Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • izomman1

    senior tag

    válasz mephisoft #51039 üzenetére

    Nagyon érdekes köszi!

    Én VR ba egyszerű Wave shootereknél is már 10-11 GB VRAM bekajálást látok ...
    Álltalában a G2 őt 3500x3500 de inkább 3900x3900 as felbontáson vagy magasabbon használom\használnám az majdhogynem 2x 4 K nak vagyis 6-8 K nak felel meg..
    Ultra magas felbontás pedig követel sok sok memóriát ezért félek én a 4070 tI től.

    ezt most találtam csak 30 % al marad el a 3090 es a 4090 estől! [link]
    Tehát Elden Ringbe volna egy 3090 el a magas V ram nak köszönhetően 60 FPS helyett 46 ?
    Ha helyes a számolásom :
    [link]

    Na az már reproject el Elden Ringbe fullon minden folyamatos lenne..
    És arra is rájöttem a bottleneck kalkulátorral, hogy magas felbontáson 4-5-6-8 K felbontás környékén nincs bottleneck a 6700 K procival.. Szóval egészen erősen 3090 felé hajazok sajnos VRAM esetén csak 3 kártya jöhet szóba a 3090 a legolcsóbb utána 4080 és 4090
    És hogy miért kell ennyi VRAM egy magas felbontású VR ba?
    Hát azért mert 8 K ba 3090 es teszt ez : [link]
    GYakorlatilag 16-20 gigát a mai játékok 8 K ba úgy bezabálnak mint a huzat.
    Forspoken 4K ba is megeszi már a 15-16 gigát láttam...
    285 wattot eszik egy 4070 Ti az se kevés egy 3090 pedig 350 w ot és 750 es táp még megfelel neki... Egész egyszerűen
    mivel nekem a magas felbontás a cél VR ba (2400x2400 túl kevés túl homályos G2 be ) nem tudok 4070 TI venni …. pedig nagyon kecsegtető.. 4070 TI vel esélytelen a 8K felbontás.. csak max DLSS el .. A DLSS3 pedig nem hiszem reprojection al kombinálva működni fog (tripla képkocka generálás? )

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák