- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Nubia Red Magic 9 Pro - hivatásos mágus
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- iPhone topik
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Google Pixel topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Strand vagy hűvös szoba? A hardverek tudják a választ!
ph Asztali gépek, alkatrészek, perifériák és kiegészítők szeretnék elkerülni a napszúrást.
-
Elindult a Valorant konzolos zárt tesztelése
gp Bár a készítők bétáról beszélnek, a játékban aktívak a trófea és achievement rendszerek, lényegében a teljes kiadást kaptuk meg.
Új hozzászólás Aktív témák
-
gipsztigris
addikt
válasz
FerNandor #11206 üzenetére
EGR-re, DPF-re mindegyik kényes. A kokszosodás forrása az EGR szelep. Egyszer rendbe kell tenni, ki kell takarítani a szívócsövet, a már említett örvénylapátokat le kell blindelni, és az EGR-t "örök életűre" kell átalakítani.
Épp most csináltunk egy ilyen motoron az említett munkákat. Hihetetlenül le tud kokszososdni. Persze, ettől még egy remek dízel motor az 1.9 16V, csak vannak dolgok amiket el kell végezni rajta, hogy problémamentessé váljon.Így néz ki egy eldugult szívócső.
[kép]
[kép][ Szerkesztve ]
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
Integrale
veterán
válasz
FerNandor #11206 üzenetére
Vectra GTS/szedán alapú a Croma, azoknak a tengelytávjával, Signum és a Vectra kombi +10 cm, de igen, ez a platform.
FL elotti modellek bizonyos szempontbol igenyesebbek, FL utániak összességében szebbek (szerintem).Nekem 2009-es a Croma, hanyatt nem estem tôle, igazából ha újra vennék autót ismét Lybra lenne, az sok területen messze jobb autó, mint ez az Opel cucc.
Elôször is, ez egy nagy tank, külsô méretei nagyok, ehhez képest belül rengeteg a kihagyott ziccer, szerintem rosszul vannak kihasználva a lehetôségek (de ennek a GM az oka), Csomagtartó nagy, ülést ledöntve ha nem csodapadlós az autó, akkor lesz egy nagy padka, háttámla az ülôlapra dôl, balfasz megoldás, rengeteg helyet elvesz. Signum es Vectra kombi nem ilyen pl, ott a háttámla leengedi kicsit az ülôlapot is, nem beszélve a háttámla döntögetésérôl és a hátsó pad tologathatóságáról.
Futómûvét tartom a legrosszabbnak, feleslegesen kemény, hullámokon remek, de amint hegyesebb szögû az egyenetlenség kemény, zötyögôs nem ilyen autóhoz való, Saab 93 ugyanez, szoval ez a remek GM alap ezt tudja. Fék lehetne határozottabb, de ez az én fàjásom, jobban szeretem a hirtelen harapós féket, de beszédes az azonos tömegû Lybrához képest a +2 m fékút.
Zajszigetelés jó, szélzaj szintén, de a kerekek felôl lehetne sokkal jobb is.
Belül elférni kényelmesen bárkinek. 5 átlagos felnôtt is simánq
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
FerNandor #11212 üzenetére
Van olyan, aminek dönthető az anyósülése. A "csodapadlós" az emelhető, süllyeszthető padló. Igazából az ahhoz kell, hogy szintben legyen a ledöntött háttámlával. Megane II-vel sokat mentem, annál összességében (főleg ennyi idősen) jobb a belseje, de az is egy kimagasló autó volt akkoriban. Futóműve sosem tetszett a Magenanak, csatolt lengőkar nekem többnyire nem jön be az akkori felhozatalból.
Annál tágasabb, komolyabb autó. Amit kihagytam, hogy magasan ülsz, az elég jó dolog, olyan magas, mint egy Nissan Qashqai, kívülről is, és belül is hasonló az üléspozició, váltó is jó helyen van. Kilátás is remek, nagyok az üvegfelületek, szellős az egész.
"Bad reklám is reklám too"
-
-
FerNandor
őstag
-
Integrale
veterán
válasz
FerNandor #11242 üzenetére
15 cm-rel rövidebb, alacsonyabb, de szélesebb, hátsó sor tologatható, dönthető így a csomagtartó is variálhatóbb. 70 liter van a két csomagtartó között.
Delta igényesebb a részleteit tekintve (kilincsvilágítás, csillapított kapaszkodók stb), viszont az anyagok (könyöklőtől lefele) rosszabbak. Deltában van pár olyan extra ami a Cromába nem is volt rendelhető. Automata parkoló asziszten pl.
Szerintem egy Delta is elegendő méretű lehet, tengelytáv akkora mint a Cromáé."Bad reklám is reklám too"
-
z0d1@Ku$
senior tag
válasz
FerNandor #11243 üzenetére
A delta hátul "úristen veri big". Első nap levittem 300km-re anyukámnak vele egy bőrvarró gépet (kb 100 kg, nem igazán szétszedhető gép, de könnyedén befért
A hátsó üléssor tologathatósága meg jó kis trükk, már a 2005-ös yarisban is szerettem
Egyetlen hátránya szerintem, hogy a csomagtér pereme elég magasan van, így nagyobbat kell emelni a csomagokon.
Új hozzászólás Aktív témák
- GoPro Topic
- Aliexpress tapasztalatok
- Autós topik
- A Palit fekete VGA-szörnye nem kér a színes pislákolásból
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Linux kezdőknek
- Nubia Red Magic 9 Pro - hivatásos mágus
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Hisense LCD és LED TV-k
- További aktív témák...
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó