Bevezető
Október 28-án, Berlinben tartott egy európai sajtóeseményt a Huawei. Illetve a Honor. Az új márka vezetősége ugyanis a prezentáció során kínosan kerülte, hogy a kínai gyártót bármennyire is belekeverje a dologba, de persze mindenki tudja, hogy ha Honor a név, akkor ott a háttérben bizony a Huawei erői dominálnak, hiszen korábban már több Honor nevű modell piacra került a vállalat gondozásában.
Most viszont leválasztották a Honor márkát az anyavállalatról és külön marketinggel, értékesítéssel, később pedig már külön fejlesztési és formatervező részleggel is fog rendelkezni. Ázsiában ez már korábban megtörtént, a Honor európai részlege pedig a Kínában bemutatott modellek közül szemezget és dönti el, hogy azokat érdemes-e áthozniuk hozzánk. Indulásképp a Honor 6 lett a kiválasztott, ami abból a szempontból jó döntés, hogy bár nem szó szerint csúcskategória, de közel van ehhez a szegmenshez — ugyanakkor kifejezetten versenyképes áron kínálják.
Az értékesítési modell viszont újszerű, a Honor nem fog felbukkanni szolgáltatói kínálatban, nem lesz leemelhető egyetlen nagyáruház polcáról sem, kizárólag online rendelhető meg. Emiatt nem is gondolkodik a cég abban, hogy hirtelen óriási volumenben tudják majd teríteni a termékeket, a következő évre 2 milliós eladott darabszámmal kalkulálnak — ez teljes Európára értendő. A már itthon is kapható Honor 6-ot a bejelentés napjától nyúzzuk folyamatosan, hiszen nyilván egy sajtótájékoztatón egy készülék előnyös tulajdonságait domborítják ki.
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!