- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
ph Tajpeji kiruccanásunk hetén többek között notebookok, monitorok, NAS, szimulátor-kiegészítő és kompakt hűtő igyekszik árnyékot találni.
-
Filléres Redmi érkezett
ma Az A3x nem kapott nagy bemutatót, egyszer csak felbukkant.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
FeRRaR1
őstag
Vannak ott komolyabb gondok is, konstrukciós hiba, szegény befecskendezés, mini téren, fogakat ugró vezérlés, rossz gyári szerviz előírások, mesébe illő 30.000,- Km es olaj intervallumok...
És ezek úgy jönnek elő, hogy üzemszerűen használták, de pl csak városba, vagy az első olajcserével 30e km-t vártak, mert hát ennyit vagy 1 évet kell ugye (LoL). Koromlerakódás, gyárilag hibás vezérlés...
Most nem kezdem el össze gyűjteni, de amit az elmúlt fél évben olvastam ezekről a túl fújt kis turbósokról szerviz tapasztalatok terén (Totalcar, Belsőség, egyéb fórumok) az valami katasztrófa, és a hibák többsége 20.000-80.000km között jelentkezett, ami önmagában is vicc kategória.
Na jó párat mégis, nem bírtam megállni :
Tönkreteszi a motort a harmincezres olajcsere?
Minden ízében tönkrement, keveset futott...
Új C4 tesztből idézet:
"Az új motor papíron 23 százalékkal fogyaszt kevesebbet, mint a régi egyhatos, és mint a fenti keretesből is érzékelhető, műszakilag mindene megvan ahhoz, hogy jó legyen. Ettől függetlenül nem vagyok a háromhengeresek rajongója, de a 208-asban például kifejezetten tetszett a szívó változat, akkor ez miért ne lehetne jó? 130 lóerő ugyan nem kevés, a turbómotoroknál viszont sosem az a kérdés, hogy fullgázon mit tud: olyankor tölt a turbó, pörög a motor, van erő dögivel. A kérdés inkább az, hogyan jut el idáig a motor, attól a pillanattól kezdve, hogy lenyomtuk a pedált. Hát, vannak a C4 esetében lyukas zónák, ha nem is nagyok. Például kettes fokozatban, amikor az ember tipikusan befordul valami kis utcába hússzal, akkor pont van egy kellemetlen hatásszünet, amikor hiába tiporjuk a gázt. Úgy 28-30-ig. Aztán megjön a 230 newtonméter, a nyomatékcunami kiemeli a kocsi orrát, meglódítja a Citroënt, úgy 35 táján ijedten veszem el a gázt, mert különben az út szélén parkoló kocsikba csapódnék, elszánt Wartburg-hangon bőgő motorral.
És ekkor jön a másik kellemetlenség: mintha gatyagumin lógatták volna be a motort a C4-es orrába. A gázelvételre, a pedálmozdulattól függően vonaglásba kezd az egész hajtáslánc. Egy hétig tartott, míg megtanultam viszonylag finoman vezetni. Mindezzel együtt lehet élni, csak a tankoláskor kiderült, hogy nem fogyaszt keveset az új, szupertakarékos 1,2-es. Csak poénból egy nagykörúti dugóban kinulláztam az egyik fogyasztásmérőt: start-stop ide vagy oda, a vánszorgásban megtett szakaszra 27 literes átlag jött ki. Igaz, ezt bármi mással is kihozhattuk volna.
Csakhogy a tesztidőszak alatt ez volt az egyetlen dugó, amúgy szép, egyenletes hetvenes közlekedéssel, elég sok komótos országút és autótút, valamint csipetnyi autópályázás mellett közel 9 literes átlagot sikerült produkálnia az új motornak. Ez semennyire nem kevés, pláne, ha előszedem a régi, egyhatos motor tesztjét, amivel városban elközlekedtem nyolc liter alatt..."
Más:
Most hirtelen ennyit tudtam visszakeresni, a petíciót nem találtam meg, de nem is akarok ennél mélyebb keresgélésbe bele menni, tény hogy szomorú idáig elfajulni látni a dolgokat, mint aláírás gyűjtés... Vannak simán szar konstrukciók, nem mindig az olajcsere a hibás, bár jellemzően arra vezethető vissza !DE! a gyári periódust betartva...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen