Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rbalint88

    addikt

    válasz Integrale #3742 üzenetére

    az a baj, hogy a méltán híres-hírhedt autó és alkatrészkereskedő féreg ember nettó átkúrta és sajnos a helyszíni ellenőrzésen nem derültek ki a gondok. a motorral volt a fő gond.

    ANDROID???: nem beszoptam, hanem kopó alkatrészek elfogytak. én ezt nem élem meg drámaként, még 5-6 évig tervezem megtartani az autót, addig ezekkel nem szabad gond legyen. turbó és gátlók még a gyáriak, 13 évet és 300ezret elment, nem lehet okom panaszra. szerintem az él álomvilágban, aki azt hiszi, hogy ezeket nem kell rákölteni idővel a kocsira. ha szerencséd van, vétel előtt cserélték őket és már az előző tulaj "beszopta" ezeket. amúgy pont azért vettem meg ezt az autót, mert ennél nem volt kínos magyarázkodás az állapota körül, pedig az ára miatt akár bele is fért volna. nem zörgött a futóműve, jól húzott a motorja, vezetve van a szervizkönyve, stb. szóval nehezen lehetne azt állítani, hogy beszoptam volna :) eddig 15ezer km és picivel több mint egy év alatt nem estek ki csontvázak a szekrényből ;) ez az első meghibásodás (mármint a hengerfej és a töltőnyomás hiba)

  • j.bravo

    addikt

    válasz Integrale #3742 üzenetére

    Egyszer elfolyt belole az olaj (elotte hallottam sokszor sipolast de nem tudtam mi, kiderult h vsz a selespeed szivattyu volt, toltott egyfolytaban szerencsetlen). Robotot cserélték DZnel, azzal egyutt kuplungot is. Honapokig jo volt, aztan észrevettem h sofőrajtó nyitasakor tovabb tolt mint azelőtt - nyomastarto gömb csere megoldotta. Azota nem rendetlenkedik, bár mintha kettesbol nem valtana mindig vissza egyesbe, hanem inkabb mintha csusztatna a kuplungot.

    Az elso alkalommal a "nem lehet finoman elindulni" problémát megoldottak DZnél.

    A jelen topikban is leirt vezermutengely csere, hajtókar csapagy csere meg némi köszörüles jobban fájt.

    [ Szerkesztve ]

    Whatever.

Új hozzászólás Aktív témák