Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gicz

    addikt

    válasz mad823 #24 üzenetére

    Szerintem rosszul tudod.
    ABL azért van, mert a tv-nek van egy fogyasztási plafonja, pl 200W. Minél több a magas fényerejű rész a képen, mivel self lit, nem lcd, úgy növekszik a felvett telejsítmény. Amikor eléri ezt a teljesítmény limitet pl úgy hogy a képernyő fele fehér mondjuk 300 nittel, akkor ahogy növekszik tovább a fehér rész, elkezdni visszavenni a fényerőt, hogy beleférjen a 200W-ba.

    Mikor eléri a teljes képernyős fehéret, akkor ott azon a ponton vagyunk ahol minden fehér, és fogyasztási limit van, és ekkor mondjuk 200nit a fényerő. Ergo ha ezt a 200 nit fényerőt állítja be a tv maxnak a háttérben (game mode on), akkor pl a fél képernyős fehér is csak 200 nit lesz onnantól, viszont így mivel belefér a full képernyős fehér a fogyasztásba a 200 nittel, már nem fogja visszavenni a fényerőt a fogyasztáslimit miatt, hiszen csak full képernyős fehérnél ütközik bele a limitbe.

    Ez az ABL, ez az ami nincs game módban, mert leveszi a fényerőt annyira eleve, hogy nem kell hogy beavatkozzon onnantól.

    Pl filmmakerbe beállítasz 30-as oled fényt, majd átnyomod game optimizerbe, ugyanúgy 30-as oled fényen, érezhetően sötétebb a kép. És game optimizerbe ha egy fehér ablakot, pl word, egérrel baszogatom a méretét, akkor nem veszi le a fényerőt ahogy növekszik az ablak, filmmakerben pedig érezhetően leveszi a fehér rész méretétől függően.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák