- Bemutatkozott a Galaxy Watch FE
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Jelentősen drágulhatnak a Samsung hajlíthatók
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- OnePlus Nord 3 - kapcsoljuk északot
- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Hirdetés
-
Elden Ring - Shadow of the Erdtree teszt
gp Több, mint két évet kellett várni az Elden Ring első, és valószínűleg egyetlen kiegészítőjére. Megérte vajon a várakozást?
-
Befutottak az első Xperia 1 VII pletykák
ma Alig jelentették be az 1 VI-ot, máris a folytatásáról hallani.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
#54625216
törölt tag
válasz schawo #17807 üzenetére
A legutóbbi Oculus Connect slágertémája a PC-s VR játékok androidra portolása volt. Azaz hogy megfelelő kód optimalizálással, jól megírt shaderekkel, ügyesen redukált polygonszámmal hogyan lehet megközelíteni a jelenlegi PC-s VR játékok grafikai élményét arm cpu-n.
A Dead and Burried átiratával demóztak, azóta meg is jelent Go-ra az egyszerűsített verzió és azt kell, hogy mondjam, a Go verzió simán hozza a PC-s élményt látványban, még ha a modellek és a shaderek kevésbé részletesek is.Szvsz a játékfejlesztőknek ismét meg kellene tanulniuk az "optimalizálás" szó jelentését. A c64 időszakban a játékfejlesztők még tudtak programozni, nem csak a gameengine editort nyomkodták. (Anno olyan dolgokat is kihoztak a hardverből, amiről még a gyártó is azt hitte, hogy lehetetlen.)
Az utóbbi év(tized)ekben általános trenddé vált, hogy kiadják a játékokat alfa verzióban, rástemplizik, hogy "early access", ezzel a jogi felelősség letudva, aztán a gamer vegyen jobb gépet, ha nem megy az fps 12 fölé. Jah hogy ugyanazt a látványt meg lehetne oldani tizede erőforrásigénnyel? Inkább költsük a fejlesztési erőforrásokat fizetős skinekre, a súlyos bugokat meg majd éveken át patchelgetjük, ha túl sok lenne a negatív komment.Szal bezony, a VR játékokat optimalizálni kell, mert még ha a legbrutálabb hardverből is indulunk ki, akkor is ott lesz a magasabb grafikai igény a pakliban. Idővel jönnek a nagyobb felbontású hmd-k, nagyobb fov-al, amiknél egy dolog, hogy elbír-e velük a gpu, de a nagyobb felbontás hozza magával az igényt a nagyobb felbontású textúrák, a jobb shaderek és a részletesebb modellek iránt is. Ha tehát a fejlesztők nem optimalizálnak, akkor a tartalom állandó lemaradásban lesz a technikai lehetőségekhez képest.
A mobil VR eszközök megjelenése tehát akár jótékonyan is hathat az iparágra, mert tetszik-nem tetszik a fejlesztők rákényszerülnek az optimalizálásra, ami - kis szerencsével - kihat a céges kultúrára is, mint anno a 80-as, 90-es években.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Új GAMER félgép - ASUS TUF GAMING B760-PLUS WIFI + Intel I9 13900KF + Kingston 2x16GB DDR5 6000MHz
- AOC CU34G2 34 100Hz Freesync VA, Extra garival
- Eladó X1 Carbon 6th QHD IPS i7-8650U 16GB 256GB NVMe ujjlenyomat olvasó, 1 hét gar
- GIGABYTE RX 6700 XT 12GB GDDR6 GAMING OC Eladó! 95.000.-
- Eladó X1 Carbon 3rd QHD IPS i7-5600U 8GB hun v.bill., 1 hét gar