- Júliustól kötelező biztosítást kell fizetni egyes rollerek után is!
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Élénk színekben várható a Galaxy Watch FE
- Yettel topik
- MIUI / HyperOS topik
- Ilyen lesz a CMF Phone 1
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Az EU-s bejegyzésekkel tréningezi az AI-t a Meta
it A Meta közölte: az AI tréningezéséhez ezentúl az európai közösségi médiás bejegyzéseket is felhasználják.
-
Computex 2024: a TravelMate sem kerül el az AI-t
ph Az Acer üzleti notebooksorozatába érkező P4 16 és P6 14 sem menekül a CoPilot megjelölés elöl.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
fatal`
titán
válasz Apollyon #49647 üzenetére
Fejmozgás közben dobál, kábelen is. Nem vagyok benne biztos már egyébként, hogy a hibák összefüggenek. Az biztos, hogy a korábbi verzióval nem akadt meg ilyenkor a kép. De nem is ez a zavaró igazán, hanem a tracking. Az viszont biztos, hogy teljesen rendben van.
Lehet a Quest Pro integrációjakor csesztek el valamit.
-
fatal`
titán
válasz Danecay #49661 üzenetére
Kábeles összekötés ugyanúgy az Oculus szoftverrel megy, azt sima Linknek hívják. Egy kapcsoló dönti el a headseten, hogy Air Linken vagy sima linken megy-e (meg persze be kell dugni a kábelt).
Kábelből USB3-as legyen és arra figyelj, hogy a headsetbe menő oldal L csatlakozó legyen. Alzanak van olcsó kábele, de az csak 3 méteres, ha nem csak szimulátorozáshoz kell, akkor nem lesz jó, mert rövid. És elég merev is, így mozgolódáshoz nem az igazi.
KiWi kábelét szoktak még jónak mondani, vagy a VR Covert (ezt ritkán kapni).
-
fatal`
titán
Jött valami silent update a questre? Most egész használható volt, végre értékelhető beat saber sessiont sikerült nyomni.
Mondjuk kétszer megbolondult a tracking, de ez most nálam lesz valami, mert csak a bal. Még mindig van stutter, de kevesebb.
-
fatal`
titán
-
fatal`
titán
válasz pRoject22 #49742 üzenetére
Azzal nincs baj, de a 3090 Ti az egyik legrosszabb ár/érték arányú kártya használtan is (az igaz, hogy a 4080 sem jobb sokkal). Legalábbis nekem úgy tűnik a HA-ról. Persze játékfüggő, de okos döntés szerintem inkább egy 3080 12G.
amúgy nem minden 3090Ti bányász
Nem állítottam ilyet, de nem tudod kiszűrni.Vagy várni két hetet és megnézni mit nyújtanak az új radeonok.
[ Szerkesztve ]
-
fatal`
titán
válasz kzolee216 #49755 üzenetére
Standaloneban nem vettem észre ilyesmit, de nem játszottam úgy. Majd este megnézem ETT-vel.
De most 2 napja nekem rendben van a tracking, bár kicsivel még mindig gyengébbnek érzem, mint régebben, de ez a kihagyás miatt is lehet. A stuttering viszont továbbra is megvan, csak ritkábban és nem csináltam semmit.
[ Szerkesztve ]
-
fatal`
titán
válasz kzolee216 #49757 üzenetére
Akkor tegnapelőtt ez volt nekem a probléma, nem igazán jó helyen álltam és 2x megbolondult a bal oldali controller. Tegnap nem jött elő, mert akkor normális pozícióm volt (BS-ben ugye nem mozgok annyit magán a játéktéren).
Viszont korábban nekem az encoder okozta, akkor nem meghülyült csak ilyen apró kihagyások miatti misselés volt.
Apró stutter most is van, bár nem néztem debug toollal.
Most használható, de azért jó lenne, ha megszűnne teljesen a stuttering.
Megnézem majd ETT alatt, mert a viszonylag kicsi hely miatt ott szoktam kézzel kinyúlni a játéktérből, mivel az asztal egy része egy ágy felé esik.
[ Szerkesztve ]
-
fatal`
titán
válasz kzolee216 #49762 üzenetére
Egyébként valami amúgy is történt az encodinggal (vagy az OBS-sesl, az is frissült egy ideje), mert, ami preset rögzítéshez eddig gond nélkül ment, most nem olyan sima.
#49766: Nem akartam más játékban nekimenni a szekrénynek. De egy gyors próbát majd megnézek szimulátorozás közben. Csak azért van stationaryn, hogy ne kelljen állítgatni.
Viszont ebből tényleg az következik, hogy lehet, hogy a headset szoftverében van a hiba és nem a PC-s kliensben.
-
fatal`
titán
Reggel jött egy update a PTC-re, a PC kliens verziója 47.0.0.264.341 lett.
Elvileg a headsetre is jött, de ott nem tudok belépni a PTC channelbe.
[ Szerkesztve ]
-
fatal`
titán
válasz kzolee216 #49777 üzenetére
Kezdetben nekem is mindenhol dropolt, váltogattam a verziót a tesztelgetéskor, aztán a PTC ugyanolyan lett, mint az előző stabil.
Olyan mintha 2-3 napja jött volna valami silent update magára a headsetre, ahol nem változott a kiírt verziószám. Az új betűtípust, színeket is így kaptam meg, frissítés letöltése nélkül.
-
fatal`
titán
válasz kzolee216 #49781 üzenetére
Most megnéztem stationaryben. Semmit nem befolyásol a guardian és ugyanúgy dropol, de talán nem látszik annyira (meg hát wifin nem lesz 0 a drop talán sose, csak korábban nem néztük ).
Még majd megnézem roomscaleben is, de tegnap nem volt gond a controllerekkel, teljesen kikapcsolni azért nem akarom.
Talán még javulni fog, ha kijön az update a fejszettre is.
-
fatal`
titán
válasz fatal` #49789 üzenetére
A másik szobában roomscaleben sem befolyásol semmit a guardian.
Viszont ETT-ztem egy kicsit és mintha standalone módban is lenne stuttering. Szóval tényleg elképzelhető, hogy a headseten van valami és az okoz encoding lagot PCVR-ban és nem fordítva.
De a tracking a mai frissítéstől mintha ugyanolyan lenne már, mint korábban, vagy egy kicsit talán jobb is.
-
-
fatal`
titán
válasz kzolee216 #49813 üzenetére
Ott dropol, mert terhelt a CPU gondolom.
A guardian nekem nem dropol többet, de csak lowon és offon próbáltam. Viszont ez elég rossz hír, hogy ugyanolyan szar.
Tartok tőle, hogy sokáig így marad. Gondolom szarnak a PCVR-ra. Csak sajna nincs alternatíva. Talán majd a HTC új HMD-je, ha lesz belőle valami.
Egyébként szerintem egyre több embernek jön elő. Lehet, hogy valamelyik olyan feature okozza, ami verziótól függetlenül nem mindenkinek egyszerre aktiválódik. Ma is "jelentkezett" valalki az oculus fórumon.
[ Szerkesztve ]
-
fatal`
titán
válasz kzolee216 #49820 üzenetére
Na hát az kész vicc lenne, ha a home csinálná. Én nem nyúltam hozzá, tavaly óta ugyanaz van beállítva.
Valami egyébként az encoding stack-kel is történt, mert, amit korábban simán bírt beat saber + OBS alatt profilt (recording), abból is lejjebb kellett most vegyek. Raymondnak a Quest 1-en meg felment az encode pár millisecet.
[ Szerkesztve ]
-
fatal`
titán
Elég rosszul érzed, mert elég sok embernek jön elő, tiszta rendszeren is (PC és akár FR a Questen is). Mondjuk standaloneban én csak ETT-t néztem.
Standaloneban nem igazán jelentkezik, csak a főmenüben. PCVR-on meg a link interface dobálja a frameket.
#49823: Azt se hinném, hogy egyszerre szarik be sokaknál. Szerintem valamelyik funkcióban csesztek el valamit, ezek ugye verziótól függetlenül nem mindenkinél egyszerre aktiválódik. És szerintem köze lehet a Quest Pro integrációhoz. Ha a tracking rendben van, akkor végülis nekem játszható, mégha idegesítő is, hogy időnként megakad egy picit. Kiváncsi lennék, hogy AMD kártyákkal is ilyen-e, de emiatt nem veszek egyet.
[ Szerkesztve ]
-
fatal`
titán
válasz kzolee216 #49832 üzenetére
Csak ezzel meg rontod a képminőséget, a normál encoder width 3640 (ha jól emlékszem).
Viszont ezt majd kipróbálom. De ezekszerint akkor a PC verzióban van a hiba. 90hz-en már dropol?
Egyébként tényleg egyre többen jelennek meg a fórumon, van, akinek a 47-es verzióval kezdett szar lenni.
Szerk.: Töltsd már fel valahova légyszi a 46-ot, hogy meg tudjam nézni, mert kiszálltam a PTC-ből, de már a stabil ágon van a 47...
[ Szerkesztve ]
-
fatal`
titán
válasz Aby_2014 #49851 üzenetére
ASUS AX53U, 20k az euronicsban (árukereső).
Nem tud 160mhz-et, de azt a Quest se és dedikált eszköznek nekem teljesen jó volt. Akkor szar volt a szoftvere (megdöglött az egész webes felület, ha letiltottad a 2.4-es wifit benne), úgyhogy visszavittem, de azóta új FW-ben javították azokat a hibákat és air linkhez teljesen jó volt. Szerintem ennél olcsóbb eszköz nem nagyon lesz.
#49861: Nekem NV van, de mintha AMD-vel most nem is láttam volna panaszt a linkre, úgyhogy lehet, hogy a Meta az nvenc-kel szart el valamit. Én lehet, hogy majd váltok 7900-ra és akkor majd lesz tapasztalat. Gyanítom, hogy ez a hiba jó ideig nem lesz javítva (ha egyáltalán)...
Most kzolee-nak megint a szokásos bullshit köröket nyomja a fórumon valami support agent, kész vicc.
[ Szerkesztve ]
-
fatal`
titán
válasz Danecay #49877 üzenetére
De azt tükrözi, csak a monitor képpontsűrűsége jóval nagyobb, nem fogod annyira észrevenni.
Nem játszottam az F1-gyel VR-ban, de ha kirakod ezt a videót full screenre monitoron akkor is látszik, hogy a távolabb lévő dolgok borasztóan néznek ki. Persze nem tudni, hogy itt hogy volt beállítva a játék.
Ha jól emlékszem itt a topicban Solt próbálta, talán majd beszámol, hogy milyen.
-
fatal`
titán
válasz kiskuplung #49929 üzenetére
Aztán, ha majd más márkájú HMD-re váltasz, akkor meg vehetsz meg mindent újra. Én meg ezért veszek steamen mindent
De van 1-2 cuccom az oculus storeból is, ha nem lenne kéznél a PC.
-
fatal`
titán
válasz Reibek #49963 üzenetére
Elvileg az azt méri, hogy mennyi "tartalék" van még a hardverben a renderzhez.
A lényeg, hogy ne menjen negatívba semmilyen esetben, különben ingadozni fog az FPS és motion sickness léphet fel.
Engem mondnjuk kifejezetten érdekelne technikai oldalról, hogy ezt hogyan számolja ki
[ Szerkesztve ]
-
fatal`
titán
válasz Danecay #49992 üzenetére
Mmert amit találtál az a VR cover terméke, amid van az meg a gyári.
Nekem VR cover PU foam arcpárna van, erre külön lehet rátenni az orr-részre ilyen vackot, de idegesítő, inkább levettem. Játék közben egyáltalán nem veszem észre a beszűrődő fényt, viszont legalább lehet rajta kukucskálni időnként.
Új hozzászólás Aktív témák
- Júliustól kötelező biztosítást kell fizetni egyes rollerek után is!
- Vezetékes FEJhallgatók
- Az Xbox Series X|S konzolnak három új verziója jön idén
- PlayStation 5
- Tippmix
- Milyen TV-t vegyek?
- EAFC 24
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen