Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • erahurka

    félisten

    válasz Stevenstyle #7458 üzenetére

    N kategóriás kocsikkkal több a baleset már csak abból adódóan is, hogy nehezebb őket úton tartani.

    Amúgy a napi versenyek lehetnének picit változatosabbak. Gokart, Rally vagy valami Gr.1 vagy Gr.X verseny is lehetne néha.

  • KaitouP

    veterán

    válasz Stevenstyle #7458 üzenetére

    Nekem nem ez a tapasztalatom, tény hogy ég és föld a játékosok viselkedése S és E kategóriát összevetve, de akadnak S -ben is barmok. Aztán ott van az is, hogy a büntetőrendszer azért nem tökéletes még, de ez már többször volt téma itt. Hátulról kicsit nekemjönnek mert nem idejében fékez, rosszabb esetben ki is löknek, én kapom a pontlevonást mert úgy érezte a rendszer, hogy feltartom a mögöttem lévőt. Kicsit összeér az én és a másik autó oldala kanyarbevételkor, szintén bünti nekem, és még sorolhatnám az ilyen szitukat.

    Igazából azért nem fogok egy versenyt azért nem megnyerni, vagy jobb helyen végezni, hogy nőjjön az SR, próbálok fair player lenni, úgy, hogy a lehető leggyorsabb is legyek.

    (#7467) Oppenheimer

    Na most érzem azt hogy a Polyphony tényleg el akarja hozni a GT fénykorát újra. Bár nem akarom elkiabálni, de látszik tényleg hogy foglalkoznak a játékkal, jó az egész koncepció, és csak bővül. A GT League single player módja mondjuk hidegen hagy amióta megízleltem az online versenyzést, de örülök neki hogy lesz, az RX-7 és a R32 és R34 -es GT-R viszont megdobogtatták a szívemet, eleve benne kellett volna lenniük a játékban.

    + A GR-X -es Chaparral Vision GT -t azért ajánlom mindenki figyelmébe egy olyan pályán, ahol hosszú egyenes szakasz van, pl. Tokyo. Páratlan élmény vezetni. :D

    [ Szerkesztve ]

    God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun

Új hozzászólás Aktív témák