- Poco X6 Pro - ötös alá
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz llaszlo #27188 üzenetére
Nézd nálam simán elviszi az 5 képet (de felesleges annyi) és a 30-50 Mb-os videókat persze ezek nem full hd videók, Internet kapcsolat a meghatározó, nálam a feltöltés úgy 200-al megy.
A gyenge Internetes kapcsolat miatt nem biztos hogy az AliExpress FTP-je a rossz.
Próbáld meg utólag feltölteni a videót.De a kiemeléseket a hsz-ekben azért még én is ritkán használom, nem véletlenül.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz llaszlo #27191 üzenetére
Magyarországon egyik szolgáltató sem biztosít 1000-es feltöltést.
Én meg azt láttam hogy feltölthető, mindegy. Ha hiba náluk van akkor másnaponta nem javulna meg. Annyi minden okozza hogy nem sikerül egy feltöltés, több a külső körülmény ami figyelembe vehető.
De nem hiszem el hogy egy 2010 óta létező cégnél ezt a hibát ne lennének képesek kijavítani, komolyabb informatikai háttértechnológiával dolgoznak és ahhoz kell megfelelő szakember is, lásd a 11.10-11.11.-i terhelésüket, most még a fizetési rendszer sem torpant meg pedig vásárlás az volt bőven.Nem az eladó küldi vissza a pénzt, hanem az AliExpress, az előbb írtam: 3-7 nap normál esetben, nem a hivatalos 15-20 nap a megérkezés a bankszámládra. Általában.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz llaszlo #27193 üzenetére
Nálad nem működik, nálam igen. Én mp4-eket töltök fel. Tényleg nemhéz elfogadni hogy egy feltöltést annyi minden befolyásolhat, pl nekem DIGI1000 van, van olyan szerverük amelyről kapva az ip címet néha nem megy a feltöltés, folyamatosan megszakad 120 körüli sebességgel, a letöltés meg 600 körüli, új csatlakozással új szerver, új ip cím és minden oké.
A böngésző beállításai is befolyásolják, adott esetben az AliExpress szerverei is túlterheltek lehetnek, karbantartanak stb. ez még mindig nem rendszerhiba, néha szűk a keresztmetszet.
Az hogy bármikor próbálod és nem jó az nem a távoli problémát jelzi. Próbáld meg egy másik szolgáltatói vonalról, de ne mobilnetről.
Láttam már olyat hogy 120-al autópályán és csodálkozik hogy bont az adatkapcsolat 4G-n.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz llaszlo #30469 üzenetére
Röviden írom, amit megkaptál és hibás az megérkezett. Így a rendszer jogosan írogatja, a leigazolást követően fogja a pénzt az AliExpress az eladónak továbbítani.
Ami nem érkezett meg,arról meg nem lehet tudomásod hogy milyen állapotban van. Egyszerű logika.
A szállítási idő védelem a termék kézhezvételével lejár, azután van 15 nap reklamációs időd, de az más dolog már.
A refund a biztosabb.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz llaszlo #30471 üzenetére
Nem egészen erre gondoltam, de úgy van, akkor zárja a rendszer a vásárlást és indul a 15 nap dispute idő.
Ha megérkezik a 14. napon, nem szoktuk végig futtatni a 60 napot.
Azt követően kapja meg az általad kifizetett vételárat az eladó, addig mindent a saját költségére előlegez meg. -
Topikgazda
válasz llaszlo #30474 üzenetére
Két védelem van:
A szállítási idő védelem, ha az alatt nem kapod meg visszakapod a vételárat
On Time Delivery Guarantee
We want to ensure that your purchase will arrive on time, therefore we provide a guarantee that products will be delivered by a set date.Van a vásárlói védelem, ami a kézhez vételtől számolt 15 nap.
Refund Guarantee
If you didn't receive your product or it is significantly different to the description, we guarantee to refund your payment
Már az eladó is tudja hogy már megkaptad, hiszen ő is látja a nyomkövetést. De akkor indistazs dispute-t amikor jónak látod.
Amíg szállítva van, nem érkezett meg, addig nem tudsz hibás állapot dispute-t nyitni általában. Elebóve be j kell jelölni hogy megérkezett vagy nem?
A vevők felé az az elvárás, hogy amikor megkapja leigazolja, ha akar ad értékelést azonnal, de arra van 30 napja, a vásárlói védelem, refund garancia 15 napja a leigazolástól indul.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz llaszlo #30494 üzenetére
Így akkor észerűen le lehet rerndetzni a dolgot. De nem azt az értéket nézzük ahol 4,9-et látsz mert az ezekre vonatkozik:
Item as Described 4.9 (A hirdetés tartalma)
Communication 4.8 (Az eladó kommunikációja)
Shipping Speed 4.9 (A szállítás ideje)Hanem hogy hány % a Positive Feedback arány és a Feedback Received leírások a vásárlóktól.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!