- Milyen okostelefont vegyek?
- BYD Atto 3 menetpróba
- Honor Magic V2 - origami
- Két hét múlva Samsung Galaxy Unpacked
- MIUI / HyperOS topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Kezünkben a Razr 50 Ultra
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
Hirdetés
-
Mégsem ér 16 GB-ot a 8 GB RAM az Apple gépekben
ph Persze ez eddig is logikus volt, de most már az Apple oldalán is érezhető egy funkció kapcsán a limitáció.
-
Egyre izgalmasabb a CMF Phone hátlapja
ma Az új előzetes cserélhető hátlapot sejtet, de valószínűleg csak a dizájnon módosíthatunk, az akkumulátorhoz nem valószínű, hogy hozzáférünk.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
bteebi
veterán
Továbbra se értem, hogy mi bajod van/lett. Szerintem semmi sértőt, bántót nem írtam, erre neked az egész kommentemre egy ilyen kicsinyes, szánalmas kötekedés az egyetlen "érvelésed"?
No offense, de ettől tényleg többet néztem ki belőled. Sajnos látszólag tévedtem. Ha elfogynak a valós érvek, de megmarad a sértettség, akkor jöhetnek az ilyen benyögések. Komolyan, mint az oviban. Valószínűleg erre már nem csak válaszolni nem fogsz, hanem elolvasni se fogod, mert az kényelmesebb az érthetetlenül sértett egódnak.
Az mindenesetre nagyon vicces, hogy pont te jössz a matekkal, amikor szerinted egy BEV többszörös áron van egy ICE autóhoz képest.
A "többszörös" az szerintem minimum 2. De mivel velem ellentétben te jó vagy matekból, ezért gondolom ezzel tisztában voltál te is. Egy új Tesla Model 3/Y 17-18 millió Ft. És mivel ugye almát az almával, ezért légyszi mutasd már meg azokat az ICE tömegeket, amik maximum 8,5-9 millióért legalább 460 centisek, panorámatetősek, bőr ülésűek (nyugodtan lehet "vegán bőr" is), elég jó menetdinamikával (legalább 200 LE-s motor), legalább 8-10 hangszórós, jó minőségű audiorendszerrel (a Model 3 elvben 17 hangszórós), és legalább 1 nagy (10"+) érintőkijelzővel (a Model 3-ban most már ugye hátul is van egy kisebb), ülésfűtéssel-hűtéssel és digitális klímával rendelkeznek. Amennyiben a "több" az mondjuk 3, akkor jöhet ugyanez 6 millió alatt is.
Persze újonnan. Ne kímélj, mert valószínűleg a leendő autómról beszélnénk.
Tőlem lehet Suzuki, Skoda, urambocsá' Dacia is, de újonnan, és nagyon hasonló tudással.
Az újabb kötekedésed alapjául szolgáló 17,9 millió amúgy 17.894.900, ami +5,26% a kerek 17 millióhoz képest. Amúgy nem azt mondtam, hogy a Model Y kerül 17 millióba, sőt még csak a Model 3-ra se állítottam (ami egyébként 17.056.900, 17 millió Ft + 3,3 ezrelék), hanem igazából csak azt írtam, hogy "17 millió körül már vannak", amibe a 17,9 szerintem még pont belefér. Szövegértés ugye.
De még az az 5,26% is arányaiban csak annyi, mintha a kedvenc, 55 Ft-os zsömlédet 57,89 Ft-ért vennéd meg. Nem elhanyagolható különbség, de nem ez a meghatározó. Se kicsiben, se nagyban. Hanem az előtte lévő 5-10 millió, vagy épp 15-30 Ft.
A lényeg, hogy 17 millió körül már lehet kapni Teslát. Újonnan. Használtan meg már majdnem feleannyiért is, amennyibe egy nem nagyon rossz ICE - még csak nem is egy PHEV! - is legalább kerülne. Az nagyjából egy nem nagyon leharcolt, pár éves ICE S-Max ára; gyakran többe kerülnek, mint 3-4 éve újként. Amúgy egyáltalán nem vagyok Tesla fan. Egy Lucid Airt inkább vennék (de most még egyébként egy használt Teslára se futná
), de gondolkoztam más márkákon is (beleértve többek között a BYD-t, a Mercedest és az Audit is). Jelen ismereteim alapján, minden számomra releváns fícsört figyelembe véve nekem összességében a Tesla a legszimpatikusabb. Ha sok pénzem lenne, akkor mondjuk nem azt vennék, legfeljebb azt is.
Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.
Új hozzászólás Aktív témák
it Miután nemrég újabb dolgozókat küldött el a Tesla, Elon Musk azt ígéri, hogy 500 millió dollárt költenek a töltőhálózatra (ez értelemszerűen inkább az USA-t érinti).