagyis a 6 dollart . Jó lenne valahogy kapcsolatba lépni velük, valaki valami ötlet? Mindenkinek köszönöm a segítséget.
-
wwenigma
Jómunkásember
válasz csacsacsa111 #2753 üzenetére
Igen, kb. az tortent. Es mivel lezarodott a megrendeles ezert ok meg megkaptak a vetelarat. Alinak kell irni, hatha...de szabalyok szerint ok nem hibasak sajnos es a penz sincs naluk mert azt akkor tovabbutaltak az eladonak amikor leokeztad. Az eladot meg kitiltottak a csalas miatt azota.
Szvsz tanulopenz.
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
csacsacsa111
újonc
válasz csacsacsa111 #2755 üzenetére
Átváltott nem robotra és Tracy ezt írta:
Next time, please don't ask for partial refund until you receive your order or could track your shipping information.
Tracy 2014-11-17 21:47:51)
Since you did not receive your order, and there is no tracking information, I will submit a work order to the Case Management Specialist and I will mark your concern as "Very Urgent" so that it will be prioritize.<br>The Case Management Specialist will process your issue at the soonest. <br>
Tracy 2014-11-17 21:48:57)
I have sent your case to the relevant team. Please come back to us if you don't receive the email from the relevant team in a week.Szóval még reménykedekKöszönöm még egyszer
-
wwenigma
Jómunkásember
válasz csacsacsa111 #2756 üzenetére
Na ez igy korrektnak tunik nagyon. Latjak hogy nem volt tracking info ezert foglalkoznak vele. Ha 1 heten belul nem jelentkezik senki akkor irj megint nekik.
[ Szerkesztve ]
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
csacsacsa111
újonc
válasz csacsacsa111 #2760 üzenetére
0 visszatérítést ne fogadj el, nézd az én példámat. A jelentés complaint a help menü alatt van, a chat is, ahol sikerült nekem beszélni velük (help center: support).
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Ukrajnai háború
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Robogó, kismotor
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- További aktív témák...
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest