Hirdetés
-
Négy játékkal is szemez az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5522-es, WHQL aláírással rendelkező csomag egy hibát is javít
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
MultiVersus - Fókuszban a PVE mód
gp Az egymás elleni csatározások mellett többek között egyéb kihívások is várnak az érdeklődőkre.
Új hozzászólás Aktív témák
-
vecsepapa
csendes tag
"1.3, 8 szelep, 62 ló+1 marha :D"
-
Trex94
csendes tag
Sziasztok ! Első futóműben létezik stabilizátor ? Az enyémben még nyoma sincs.... Vagy nincs gyárilag vagy csak az enyémből hiányzik .
Üdv : Péter
-
Trex94
csendes tag
Értem ! Köszönöm !
Üdv : Péter
-
Atuska75
tag
Srácok! Kell valakinek 1 éves kb 100-150 Km-et futott első gólyaláb? (Új a rugó is és a lengéscsillapító is) Ha senki nem jelentkezik rá a jövőhét végéig akkor megy a szemétbe, nem tartogatom tovább!
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
PainKiller69
csendes tag
Sziasztok!
90-es 136L Favoritomat akarom motorikusan felújítani. Szerintetek van értelme ezt a VIKA szettet megvenni:
http://bolt.skodaradius.hu/product_info.php?cPath=1_20_2001_20012_200127&products_id=10529
(plusz szelepek és tömítések)Megbízható szerelő említette már négy éve, mikor vezérműláncot cseréltünk, hogy ő úgy hallja (meg most már én is), hogy eléggé zörögnek a dugattyúk magasabb fordulaton. Félek, hogy egyszer csak megadja magát valami és szétveri a motort. Őszig még ki kéne húznom vele.
Elég sok helyen olvastam itt a fórumban, hogy szidjátok a VIKA cuccokat!
Köszi!
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz PainKiller69 #12757 üzenetére
A vika kínai lekvár. Még véletlenül sem szabad tőlük fő alkatrészt venni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz PainKiller69 #12757 üzenetére
Sokkal jobban jársz egy bontott jó állapotú motorral, mint ha felújítod. CSak akkro újítanám fel, ha még legalább 5 évet kibír a bódé a motor körül, máskülönben kidobott pénz, amit többé nem látsz.
[ Szerkesztve ]
-
Retro DJ
aktív tag
válasz PainKiller69 #12757 üzenetére
Lehet, hogy gyakorlott szerelőnek jó a füle, de a kopott hengernek van más egyéb jellegzetessége is. Rosszul indul, kéket füstöl, eszi az olajat.
Retro
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz PainKiller69 #12762 üzenetére
Méress kompressziót. Abból már meg lehet mondani, jó irányba indultál-e el.
-
bringasisti
Topikgazda
válasz PainKiller69 #12762 üzenetére
Hülye voltam, mentségemre nem ismertem meg a topikot. Vettem egy dugó hüvely garnitúrát, meg még pár dolgot, amit a kereskedőnek be kellett szerezni. Kaptam 10℅ kedvezményt ha egybe viszem el. Megnéztem a dobozt mi van benne. Mikor megvolt minden levittem a telekre, motor szét, rakom össze. Az egyik hüvely fala végig volt húzva, azt hittem hogy mivel kibontottam az üzletben mások is nézegették és basztatták a dugót végig húzva a hüvelyt. Bizonyítani nem tudtam, ezert vettem egy másik készletet. Ki se bontottam irány a vonat le a telekre. Es akkor jött a meglepi ebben a bontatlanban is volt egy ami szar volt. Ugyanis az olajlehúzó gyűrű fel milliméter vékony és szerléskor becsípték. Mindkét garnitúrában 1db. Azóta ment 30 ezret nincs vele gond, de ha valaki nem tudja magának megcsinálni, mert ott azért meg rengeteg munka van szelep csiszolás stb, nem szabad foglalkozni vele. Így 30 ból fel lehet generálozni ami elmegy egy százast remelem
BENEFON DELTA--------N8
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bringasisti #12764 üzenetére
Ezek milyen alkatrészek? Remélem nem VIKA. Nagyon olcsónak tűnik nekem az a 30 000.
Ez magában 126 euró. És a tömítések sehol nincsenek.
[ Szerkesztve ]
-
Trex94
csendes tag
Sziasztok ! Eladó kardánboxot tud valaki ?
Üdv : Péter
-
vecsepapa
csendes tag
http://www.jofogas.hu/zala/Skoda_Felicia_kardan_box_elado_16615892.htm
"1.3, 8 szelep, 62 ló+1 marha :D"
-
attila0411
újonc
Üdv srácok!
Jó rég nem voltam sajnos a topikon, most viszont beleolvastam mi történt itt...
Örülök neki hogy még mindig ilyen magas színvonalon folynak itt a dolgok, és jó látni hogy a segítőkészség is a régiMost viszont a segítségetekre lenne szükségem!
Szeretnék cserélni pár dolgot a motoron, de meg vagyok lőve, nem tudom miből milyen fajtát lenne érdemes választani, és pláne hogy honnan! Segítsetek pls!Amikre gondoltam: gyújtógyertya, gyújtáskábel szett, olaj a motorba, (váltóba, bár ezt írtátok már), továbbá üzemanyagcső, légszűrő, benzinszűrő, olajszűrő, pollenszűrő, és gumicsövek a hűtéshez mert sajnos eresztenek :\ Ja! Karburátor talptömítéseket majd elfelejtettem Remélem mindent leírtam
Szerintetek mennyibe fáj ez össz-vissz?
Ja! Folyamat rángat, majd kiszakad a nyakam! Cseréltük már benne a gyújtásrészt, azt az egész cuccot a rotorral, meg fedéllel együtt, előgyújtás állítólag rendben van, vákumcsővel nincs gond, karburátornál falsot nem szív, nem azért akarom lecserélni a tömítéseket, csak a biztonság kedvéért, mert már elég régiek, meg úgyis le akarom szedni, akkor már újak mennyenek vissza. Lehet hogy a benzin-levegő keverék miatt rángat? vagy az hülyeség?Köszönöm széépen a segítségeteket!!
-
Microbee1
újonc
válasz attila0411 #12775 üzenetére
Üdv... Nekem ilyen rángatósdi volt eltömődött benzinszűrőtől is, csak a teljesség igénye nélkül.....Apropó vásárolnék jó állapotú favo karburátort, ha lehet nem kokain árban
[ Szerkesztve ]
-
Retro DJ
aktív tag
válasz attila0411 #12775 üzenetére
En is ezzel kuzdok.
Jelentkezett egy fazon, gondoltam rendbeteszem a karbit, hogy benzinnel gazzal is menjen. Ma szetszedtem, kimostam nitroban, kifujlaltam kompresszorral. Jobb mint volt, mert eddig fordulaton is rangatott, alapjarat nem volt, es ugy fustolt mint a diszno.Most gyonyoruen megy fordulaton (3. Ban 110 ), viszont az alapjarat kicsi, es 300-400 fordulatot ingadozik, valamint motorfek uzemben ha egy icipicit rajta van a labam a gazon rangat.
Gyujtas kizarva, gazuzemben semmi gond. Amugy eloszto, rotor most tisztitva, kabelek fel evesek gyertyak kb 10e futottak.
Sajnos az alapjarati csavarral nem tudok jatszani, mert az beleszol a gazba is azt meg nem akarom elba**ni, szoval csak az alapjarati kevereket probalom meg csavargatni, mas otletem nincs.
Esetleg valakinek valami javaslat?
Retro
-
bringasisti
Topikgazda
válasz attila0411 #12775 üzenetére
Mikor rángat mikor folyamatosan félgázzal tolod vagy mikor padlót nyomsz, vagy ami a valószínűbb hogy mikor motorfék-kis gáz araszolsz a sorban?
BENEFON DELTA--------N8
-
attila0411
újonc
válasz bringasisti #12780 üzenetére
Hidegen nem rángat, mikor kicsit már bemelegedett, vagy üzem meleg akkor eszeveszettül...
DE ja, mikor nyomom neki, akkor nincs baj, viszont mikor elengedem a gázt, és motorfék van akkor valami brutális amit művel, majd kiszakad a motor a helyéről! Meg akkor is rángat mint a kurvaélet mikor csak araszolok a sorban, kisgázzal.. Pontosan ahogy írtad.. Viszont ha alacsony fordulaton tartom, mondjuk 1500, akkor semmi baj sincs..
Nemelég hogy tényleg majd kiszakad a motor, még gáz is amit művel.. Ma is pontosan így jártam.. Épphogy csak minimálisan ment a sor, 1-ben bőségesen elég lett volna gáz nélkül is haladni, erre akkorákat ugrott hogy majd kifejeltem a szélvédőt, meg folyamat járt a fejem előre-hátra mint a meszes.. Nem elég hogy mindenki engem nézett, de még bele is fájdult a nyakam Akárki ül mellettem, biztosan megkérdezi hogy vajon kengurubenzint tankoltam-e!? Ilyenkor így érzem magam: -
attila0411
újonc
válasz attila0411 #12781 üzenetére
Ja igen! És ingadozik is az alapjárat pár százat mindig, kedvétől függően, ilyen: wooo-wooo-wooo
-
Retro DJ
aktív tag
válasz attila0411 #12782 üzenetére
A videó elején 3 mp tartom a gázt 1000 alatt ingadozik, aztán alapjárat, 1000 felett kb jó, és jól veszi a gázt is.
Retro
-
bringasisti
Topikgazda
válasz attila0411 #12781 üzenetére
A vékony nyíl a Te barátod. A jobb kerékdob felől nézve. Addig kell tekerni míg a legnagyobb fordulaton jár a motor, ha túl nagy a fordulat akkor a vastag nyíl negyed fordulat kifelé. Utoljára mindig a vékony nyílt kell tekerni, és van egy szűk tartomány mikor a fordulat nem változik a vékony nyíl tekerésénél, addig kell kifelé tekerni míg a fordulat nem kezd csökkenni.BENEFON DELTA--------N8
-
attila0411
újonc
válasz bringasisti #12784 üzenetére
Srácok!
El sem hiszitek milyen hálás vagyok a segítségért!
Holnap lesz a napja hogy beállítom mert sajnos ilyenkor már nem látok semmit sem..
De hogy jó sikerüljön, remélem jól értem az instrukciókat bringásisti, javíts ki kérlek ha tévedek!:Először a vékony nyilat befele tekerem amíg nem emelkedett a fordulat max-ra, utánna negyedet kifelé tekerem a vastagnyilat, végül a vékony nyilat kifelé tekerem, (ilyenkor van az a szűk tartomány mikor nem változik), majd addig tekerem kifelé míg el nem kezd csökkenni a fordulat, ha ezt elértem abbahagyom.. Remélem igaz amit ide leírtam, ha nem kéérlek szépen javíts ki!
Köszönöm! -
bringasisti
Topikgazda
válasz attila0411 #12785 üzenetére
Mikor a vékony nyíl segítségével felpörgött a max fordulatra akkor kell csak a vastag nyilat babrálni ha túl nagy az alapjárat. Ha megfelelő a fordulat akkor a vékony nyilat addig kell kifelé tekerni míg nem kezd csökkenni a fordulat. Mikor tekered a vékony nyilat 1/8 ad fordulatokat tekersz és megvárod mit reagál. 4*150 es csavarhúzó a vékony nyíl, a vastag nyíl marok csavarhúzó és a műszerfal felől kell használni.
[ Szerkesztve ]
BENEFON DELTA--------N8
-
attila0411
újonc
válasz bringasisti #12788 üzenetére
Köszönöm a segítséget barátom, és hogy volt türelmed végig! Örök hála neked!
-
ludsimon
veterán
Sziasztok!
Feliciából melyik motor a tuti biztos?
[link]
Siemens vagy Bosh?Azt tudom, hogy 1289 cc-t szeretnék, mert anno nagyon nagyon régen volt 105-ösünk és 120GLS-ünk, nagyon szerettem gyerekkoromban a Skodákat, nekem ezek voltak a Ferrarik.
Vagy rossz helyre írtam?
[ Szerkesztve ]
undefined
-
Retro DJ
aktív tag
Sajnos barátom nem, ugyanis ez még le volt plombálva, és hiába vettem ki a plombát, hiába állítgattam, ez nem keveset kap, ez marhasokat.
Olyan sokat, hogy amikor semleges állásba teszem a gázváltó kapcsolót (lezárja a benzin útját egy szelep), akkor egy idő után az alig járó motor, ugyanolyan gázpedál állás mellett kb. 3000ig felpörög, aztán leáll.
Nem tudom, hogy mi a facért bonyolították meg ennyire ezt a karbit a rengeteg vákumos bigyóval, de most teljesen elbizonytalanodtam.
A fúvókák nincsenek összecserélve. Karbi tiszta. Az tűszelep jól zár, nem folyik túl. Kérdésem, hol kaphat üzemanyagot ez a szerencsétlen?
Köszi a segítséget!
Retro
-
Retro DJ
aktív tag
válasz Mágus2 #12795 üzenetére
Volt teljesen elzárva, mindegy, volt kb 4 fordulatot kitekerve, mindegy. Füstöl mint a barom, dadog, ha nem kap benyát felpörög és leáll.
Holnap majd még egyszer szétszedem, miszlikre, a karbitestet elviszem az autóreszelő haveromhoz, hogy ultrahangos mosóban egy kicsit zörgesse már meg.
Retro
-
JossyFavo90
csendes tag
Még 1 esélyt kapott a járgány meg egy másik hengerfejet (+ egy pár gyári alkatrészt kedvezményesen meg ingyé is, egy aranybányára leltem ahova még lehet lesz visszatérés ). Remélem ez már megoldja a gondom, mert a két hengerfej között ég és föld a különbség, majd mutatok róla képeket.
Kérnék egy kis segítséget fagyálló bekeverése terén: Szóval van 3l tömény (-72 fokos) fagyállóm meg 5 l desztillált vizem. Hogyan keverjem be egy 5l-es kannába hogy annyira ne legyen tömény se ( nem szeretném hogy szétmarja a tömítéseket meg egye a hengerfejet ), de ha netán lennének még mínuszok azért megállja a helyét és folyékony állagát?
Remélem tud valaki segíteni. Előre is köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs