- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Drágább lett a Pixel 8a
- MG5 menetpróba
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
- Elkaszálhatja az Apple az iPhone Plust
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
ph A végleges megoldás a Default profil lesz, amit kötelező beépíteni az alaplapgyártóknak.
-
MG5 menetpróba
ma Elektromos, kombi és most már elég jó áron van, de nem egy friss konstrukció. Vajon megéri?
-
Mobilarena
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
FLx
addikt
válasz camaro79 #38398 üzenetére
Hat nem tudom, alapbol a CSL Elite is olyan eros, hogy eltori a kezedet, ha hirtelen elrant jobbra vagy balra. Eleve az Xbox hub + a rim is kijon 1,5-2kilora kozel a BMW kormany tomege. Szoval ennyi erovel kb. semmi nem jo az elite-hez. Mondjuk en eleve minimalis FF-el jatszom, mert nem vilagos miert jo ha forgatni se birja az ember a kormanyt, szervos autokban a valosagban sincs semmi ilyesmi.
-
koanla
aktív tag
válasz camaro79 #38820 üzenetére
iRacingben a rendering thread a kritikus. Ha még nem tetted, kapcsold be azon kijelzőket is, ahol külön-külön mutatja a thread-ek terheltségét is és figyeld olyankor a C értékét. Ha gebasz van, azon kell meglátszania. Ha nagyon jól tudsz menet közben is figyelni, akkor esetleg érdemes a grafikus helyett a számjegyest választani. Akkor a két képkocka közötti időt adja meg ms-ban. Ebben az esetben az a fontos, hogy a a VR-od periódusideje alatti számot mutasson, akkor nincs drop. A képlet úgy néz ki, hogy 1000/90 (90 Hz-et írtál, ezért osztjuk ezzel az ezret. Akinek más frissítéssel dolgozik a VR-ja, az értelemszerűen azzal számoljon!). Valamennyi tartaléknak még illik maradnia, szóval 11ms vagy az alatt jó az érték.
Egyébként olyanról nem hallottam (és nem is tapasztaltam), hogy a kanyar sugara miatt venné igénybe a gépet az iR, inkább az épp mutatott látvány. Vannak kritikus pályák (általában minél újabb az adott kontent, annál inkább terheli a gépet) és mondjuk az újabb autók, amelyek nagyobb grafikai igénybevételt jelentenek. És persze pálya menti objektumok (gondoljunk csak Barcelonára, Spa-ra, Nürburgringre és a legújabb Long Beach-re) is tudnak akasztani. Amit inkább el tudok képzelni, hogy egy szűk kanyarban több, közelebbi autót kell renderelni, de ez meg inkább a sűrűség okán van. Esetleg érdemes a mutatott autók számát lejjebb venni, ha nagyon zavaró és megnézni, úgy is akad-e.[ Szerkesztve ]
-
koanla
aktív tag
válasz camaro79 #38822 üzenetére
Upsz, elírtam, elnézést. A 'C' az a fizika lesz inkább. Bár azt nem tudom, az hogyan képes mínuszba menni. CPU (R), the GPU (G) a két érdekes kérdés, szóval az 'R'-t kell figyelni.
Ha rám hallgatsz, szétnézel az iR fórumán is, rengeteg, iR-specifikus tudás gyűlt ott össze.Amúgy az iR a magas IPC-t és mellé a minél magasabb órajelet imádja. Amennyire tudom, abban az új AMD procik még egy hangyányit jobbak is mostanság. Ami inkább kritikus, az az nVidia fölénye az AMD-vel szemben, különösen VR-ban. Az SPS csak nVidiára van, még nincs hasonló technológia birtokában az AMD, márpedig az bazi sokat tud segíteni, különösen a szűkösebb szituációknál. Ezen kívül mióta a LoD-ot bevezették, az sokat segített a helyzeten, bár az nem GPU függő.
Ha van időd és kedved, megnézed, mit tud single thread-ben a CPU-d CPU-Z-ben. 400 alatt nem működőképes a dolog, 500 körül elmegy, de igazán 600 pont fölötti CPU-t érdemes ahhoz vadászni, hogy jól is fusson.Esetleg ajánlom az alábbi topikot a beállítások csiszolásához:
https://members.iracing.com/jforum/posts/list/3657185.pageItt pedig egy rövid magyarázat a thread-ek mibenlétét illetően Clive Norton tollából (eléggé vágja a témát):
https://members.iracing.com/jforum/posts/preList/3741585/12095034.page#12095034 -
-
koanla
aktív tag
válasz camaro79 #38826 üzenetére
Nem nagyon vágom, mennyire érdemes AMD CPU-t tuningolni. Amennyire az 5-ös sorozat PH-s tesztjénél láttam, egy komoly hűtő többet ér, mert annyira fejlett a magkezelése, hogy magától külön-külön szabályozza mindegyikét - és a limitet nagyjából a hőfokok határozzák meg. Hogy ez mennyire van így a 3-as szérián, azt nem tudom.
Intelnek kell a tuning, de nagyon.524 picit alatta van a szokásos értékeknek, amennyire láttam. A másodiknak linkelt hozzászólásban megtalálod Clive aláírásában azt a linket, amely a CPU mérésekre mutat, ott szét tudsz nézni jobban.
-
koanla
aktív tag
válasz camaro79 #38866 üzenetére
Nem kell lejjebb vinni – sőt, ha minden igaz, nem is lehet. A lényeg, hogy ne menjen 11ms fölé. Az alatt nincs drop. Ha igen, akkor elindul a felezés hamar, ami már nem nice.
Az alacsony G azt jelenti, hogy feljebb tudsz tekerni olyan dolgokon, amelyek a GPU-dat terhelik. A lényeg, hogy a kettő közül egyik se lépje át a 11ms-ot.Gondolkodtam picit a korábbi dolgodon (és ezen része miatt akár ontopic is lehetne ez a hozzászólásom*) és arra jutottam, hogy feltehetőleg az F-értéked mehetett mínuszba. Az pedig azt jelenti, hogy a kormányod ment clippingre; akkora erőt kellett volna leadnia, amit a Te base-ed már nem tud. És az ilyesmi talán a leglassabb, legszűkebb kanyarokban lehet leginkább.
#38845: Ha jól értem, a 'Predictions' fület nézted. Én viszont a vége felé lévő 'Ryzen 3xxx'-et. Ha jól értem, ezek az előrejelzések inkább kalkuláltak. Viszont a Te CPU-dhoz való fülön a konkrét méréseket találod meg más iR-felhasználók tollából. 3800X-hez magasabb értékeket látok ott.
Általánosságban hogy megéri-e tuningolni a Te CPU-dat, nem tudom megmondani. Nem is vállalnám ennek az ódiumát. Továbbra is azt tanácsolom, hogy olvass utána, vagy próbáld ki, hogy működik ez Nálad és aztán tudsz dönteni akár a tuning, akár egy esetleges későbbi fejlesztés kapcsán. Az tény, hogy az 524 nem annyira acélos érték, tudván, hogy a 600 fölöttiekkel sem lehet max grafikán futtatni az iR-t* javaslom, hogy ezt a témát ne folytassuk itt. Bár a topikgazda elég sporadikusan van és nem nagyon látszik egyéb moderáció sem, gyakoroljunk belátást anélkül is és ne árasszuk el VR-ral ezt a topikot. Köszönöm a megértést!
-
Neck
veterán
válasz camaro79 #38912 üzenetére
Már vettem (250 euróért, picivel drágábban de újonnan ). És mivel Németországban élünk, a magyarországi hirdetések sajna nem játszanak De köszönöm, hogy gondoltál rám
Egyébként én nagyon elégedett vagyok a NLR F-GT Lite-al, nekem atom stabil a pedál is, a kormány is, és kényelmesen ülök benne. Jó széles, nem nyomja össze a combomat sem.
Itt egy kép, ahogy asszony befoglalta[ Szerkesztve ]
An α beta user... "A pokol szerintem egy végtelen IKEA áruház, az örökkévalóságig bolyonganak a kárhozott lelkek a Boysenbar alátétek és az Almaröd tükrök közt"
-
-
6absbulldog
tag
válasz camaro79 #43063 üzenetére
Érdekes ez az FFB kérdés, Fanatec cs 2.5-öt használok és én például közepesnek érzem az Ir FFB-jét. ACC nagyon jó, AC modokkal isteni, illetve azt vettem észre, hogy az AMS2-ben az autó (nem mindnek) weight transfer-t sokkal jobban érzem és jobban el tudok menni az autó tapadási határáig.
Picit ez is szubjektív. Ezért is van, hogy sokan több szimet is használunk. Egyik ebben jó, a másik abban. -
zsozsa74
senior tag
válasz camaro79 #43066 üzenetére
Ezt csak úgy mondod, vagy próbáltad is a DD 1-2-t? Csak a kíváncsiság. A simes youtuberek is általában a simucube-ot hozzák ki bizonyos szempontból jobbnak, de olyat azért még nem hallottam, hogy egy világ választja el... Meg az sem mindegy , hogy az FW melyik fázisában próbálták. Az elején állítólag kifejezetten szar volt.
A CSW-t és a DD1-et tényleg egy világ választja el, ezt igazolni tudom, de hát ez a szíjas és DD tech miatt egyértelmű és mondhatni elvárt.
[ Szerkesztve ]
Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74
-
6absbulldog
tag
válasz camaro79 #43066 üzenetére
Amióta megjelent minden évben kipróbálom az IR-t, hogy lássam, mi változott és sokat fejlődött, utoljára év elején próbáltam, még autókat is vettem, hogy ne az ingyenesekkel kelljen szenvednem. Igaz csak köröztem egyedül, de nem érzem az autót, a gumi fizika még mindig csapnivaló és gyakran a megpördülés megfoghatatlan. Miközben más szimeknél nincs ilyen gondom (ha a kormány nem lenne jól kalibrálva, más szimekkel is szenvedős lenne). Lehet, hogy egy DD-vel jobb az IR (elhiszem, hogy neked jobb), de egy szim miatt nem cserélek komplett szettet.
-
zsozsa74
senior tag
válasz camaro79 #43069 üzenetére
Itt nem megbántásról van szó, nem vagyok szerelmes a Fana DD-be, ez egy tech eszköz, amit alkalomadtán akár le is cserél az ember. Volt, hogy én is gondolkodtam rajta, amikor valamin eldurrant az agyam. Engem az érdekelt, hogy mit tapasztaltál, hogy mivel jobb, más a Simucube, mint a Fana, hátha ez nekem is segít valamiben. De ezek szerint úgy nyilatkoztál olyat, hogy "egy világ van köztük", hogy konkrétan nulla tapasztalatod van vele...
Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74
-
FLx
addikt
válasz camaro79 #43066 üzenetére
En is probaltam az osszes letezo szimulatort amit most lehet kapni es kozel sem az iracing a kedvencem. GT3-ra az ACC nekem sokkal jobban bejon pl. F1-re meg eleve nem tudsz mast, mint a hivatalos jatek. Az is erdekes amit az MX5-rol irsz, mert pont egy versenyoktato dicserte anno agyon az iracing-ben az mx5-os viselkedeset. Szoval elhiszem, hogy neked az iracing tetszik, de butasag kijelenteni, hogy barmiben is a legjobb lenne. Csak egy a sok kozul.
-
zsozsa74
senior tag
válasz camaro79 #43069 üzenetére
Arról meg, hogy mit és hogy lehet beállítani, az jut eszembe, hogy vannak az állítgatós emberek, akik a szabadidejük nagyrészét azzal töltik, hogy állítják a grafikát, az ffb-t, vr-t és mégsem felel meg soha semmi, meg vannak azok akik játékra, versenyzésre használják a méregdrága cuccot. Én is ez utóbbiak közé tartozom. A Fanalabon keresztül leszedtem az adott szimhez az ajánlott beállításokat, 1 vagy 2 dolgon finomhangoltam, leginkább az ffb erőn, aztán hadd menjen. Ennyi volt a beállítás. Volt vagy 20 perc is mindennel együtt...
[ Szerkesztve ]
Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74
-
zsozsa74
senior tag
válasz camaro79 #43482 üzenetére
Nekem oly mindegy, hogy ki mit vesz, de azért érzek itt némi csúsztatást. A sima v3 az 360 euró, ha vesz hozzá egy Brake Performance Kitet, az még 29, azaz 389. (Nem tudom te mit adtál még hozzá, tán dampert, de azt már minek?) Az 239 euró, azaz 88400 forint különbség. Elég laza, bár van akinek ez nem pénz... Aztán kuplung meg nincs. Ha egyszercsak szeretne egy H váltót... És ez még akkor is igaz, ha jobb cucc a Heusvinkeld. Mondjuk szerintem, aki most csap bele a szimezésbe, az kb. a seggét a földhöz veri örömében egy fana v3-as pedáltól. Én még mindig, pedig már 6 éve ezzel tolom. Valahogy ezt még nem jutott eszembe upgradelni.
[ Szerkesztve ]
Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74
-
blountex
senior tag
válasz camaro79 #43495 üzenetére
CSL elite LC is jó (szerintem a T-LCM-el lehet egyenlő), de egy V3 ránézésre minőségibb nem véletlen az árkülönbség, szóval szerintem igen is megéri.
Persze mint mindenben lehet följebb menni ha más gyártókat is nézünk (ott a simcube motorja), a kérdés hogy egy szint fölött megér e extra költséget erre áldozni ha már egy Fanateccel is elég minőségi cuccot kap az ember.... -
Emunem
aktív tag
válasz camaro79 #43533 üzenetére
Nekem ma fog megjönni, kinyitott képed van róla Nekem a kabátos szekrénybe harcoltam ki a helyet neki. 1 óra játékért kb 15-20 perc kábelezés, szerelés az asztalra, mert nem szeretem ha lógnak össze vissza, ez amolyan beteges fétis. Kb 5x alkalom után kezdtem unni, aztán jól megrendeltem.
"... hát persze ..."
-
Krisz0418
őstag
válasz camaro79 #43546 üzenetére
most mie mondod esztet? Csl dd, iroasztal+gurulus szek. Dirt rallyba majdnem repkedtek a monitorok ugy kell “rangatni” a kormanyt
AMD RYZEN 5900X || GIGABYTE AORUS LIQUID 280MM || MSI TOMAHAWK B550 || CRUCIAL BALLISTIX 2x16GB 3600cl15 || CM V1200 PLATINUM || XFX MERC 6800XT ||
Új hozzászólás Aktív témák
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Kötelező BIOS frissítéssel orvosolná a Core CPU-k stabilitási gondját az Intel
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Drágább lett a Pixel 8a
- Kétventilátoros ASUS Radeon VGA-k az AMD-s felsőházban
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- E-roller topik
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- További aktív témák...
- nVidia RTX 3080 Ti 12GB Founders Edition + GARANCIA
- Dell Latitude 3310, 13,3" HD Kijelző, I5-8265U CPU, 8GB RAM, 256GB SSD, WIN 10/11
- GameBoy Advanced SP (AGS-001) + Final Fantasy V és némi ajándék.
- Samsung Galaxy TAB A8 /// Szinte ÚJ // Számla + GARANCIA
- Acer játékra is,15,6", FullHD,6.gen.core i7,GT940 4!!/6GB VGA,8GB Ram,SSD+HDD,jó akku
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest