- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Íme az új Android Auto!
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- iPhone topik
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
Hirdetés
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Nem feltetelnül veszik el mert ha sokan megosztják csoportokban, saját profiljukon, aztán onnan masok megtovabb akkor a határ a csillagos ég. Viszont ha fizetsz érte a facebooknak akkor szinte garantált a sok megtekintés, kattintás.
Szerintem az internetes reklámok sokkal hatásosabbak mint a hagyomanyos tv-s, újságos, reklámtáblás, stb. Az interneten célzottan és személyreszabottan tolják eléd a reklámokat 0-24-ben. Minden virtualis mozdulatod figyelik az algoritmusok és ennek megfelelően dobják eléd a reklámokat. Jelenleg én ezt tartom a leghatekonyabb, legolcsóbb reklámfajtának.