Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • neilszab

    őstag

    válasz fagy53 #5026 üzenetére

    Pont múlt héten volt bajnoki futamunk a 65'-ös Corvettel, és hát az a dög vmi elképesztő ...kábé mint a 400 lóerős teli fürdőkád! :DDD

    Kanyarba befordulni az istennek sem akar, de amint kibillentetted az egyensúlyából a legkisebb gázra is beelőz a fara, iszonyatosakat lehet vele driftelni. És az a hannnng! :R

    De amúgy szinte minden kocsit fenékcsapkodósra lehet varázsolni a GTL-ben a fent említett beállításokkal, a lényeg az, hogy a kanyar bejáratánál jól kell elkapni a terhelésváltást, egy jó időben elkapott kormányrántás, gázfröccs, vagy akár gázelvétel sokat segíthet.

    A féket pedig azért kell hátratolni, amennyire csak lehet (de azért ne annyira, hogy blokkoljon), hogy a kanyar bejáratánál ne csússzon orral előre a kocsi, hanem szépen rácuppanjon az ívre! ;)

    Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu

Új hozzászólás Aktív témák