- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
mastadoc1
tag
Szia! A tanácsod alapján becsatoltam a vitába a 9. pont alapján a fotókat, illetve hivatkoztam a megjegyzésben a rossz nyomkövetési számra. Erre ezt írta:
Dear, could you please help us cancel this dispute and reopen a dispute like this? Money will be returned to the card you used to purchase the product.
1.Please select "Return Goods & Refund". ( please don’t worry, we will not ask you to return the products you have never received, we will give up return the goods. )
2.Please select "Received Goods".
3.Please select "I want to return the goods."
4.please select the reason “i no longer need it “or “other personal reason”or “Shipping method was not as described”.
5.Please select a refund amount.
In this way, we will deal with your dispute in time and give up the return, Ali express will refund you automatically in 3-20 days. Thank you so much for your understanding and consideration. Have a good day!
Note: when you did as we said, please contact us in time, thank you.Véleményed szerint megbízhatok benne? Azt kéri, hogy küldjem vissza a meg nem kapott csomagot, így le tudnánk zárni a vitát. Ha meg akarna vezetni, ezt az üzenetet az Ali is látja, tudja szankcionálni?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!