- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sziasztok!
Elég kezdő vagyok, a problémám, hogy véletlenszerűen szeretnék szétszórni tárgyakat. Scatter-rel próbálkoztam, de az a gond, hogy sokszor egymásba érnek objektumok. Kitörölgetni/arrább tologatni elég szenvedős, van erre valami jó megoldás? -
-
Üdv!
Használt valaki Vray RT-t? Milyen videokártyát érdemes hozzá venni? Lényeges, hogy mennyi memória van rajta?
-
-
válasz szabog4 #6052 üzenetére
Ha Pixar:
New technology revs up Pixar's 'Cars 2'
"... it required an average of 11.5 hours to render each frame."
"... the render farm features 12,500 cores on Dell render blades"
[ Szerkesztve ]
-
Elnézést a duplázásokért
Akit komolyabban érdekel a 3D szerintem érdemes megnézni ezeket az interjúkat, már csak érdekességképpen is
A szörny olcsó, a vízesés drága (Kiss Balázs)
Magyar fény csillog az Avatarban (Kiss Balázs)
egész sok technikai információ:
Auguszt Olivér - Prometheus1,5 éves munka kb. fél percért:
Magyar grafikus sikere az Avatarban (Kiss Balázs)Krajcsik Zsolttal készült interjú
Ha valaki tud még ilyen, vagy ehhez hasonló interjúkat ne legyen rest linkelni
[ Szerkesztve ]
-
Az mitől lehet, hogy Batch Renderbe beállítom, amit szeretnék és ha megnyomom az Export to .bat gombot, akkor "lefagy" az ablak és nem válaszol. Más scenével tök jól működik.
-
-
-
Sziasztok!
Létezik valami program a 3ds max material lib-ek szerkesztésére? Van egy textúra csomagom, amibe sorszámozva vannak a textúrák: wood01d, wood02d (diffuse), meg wood01b, wood02b (bump), stb...
Ezeket egyesével elég lassú és unalmas a programon belül létrehozni... -
-
Maxban is lehet pontosan tervezni. Én is csináltam már komplett épületet berendezési tárgyakkal milliméter pontosan maxban. Csak kevesebb eszköz áll rendelkezésre, körülményesebb, meg persze lassabb, mint mondjuk Archicadben. Viszont a polygon-féle szerkesztés miatt olyan alakzatokat is lehet csinálni, amit egy építészprogramban nem.
-
Egyébként tényleg igaz, hogy nem csak a poly számít. Nekem is vannak 2-3M polys sceneim, amit még elbír a gépem, de pl. most csináltam össz. 500k polyval, de 1140 objektummal rendelkező scene-t és teljesen be van halva tőle a gép.
-
-
Millió tutorial és csupán egy 1000 oldalas könyv van a v-ray-ről, aminek "VRay - The Complete Guide" a címe.
Amúgy én a Solidrocks nevű kis kiegészítőt ajánlom, ami nagyon nagyon hasznos v-ray rendereléshez. -
-
Nemrég találtam az alábbi oldalra, a free tutorialok is elég komolyak, a 3 premium pedig elég összetett és nincs elszállt ára.
-
-
-
-
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- Gaming notebook topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Milyen videókártyát?
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- További aktív témák...