- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- iPhone topik
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- OnePlus 3T - T apó itt van
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
- 700 dolláron kezdhet a Galaxy Watch Ultra
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
Hirdetés
-
ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
ph Forradalom vagy csak epizódszerep? Közel egy hetet használtuk az ASUS új notebookját, hogy választ kapjunk a kérdésre.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Olcsóbb lett a OnePlus Watch 2
ma Csak arra kell figyelni, Watch X néven vásároljuk meg az Oppo kínálatából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Alaaf Pi
aktív tag
válasz
Busterftw #15 üzenetére
Az Autóiparban az OEM-ek és a tier1 beszállítók is vért hugyoznak a 10%-ért. Az, hogy a vevö a végén mennyiért veszi, az nagyon nem az autógyár által "eladott" árat tükrözi, mert ott van még a kereskedö költsége, szervizfenntartási költsége, forgalombizonytalansági kockázata stb.
-
Alaaf Pi
aktív tag
Megnéztem már, a Reuters is hasonlóan idiótán fogalmaz, szóval jó lenne tisztázni, most akkor veszteséget, vagy 5-10% profit várnak? A kettö együtt nem megy.
-
Alaaf Pi
aktív tag
Ez ennyire nem egyszerű. Ha egy cég hozzászokott az európai háklis OEM-ek, vagy a Ford által megkövetelt szinthez, akkor a belső folyamatait is hozzá igazítja, aminek eredménye, hogy a fillérbaszók a kértnél jobb minőséget kapnak, és az általuk elvártnál drágábban. Take it or leave it elv mentén.
Egy egyszerü példa a múltból:
Egyik német prémium gyártó low cost autójának komoly visszahívása volt, a bajuszkapcsolókon belüli kábeltörés miatt.
A termék minden gyártó általi és saját belsö teszten korábban átment. A spec-ben -20°C minimum hömérsékelet volt megadva tesztelni, azon minden fasza volt. A vizsgálatok során kiderült, hogy a beszállító más szigetelö anyagot használt a kábeleken, mint ami elö lett írva, de -20 fokon még jó volt, d gyakorlatilag az volt a limitje. Tanulság levonva, ezentúl minden teszt nagyobb hömérséklet intervallumon lesz elvégezve, mint a megrendelö által megadott. Vagyis pl. -40..+120 fok tartományban muszáj neki jól müködni. A Bosch és hasonló nagy márkák meg konkrétan azt mondják, ezt gyártom, ennyiért, vedd, vagy húzz picsába. -
Alaaf Pi
aktív tag
válasz
Donki Hóte #27 üzenetére
Szerintem egyes emberek szintjére bontani eléggé becsapós, mert az autók jelentös része céges példány lesz mindkét helyen.
Új hozzászólás Aktív témák
it A következő 15-20 évben a Xiaomi a világ öt legnagyobb autógyártója közé akar kerülni, de a következő 3 évben még kizárólag Kínára koncentrál.
- Projektor topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- HTPC (házimozi PC) topik
- Politika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Apple notebookok
- További aktív témák...
- Dell Latitude 5510, 15.6" FHD IPS, i5-10210U (8 v.mag), 16GB DDR4, 256GB NVMe SSD, gar
- Apple iPhone 12 Pro 256GB Kártyafüggetlen 88% Akkuval 2025.10.18-ig Euronics Garancia
- ThinkPad P1 Gen 4i 27% 16" 4K UHD+ érintő i7-11850H T1200 32GB 1TB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Szép Apple Watch 5 41mm + Cellular Black 91% AKKU !! 1Hó GARANCiA
- Szép állapotú Apple MacBook Pro 16" 2019 i7 ! 250 AKKU ciklus