Az LG marketing igazgatója átpártolt

Az LG korábbi marketing igazgatója, John Bernard aki a cégnél töltött három éve alatt többek között az LG Chocolate angliai bevezetésével, az LG Prada bemutatásával, valamint számos kiemelt labdarúgócsapat, mint például az Arsenal, Liverpool és Fulham szponzorációjával is foglalkozott a múlt hónapban elhagyta cégét és a jövő héten kezd a Sony Ericssonnál a Vodafone globális marketing részlegén. A Sony Ericsson a világ negyedik legnagyobb mobiltelefon gyártója, mely rendkívül erős a zenelejátszó (Walkman) és kamera (Cyber-shot) készülékek piacán, ráadásul az elmúlt esztendőben előzte meg az LG.t.


John Bernard

 

A források tudni vélik, hogy hamarosan Bernard feladata lesz majd a gyártó születőben lévő harmadik alappillérének, a divat kategóriájának irányítása, mely idén Karácsonykor mutatkozik be. Piaci elemzők szerint ha a cég szeretné a Motorlát maga mögé utasítva dobogós helyet szerezni magának a gyártók rangsorában akkor termékpalettája erős bővítésre szorul. A Sony Ericsson szóvivője is beszámolt Bernard érkezéséről a divattelefonok irányába vetett koncentrált figyelmet viszont határozottan cáfolta. Mindenesetre furcsa véletlen, hogy Bernard nevét elsősorban olyan LG készülékek fémjelzik, mint a Prada mely igencsak a felső divatszegmens csecsebecséi.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés