Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • edeleny

    őstag

    válasz ProEvoFan #11038 üzenetére

    És, az a szép, hogy mi sem vagyunk egyformák.
    Én szeretem, ha stabil az eleje, és következetes.
    Úgy megyek, hogy nagyon sokszor a kanyarba befelé még fékezem. Azt hiszem Barichello volt ilyen az F1-ben, vagy most Ricciardo.
    Ezek szerint nekem ezért lett életidegen az NSX. Meg, ha egyszer elveszted az elejét, nehéz újra tapadásra bírni.
    De veszek bele egy új motort, és kipróbálom a beállításait.

    A Gran Turismo 1-ben lehetett nyerni/venni egy Mitsubishi FTO-t. Azt igen imádtam.

    Most egy Peugeot VGT-vel csinálom a Vision versenyeket. Nem győztem, de nagyon élvezem.

    És akkor egy kis off topic.
    Egy jó kört menni nem nagy kunszt. Nálam néha már a 10 kör is sok, elkalandozik a figyelmem, pláne , ha egyedül megyek, és már jön is a fű. Kyoto-ban meg lenne az első hely, de mindig csinálok valami butaságot, Wéber szerint megnyalom a füvet, vagy valami ilyen.
    Ha az ember jó akar lenni, akkor fejben ott kell lenni. nem fáradtan, nem erőltetve,
    És ez nem is az F1 még, csak ülünk a karosszékben....

    A kollégákkal gokartoztunk.Amolyan csapatépítés. Majd vacsora.Én tudtam mire számítsak, de a többiek nem. Két markáns vélemény volt: - ennyi körön keresztül nem lehet koncentrálni. - öt kör után úgy lihegtem.., nem kaptam levegőt.na nekem ezek után senki ne mondja, hogy az autóversenyzés nem sport...

    Az interneten előtt is ugyan ennyi hülye volt mint most, csak a világ nem tudta róluk, hogy azok.

Új hozzászólás Aktív témák