Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • WOT-H-A-C

    veterán

    válasz totyak #657 üzenetére

    Egyrészt van bizonyos átfutási idő!! Másik hogy ez egy nagy piac a webshopok sem rendelkeznek többnyire raktár készlettel.
    Nem lehet hogy az első üzenet az eladótól jött a második meg az ali-tól???

    "Akár hiszed, hogy sikerül, akár nem, mindenképp igazad van."

  • Gépötty

    senior tag

    válasz totyak #657 üzenetére

    Figyelj, a következő van:
    Az Ali nem egy kereskedő, mint például a Tinydeal, hanem több kereskedő piactere, mint az ebay, vagy itthon a Vatera. Utóbbival ellentétben az Ali figyel arra, hogy minél kisebb eséllyel verjenek át, így a pénzedet nekik utalod, és majd ők adják oda a kereskedőnek, ha ő hitelt érdemlően bizonyítja, hogy megvan az áru, és azt útnak is indította feléd: "The supplier must ensure all goods are delivered before the delivery date and add tracking details for your shipment(s) to AliExpress.com"
    Épp ezt olvashatod az első levélben, illetve azt, hogy elfogadták a befizetésed, és a rendelésed átkerült a 'Szállításra vár' státuszba.
    Egy szóval nem írják, hogy minden ok, hanem pont arról van szó, hogy most arról kell meggyőződniük, hogy minden rendben.
    A második levélben írták meg, hogy nem volt minden ok, a kereskedő nem tudta a kért dokumentumokat bemutatni (mittudomén szállítólevél, tracking number, akármi) ezért visszakapod a pénzed.
    Ennyi. Arról is fölösleges vitát nyitni, hogy most át akartak-e verni, vagy mi lehetett, mert ezernyi oka lehet annak, hogy az eladó nem tudott teljesíteni.
    Remélem, így már világos. Meg azt is, hogy jól magyarázta ki az Árpi mondtam, nekem legalábbis az eddigi három Alis rendelésemből meg az itt olvasottakból ez jött le.

    Azt hitted felnőttél, közben csak a játékaid lettek drágábbak

Új hozzászólás Aktív témák