Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • pokmky

    tag

    válasz biker #37000 üzenetére

    A fogaskeréknek, mégha ferdefogazású is, van egy kis holtjátéka, a bordásszíjnak nincs. Amúgy van egy olyan érzésem, hogy a logitechnél nem a mechanika, hanem a motorok vezérlése az, ami inkább nem annyira kifinomult.

  • snecy20

    veterán

    válasz biker #37000 üzenetére

    A fő baj valószínűleg ez, hogy egy 15 éves konstrukció az alapja a G923-nak is. 5 évente egy kis ráncfelvarrás, szerintem ez még belépőszinten is kevés.

    Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.

  • GalaHU

    őstag

    válasz biker #37000 üzenetére

    Azért az alkalmazott technológia erősen behatárolja a fejlesztési lehetőségeket:

    A fogaskerekes hajtásban (bármilyen rendszerben is alkalmazzuk) mindig lesz egy kis "holtjáték" mert illesztheted te bármilyen pontosan egymáshoz a 2 alkatrészt, sosem lesz közvetlen a kapcsolat. Ebből adódóan a kormányoknál mindig jelen lesz az FFB lyuk, aztán van aki együtt tud vele élni, van aki nem, engem rohadtul zavar. Ehhez képest a szíjhajtásban ez a holtjáték megszűnik, esetünkben értelmezhető forgatónyomaték esetén a szíj csúszása sem számottevő (nagyobb értékeknél már előfordulhat), bye-bye FFB lyuk. Innen ugye "nálunk" felfelé a DD hajtás van, ahol a motor tengelye közvetlenül a kormány forgáspontjába van csatolva, semmilyen elvi lehetőség nincs a csúszásra.

    A működés közbeni hangról már ne is beszéljünk, a fogaskerekes mindig hangos lesz, az FFB effektek mint egy légkalapács ütik a fogakat, ami az idő előrehaladtával csak rosszabb lesz, mert a kis spúr Logi persze műanyagból készíti ezeket is. A kopás meg nyilván az FFB lyuknak is jót tesz, ugye... Elvben persze lehetne rendszeresen újrakenni a cuccot, de hát 2 évig fel sem nyithatod a burkolatot mert ugrik a gari, másrészt a játékosok döntő többsége leszarja a karbantartást vagy nem is tud a lehetséges problémáról.

    Ettől függetlenül vannak mérnöki csodák, a Porsche például évtizedek óta tutujgat egy abszolút korszerűtlen technikai megoldást (farmotor, hátsókerék-hajtás) és az őrületbe kergeti az ellenfeleit, mert működik! De ők euro-milliárdokat költenek a K+F-jükre, hogy ezt a fizikai hendikepet ledolgozzák, ugyanakkor a Loginál spórolósabb, megúszósabb, fogtechnikus cég kevés van... :)

    (kellett nekem regényt írni, más is leírta a lényeget)

    [ Szerkesztve ]

    Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!

Új hozzászólás Aktív témák