Új hozzászólás Aktív témák

  • WunderKinder

    aktív tag

    válasz Sotyks94 #9035 üzenetére

    Most vettem a Gearbest-ről egy Chuwi Vi8-at, egy hét alatt ideért. Kb. 10 percet működött és meghalt.
    A gearbest supportja 5 nap alatt 3 levélre nem válaszolt, csak az automata válasz jött, hogy feldolgozzák. Miután a paypal-on jelentettük az esetet érdekes módon egy órán belül válaszoltak, hogy küldjek videót a hibáról (be sem kapcsol a tablet :) , információ dús egy videó lett).
    Felajánlottak három lehetőséget:
    1. visszaküldöm Kínába a tabletet (ők Angliából küldték) és visszaadnak 74 dollárt gb wallet-re (az ára 79 dollár + 5 dollár szállítás volt).
    2. megtartom a tabletet és kapok 10 dollárt, hogy javíttassam meg.
    3. ha kifizetek még 65 dollárt akkor kapok egy másikat.

    Ja és megint nem kapkodnak válaszolni, még a dealextreme is korrektebben kezelte a garanciát.
    A következtetést vonja le mindenki magának...

Új hozzászólás Aktív témák