- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Yettel topik
- Google Pixel topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
it A Netflix útnak indította a megújult tévés appját, amely az első nagy felújítást jelenti az utóbbi 10 évben.
-
Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
ph Az Assassin IV széria legújabb verziója egy vapor chamber talpat kapott, így már 300 wattig használható.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz Integrale #3742 üzenetére
az a baj, hogy a méltán híres-hírhedt autó és alkatrészkereskedő
féregember nettó átkúrta és sajnos a helyszíni ellenőrzésen nem derültek ki a gondok. a motorral volt a fő gond.ANDROID???: nem beszoptam, hanem kopó alkatrészek elfogytak. én ezt nem élem meg drámaként, még 5-6 évig tervezem megtartani az autót, addig ezekkel nem szabad gond legyen. turbó és gátlók még a gyáriak, 13 évet és 300ezret elment, nem lehet okom panaszra. szerintem az él álomvilágban, aki azt hiszi, hogy ezeket nem kell rákölteni idővel a kocsira. ha szerencséd van, vétel előtt cserélték őket és már az előző tulaj "beszopta" ezeket. amúgy pont azért vettem meg ezt az autót, mert ennél nem volt kínos magyarázkodás az állapota körül, pedig az ára miatt akár bele is fért volna. nem zörgött a futóműve, jól húzott a motorja, vezetve van a szervizkönyve, stb. szóval nehezen lehetne azt állítani, hogy beszoptam volna eddig 15ezer km és picivel több mint egy év alatt nem estek ki csontvázak a szekrényből ez az első meghibásodás (mármint a hengerfej és a töltőnyomás hiba)
-
j.bravo
addikt
válasz Integrale #3742 üzenetére
Egyszer elfolyt belole az olaj (elotte hallottam sokszor sipolast de nem tudtam mi, kiderult h vsz a selespeed szivattyu volt, toltott egyfolytaban szerencsetlen). Robotot cserélték DZnel, azzal egyutt kuplungot is. Honapokig jo volt, aztan észrevettem h sofőrajtó nyitasakor tovabb tolt mint azelőtt - nyomastarto gömb csere megoldotta. Azota nem rendetlenkedik, bár mintha kettesbol nem valtana mindig vissza egyesbe, hanem inkabb mintha csusztatna a kuplungot.
Az elso alkalommal a "nem lehet finoman elindulni" problémát megoldottak DZnél.
A jelen topikban is leirt vezermutengely csere, hajtókar csapagy csere meg némi köszörüles jobban fájt.
[ Szerkesztve ]
Whatever.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- PlayStation 5
- Politika
- Futás, futópályák
- Milyen TV-t vegyek?
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- A soknál is több pénzzel gyorsítaná fel a hazai chipszektort Kína
- Diablo IV
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen