Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • montyx

    aktív tag

    válasz julius75 #39458 üzenetére

    Több százas lista van már mögöttem, sok apró elektronikai vacak miatt. Hasonló tapasztalatokkal. Még nem volt olyan, hogy Ali egy disputeot el ne fogadott volna.
    Amit írtam feljebb, mostanság sok az ideg, mert mindenki Holland trackinggel adja fel a cuccokat, amivel semmit nem tudok kezdeni.
    Remélem egyszer ennek is vége lesz, és minden visszatér a normális kerékvágásba.

    Aláírás

  • fairi

    addikt

    válasz julius75 #39458 üzenetére

    "egyetlen esettől eltekintve, még soha semmilyen problémám nem volt."
    továbbra se felejtsd el, hogy minden bolt más embert takar, nem az Aliexpresstől vásárolsz. Így vannak becsületesek és csalók is. Pont mint a hardveraprónál. Csak fő különbség, azért maga az Ali mint szolgáltató ad egy minimális védelmet.
    100 eladó jól bánt veled, a 101. úgy átver ahogyan csak tud.

    "Ő vállalta, ne aggódjak, minden rendben lesz, fullon dolgoznak, semmi fennakadás."

    ő kihasználta a naivságodat vagy azt hogy eddig nem vertek át. Vadkapitalista üzlet része, úgy gondolta megéri ez a manőver.

    Engem kezdet elején átvert egy "official store", ügyesen kijátszott, azóta hülyeségekbe nem megyek bele.
    Most emberedre találtál, és jól kihasznált, megteheti, 1 csillag annyira nem érdekli ha van már sok értékelése. Vitát nem tudsz nyerni. Ez tanulópénz volt.

  • V/

    Topikgazda

    válasz julius75 #39458 üzenetére

    Kezdem nem érteni a dolgot most már. Azt írtad hogy a 18 napos szállítási idő az 23 nap lett és a késés miatt ebből nekem lett kb. 120USD plusz költségem.

    Tényleg nem világos hogy ezt akkor miért az eladón követeled. A kárt konkrétan tudod igazolni és nem volt arra lehetőséged hogy ezt az 5 nap késedelmet ne tudd kimenteni ott -járványügyi vis majorra hivatkozással, hiszen ez miatt késett- ahol realizálódott a károd?
    Hozzáteszem nincs ilyen indok az AlIExpress dispute ügyintézései közt, ami egy késedelmes vagy meghiúsult vásárlás esetén az eladó felé bármiféle kártérítési igényt realizáljon.
    A drágább szállítás igénybevétele az sem tekintendő kárnak, hiszen te döntésed volt hogy mit veszel igénybe.
    Nem vitatom azt hogy lehetséges indítani dispute-t, de a megfelelő indok nincs a felsorolásban. Ha jól értelmezem a károd fogalmát.
    Fellebbezhetsz a döntésük ellen, de az mindig valamivel alátámasztandó.

    Az értékelésre 30 nap áll rendelkezésre miután leigazolod a megérkezést vagy a vásárlást a rendszer lezárja. Ezt a tényt nem a hibás mobill app-ban kell nézni, hanem a böngészős felületen a vásárlás státuszát megnézni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák