Hirdetés
-
Crash Bandicoot N-Sane Trilogy - Túl a 20 millión
gp A készítők a minap bejelentették, hogy egy fontos eladási mérföldkövet léptek át.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
N0rthF4c3
tag
válasz
Johnny_vT #9155 üzenetére
Azt mondják, első szériát, FL utánit semmilyen márka semmilyen típusából nem szabad venni. Nekem az a 2-es kasztnis V70-em volt, amibe még a TDI motort rakták. Na, ha valami első széria, akkor az az
És semmi különös para nem volt vele, most adtam el 400 ezer kilométer fölött.
A kort sem igazán tartom mérvadónak, mert egy jól karban tartott autónak mindegy, hogy 12, vagy 16 éves, ha nem volt komolyabban törve, vagy jól rendbe lett téve, rozsdásodni sem fog, ez egészen biztos. A 18 éves autóm alatt gyári kipufogó rendszer volt. A felszereltségen túl a külalak az, ami befolyásolhat a döntésben. Egyet tudok érteni olyanokkal, akik azt mondják, hogy nekik az FL előtt/utáni jobban tetszik. Én ugyanígy voltam a V70-nél, hogy a FL előtti jobban tetszett a nem fényezett szegélyekkel, küszöbbel. XC70-nél viszont szerintem csúnyácska a FL előtti változat.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen monitort vegyek?
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Gaming notebook topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fával ékesíti magát a Jonsbo Mini-ITX gépháza
- Milyen házat vegyek?
- Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
- iPhone topik
- További aktív témák...