Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Menthirist

    veterán

    válasz Komplikato #2694 üzenetére

    szvsz nem titkolták azt, mondták már előre hogy kapacitív gombjai vannak a touch-nak, ebből fakadóan is tudták pl a hüvelykujj felemelését "thumbs up"-nak érzékelni.

    zsolti_20: a touch-ok wireless-ek, egyedül a + kamerának kell még egy USB3. Szóval ha mindent használni akarsz (gamepad, két kamera, szemüveg, stb) akkor kell HDMI + 3 USB3 (1 a szemüveg, 1-1 pedig a két kamera) + 1 USB2 (xbox kontroller). Ahogy már kezdetektől mondva volt :)

    osvr anyám az az osvr de egy jobb minőségű kínai koppintásnak néz ki. És ugye lecsupaszítva, semmi extra kontroller, semmi egyedibb cucc, különleges optika nélkül (custom, de sima lencsékkel) 400 dolcsi. Ezt csak a Rift "túlárazásának" a margójára. A focal point változtatás mindenképp dícséretes, de ahogy látom így nincs IPD állítás.

    #2700: a kesztyűvel az a baj, hogy mindenkinek más keze van, és hatványozottan más keze van. visszacsatolást, erőt pedig leginkább ellentartással lehetne csinálni, de az törékeny ilyen méretben. Szóval az érzékelés is annyi lenne szerintem, hogy az ujjbegyeknél valami kicsit felfújódik vagy nyomást fejt ki, de nem akadályozza meg hogy "belenyúlj" az objektumba.

    Ilyen szempontból nekem az oculus touch szimpi, kellően univerzális az emberek kezére és kellően robusztus is a megoldás, egy vékony kesztyűvel szemben. Viszont tény hogy pontatlanabb (bár a pontosságát a kesztyűnek sem tudjuk pontosan). Azzal az alkarra-felkarra kötözött dolgokkal együtt viszont szvsz bukta.

    [ Szerkesztve ]

    Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

Új hozzászólás Aktív témák