- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- iPhone topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Fotók, videók mobillal
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Yettel topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Honor 90 - modellalkat
Hirdetés
-
Az Xbox Series X|S konzolnak három új verziója jön idén
ph A trió egyik tagja egy Blu-ray olvasótól mentes, olcsósított kivitel lesz.
-
Destiny 2: The Final Shape - Mi vár ránk a jövőben?
gp A készítők egy rövid videóban beszéltek a rövid- és hosszútávú terveikről.
-
Az EU-s bejegyzésekkel tréningezi az AI-t a Meta
it A Meta közölte: az AI tréningezéséhez ezentúl az európai közösségi médiás bejegyzéseket is felhasználják.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz JossyFavo90 #10864 üzenetére
Helló,
A favorit automata szivatós, de az automata szivatót be kell kapcsolni indítás előtt. A gázpedált le kell nyomni padlóig majd felengedni és lehet indítózni. Ezzel bezártad a levegő csappantyút a karburátorban. Pöccre kellene indulnia.
Az alapjárati állító csavar a karbi hátulján van, a gázbowden mellett találsz egy lyukat a tartón, a tartó mögött van az állítócsavar. A lyukon keresztül dugott csavarhúzóval éred el. Csak üzemmeleg motornál állítsd, szóval először tetmostat csere, bemelegíted a motort és úgy állítsd be 750-800 -as alapjáratra.
A fehér trutyi azért van, mert nem éri el az üzemi hőfokot, a termostat csere után le fog tiszttulni magától.
[ Szerkesztve ]
-
Ramsess
csendes tag
válasz JossyFavo90 #10864 üzenetére
Nagy hidegben általában úgy kezdünk,hogy minimum kétszer padlóig nyomjuk a gázpedált.
Az elsővel bekapcsoljuk a szivatót,a másodikkal benzint fecskendezünk a szívócsőbe,amitől könnyebb lesz az indulás.
Persze csak akkor működik ez,ha az AC pumpa megtartja a benzint,vagy nagyon sok állás után elpárolog a benzin egy része az úszóházból,mivel az szellőzik a külvilág felé.
Ha ezt tudjuk,az AC kézi karjával,ha van,felpumpáljuk a benzint.
Aztán 2 gáz,és start.
Rossz termosztáthoz:
Ha a motor nem tud üzemi hőmérsékletre melegedni,kisebbek maradnak az illesztések,amitől az jobban kopik,hosszú távon ez nem jó.[ Szerkesztve ]
-
Ramsess
csendes tag
válasz JossyFavo90 #10874 üzenetére
Az elakadásjelző,és a duda működik gyújtással,és anélkül is,tehát mindig.
A rángatás elsődlegesen a karburátor problémája lesz,azután ha továbbra is fennáll,lehet továbbgondolni,
mert ha egyszerre több dologhoz nyúlunk,megkeveredhetünk.
Karburátorhoz:
Mágusnál van szuper leírás karburátor beállításhoz fényképekkel,kérésre biztosan belinkeli.
És akkor saját kezűleg lehet állítani a karburátort.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz JossyFavo90 #10874 üzenetére
Ha húztál a gázzsinóron, attól rángathat, mert nem tud teljesen az alapjárati rendszerre kapcsolni.
-
rob210
nagyúr
válasz JossyFavo90 #10882 üzenetére
Szia.
Tipikus favorit hiba lépett fel nálad is.
Elszállt a biztosíték táblád.
Ki kell szerelni az anyós ülés előtt a műszerfal alatt van.
Leveszed a csatlakozókat beviszed és átforrasztod az egész táblát utána ezek a hibák megszűnnek.
A világításom és az ablaktörlőm volt ilyen, hogy csak akkor ment ha nem járt a motor, kikaptam a táblát és cseréltem, mert nekem volt otthon bontott utána minden ment.Neked gondolom nincs otthon másik, de mivel nem egy bonyolult többrétegű nyák, simán át tudja még egy 14 éves gyerek is forrasztani, akinek volt már legalább 1 technika órája
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz JossyFavo90 #10888 üzenetére
A reléket szedd ki egyesével csiszolgasd meg a lábaikat, majd tedd vissza, de egyesével nehogy valamit összekeverj.
Az a piros matricás relé meg szerintem valami utángyártott, én még ilyet nem láttam legalábbis.
Érdemes lenne kimérni.A hátulján az a drót, már egy javítás, azt érdemes igényesen átforrasztani mert így elég kótványul néz ki, meg nem is tudni miért van ott ha repedt a nyák, lehet mást is át kéne kötni.
Az a sárgás elszíneződés meg nem túl bizalomgerjesztő, bár lehet csak a forrasztás miatt gyantás, de kétlem.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Ramsess
csendes tag
válasz JossyFavo90 #10889 üzenetére
Mit kell nézni:
A reléaljak,vagy más néven foglalatok lábainál szokott elrepedni a forrasztóón.A repedés lehet olyan vékony is,hogy csak nagyítóval lehet látni,ezért nagyon nem érdemes nézegetni,hanem átforrasztani az összes lábat friss ónnal,és a fóliát is,ahol futtatva van ónnal,átfuttatni újra.
A forrasztóón viszonylag hamar elöregszik,és töredezni,porlani kezd.
Ilyenkor kezdődnek a relytélyes tünetek általában.
Retro Dj mostanában csinált ilyet,és rakott is fel hátrébb képeket.Más: A képen a sárgás izé az a gyantás forrasztóónból kifolyt gyanta.Amúgy folyasztószer,és nem káros.
Robnak igaza van,az átkötéseket is,és az összes forrpontot,mindent átforrasztani,az a biztos munka.[ Szerkesztve ]
-
Ramsess
csendes tag
válasz JossyFavo90 #10901 üzenetére
Az nagyon jó dolog.Merítettem én is le akksit tompított rajta felejtés miatt.
Valószínű utólagos beépítés.
Én magamnak csináltam egy pici elektronikát.ami a motor elindítása után felkapcsolj,leállításkor lekapcsolja a világítást.
Megnéztem a fényképet,tényleg,az egy 12 voltos zümmer.[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
válasz JossyFavo90 #10901 üzenetére
Az oké. de azt elég lett volna a gyújtás és világítás kapcsoló vezetékeit megcsapolva bekötni, és nem a biztosíték táblára bekötni.
Nekem is volt de én nem ilyen kókány módon kötöttem be.A hasznosságához vita nem fér.
Renault power
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz JossyFavo90 #10957 üzenetére
A fordulatszám mérő kábele. Ha óra van benne, akkor nincs bekötve, csak le van szigetelve!!! Ha nincs, szigeteld le, mert zárlatot okozhat.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
válasz JossyFavo90 #10957 üzenetére
Nem az valószínűleg egy utólagos fordulatszám mérőhöz vitte a jelet.
Vagy ha most van benne csak nem működik akkor ahhoz.Kevés a vized
Mágus gyorsabb volt
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz JossyFavo90 #10980 üzenetére
Azt a fekete imbuszos csavart szakműhelyben állítják be. Le is van plombázva, le van festve a menet. A levegő csappantyú állását szavályozza egy tolórúd segítségével. Van egy pár dolog, amit otthon nem szabad piszkálni, ez is ilyen.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz JossyFavo90 #10982 üzenetére
Ja.
-
rob210
nagyúr
válasz JossyFavo90 #10984 üzenetére
Ha bejelölted mielőtt elállítottad akkor sima ügy, különben próbálgathatod, de olyan mint volt valószínűleg sose lesz.
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz JossyFavo90 #10986 üzenetére
Egyszer a gyárban is beállítottak tehát be lehet állítani újra csak a kérdés milyen lesz, mert ők műszeres vizsgálat közben állítják.
Ha nem jutsz vele semmire bontóban 5.000.- egy karbi.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Elvagyok
senior tag
válasz JossyFavo90 #10990 üzenetére
Jól gondolod.Én is az úszó tűszelepére gyanakszom.Lehet hogy a tűszelep be van verődve,egy szalag látszik rajta.Dundus! Cseréld ki a tűszelepet és állítsd be!Laci.
[ Szerkesztve ]
Soha többé ...
-
Ramsess
csendes tag
válasz JossyFavo90 #10988 üzenetére
Nem fog tönkremenni a motorod,se rövid.se hosszútávon.
A szivató működése fog megváltozni.
Ezt a hibát én is elkövettem anno,és elmondhatom nagyon nehéz megtalálni a helyes beállítást.
A hidegíndítástól a teljes felmelegedésig tartó idő alatt fog másképp viselkedni a motor.
Ha nagyon el lett tekergetve,macerás lesz a hidegindítás,.nekem teljesen átfordult a működése,hidegen nem pörgött,melegen ment fel a fordulat 2000-ig,aztán a végén beállt a fordulat,amikor a szivató teljesen kikapcsolt.
A karburátor egy nagyon bonyolult szerkezet,ha mégis elég bátor az ember hogy tekergesse,akkor egyszer csak egyet tekerni,megjelölni honnan,hová,hogy vissza lehessen állítani mindent az eredeti állásba. -
rob210
nagyúr
-
rob210
nagyúr
válasz JossyFavo90 #11004 üzenetére
Igen de nem kell az egész AC-t lecserélni elég a memránt az szokott átszakadni és akkor mivel kényszerhajtásos leszivárog a tengely mentén a benzin az olajba, az égéstér meg nem kap elég naftát és rángat.
Ezzel egyszer én is így jártam filléres dolog (az olajcsere nem és azt ilyenkor sajnos kötelező cserélni)
Ami otthon is 20 perc alatt kivitelezhető.Ez szakadt el 940.-
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz JossyFavo90 #11006 üzenetére
Gondold meg a nősülést rosszabb lesz mint a favó.
Tudom 1.5 éve nősültemRenault power
-
Elvagyok
senior tag
-
rob210
nagyúr
válasz JossyFavo90 #11048 üzenetére
Nincs jó hírem félrekopott a kuplungod, én nyáron cseréltem kuplungtárcsát a megane - ban ugyan ez volt a jelenség.
Meg hegyre felfelé emelkedett a fordulat csak nem gyorsult a kocsi.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz JossyFavo90 #11057 üzenetére
Nem csak amikor elég a kuplungod akkor nem fogsz tudni menni sehova, mert nem kapcsolja össze a hajtást.
Meg akkor biztos, hogy szettet kell cserélni.
Amit egyébként javaslok, jobb egyszer szétszedni, mint 2szer 3szor amikor szétmegy a kinyomó is meg a szerkezet is.Mondjuk a tiedhez elég potom pénzért van a szett
LuK RepSet kuplungkészlet
Átmérő: 190 mm
Várható leghamarabbi személyes átvétel: 2014.03.10 [Hétfő 09:20]
Várható házhozszállítás: 2014.03.11 [Kedd]Bruttó ár: 14 572.-Ft
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz JossyFavo90 #11167 üzenetére
El lehet kopva a pumpa és túldolgozik azaz átszakítja a membránt, de megmondom őszintén én még nem találkoztam ilyennel.
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz JossyFavo90 #11170 üzenetére
Szét kell borítani az AC-t leszedni és megnézni úgy, hogy mit csinál egy új membránnal.
HA nem megy vissza az nem feltétlen membrán szakadás.Renault power
-
vecsepapa
csendes tag
válasz JossyFavo90 #11170 üzenetére
A 2 féle tömítés azért van mert 2 féle ac van a rövid meg a hosszú karú.
Nekem is először a hosszú karos volt felpumpálható vastag tömítéssel.
Mikor cserés volt nem volt időm megvárni még megjön a hosszúkaros így vettem ré egy uj pumpát az nem volt pumpálós meg vékony tömítés kellett hozzá. Ill kicsit faragni kellett rajta hogy fölmenjen.A pumpám nekem akkor maradt lent mikor ki voltak repedezve a benzincsöveim. Csere után működött a manuál pumpálás is
"1.3, 8 szelep, 62 ló+1 marha :D"
-
vecsepapa
csendes tag
válasz JossyFavo90 #11174 üzenetére
Amit még nézz meg nekem még gyári volt sztem a cső ami a tanktól jön a fém benzincsőig. Kb egy méteres vászonborítású cső. A vászon alatt "elporlott" és ott ment el a benyám. Részben felszívta a vászon, menet közben meg felcsapódott a tabk aljára. Álló helyzetben nem láttam alatta semmit.
Ez akkor derült ki mikor fetettük az uj ac-t és nem akart elindulni az autó.
Furcsa is volt a végére hogy 1500 ft-ból 20 kmt mentem el"1.3, 8 szelep, 62 ló+1 marha :D"
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz JossyFavo90 #11251 üzenetére
Jikov az eredeti, de szerintem nem fogsz találni sehol. Érdemes venni bele membránt és felújítani otthon.
-
Elvagyok
senior tag
válasz JossyFavo90 #11253 üzenetére
Szia.Én elfogadnám amit "Mágus2" javasol és inkább bontóban keresnék egy AC pumpát,(csavarosat), felújítanám egy új membránnal és azt szerelném be.Laci.
[ Szerkesztve ]
Soha többé ...
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz JossyFavo90 #11253 üzenetére
Ez már az újabb típus,neked a régebbi kell, ha 90-es a favorit. Bontóból szerezz egy épet, cseréld ki benne a membránt és sokáig nem lesz vele gond.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz JossyFavo90 #11256 üzenetére
CSak VIKA van, ami kínai. Azt nem ajánlom az ellenségemnek sem. Lekvárból gyártanak mindent.
Eredeti Jikov is már csak XS-es van, mai azt jelenti, gyári felújított. Újat nem tudsz venni. Ha meg már felújított, miért fizetnél érte sokat, amikor csak a membránt és a rugót cserélték benne. Letisztították homokfúvóval.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
-
bringasisti
Topikgazda
válasz JossyFavo90 #11260 üzenetére
Mikor rakod össze a membránt elő kell feszíteni csak utána húzd meg a tetején a csavarokat
BENEFON DELTA--------N8
-
Elvagyok
senior tag
válasz JossyFavo90 #11262 üzenetére
Jól gondoltad!Úgy emlékezem,Hat csavart kell kihajtani hogy az AC felső része és az AC membrán szabad legyen és ki tudod a régi embránt akasztani.A rúgót át teszed az új memrán alá,az új membránt beakasztod.A furatokra figyelj,tedd rá az AC felső részét,a csavarokat a furatokba és húzd őket meg és mehet a helyére a motorblokkra.Tömítés alá és kész.Laci.
Soha többé ...
-
bringasisti
Topikgazda
válasz JossyFavo90 #11262 üzenetére
Ha berakod a membránt a helyére síkba fog állni az alsó rész peremével! Ha most meghúzod a felsőrész csavarjait akkor a membrán működés közben nyúlni fog mint a rétestészta és idővel elszakad ! Ezért a felsőrészt akkor kell meghúzni mikor a kézi működtetésre szolgáló karral imitálod a pumpa működését !!!!
BENEFON DELTA--------N8
-
rob210
nagyúr
válasz JossyFavo90 #11277 üzenetére
Gratulálok, akkor a favorit után lesz még egy ápolgatni valód
Nekem már 6 éves idén kezdjük a sulit.Renault power
-
Ramsess
csendes tag
válasz JossyFavo90 #11279 üzenetére
Gratulálok az új élethez! Biztosan nagy öröm és boldogság!
[ Szerkesztve ]
-
Atuska75
tag
válasz JossyFavo90 #11281 üzenetére
Csatlakozom a gratulálókhoz! Sok boldogságot.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
Elvagyok
senior tag
-
peti_s
addikt
válasz JossyFavo90 #11277 üzenetére
Sok boldogságot!
-
rob210
nagyúr
válasz JossyFavo90 #11298 üzenetére
szivató állítás, keverékképzés állító csvarja, d eha melegen jó akkor a szivatót kell állítani.
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz JossyFavo90 #11301 üzenetére
Hát ha gyanakszol a kopott gyűrűkre akkor először mérj egy kompressziót az rögtön mindent elárul.
A csavargatást állítgatást csak utána javaslom.Renault power
-
upsyka
aktív tag
válasz JossyFavo90 #11338 üzenetére
igen, ez a favorit utáni első szériás vas, elég sokban hasonlíitanak én is arra tippeltem, amit írtál, már csak a képen is látható kopásnyomokból, de nem vagyok egy nagy szerelő guru
Nem vagyok én kertész,hogy gyökerekkel foglalkozzak...
-
bringasisti
Topikgazda
válasz JossyFavo90 #11374 üzenetére
Ha cseréled a membránt vedd figyelembe a korábban megbeszélteket
BENEFON DELTA--------N8
-
bringasisti
Topikgazda
válasz JossyFavo90 #11377 üzenetére
Több mint 35 éve Skodázom mind 20 évesnél idősebb kocsival. Még nem voltam szerelőnél. Amit a Favin csináltam az mind elromlott rövid időn belül. Azért is maradtam itt az oldalon mert olyan botrányos az alkatrészek minősége hogy ha nem tudok előre lépni ez ügyben / figyelem milyen beszerzési lehetőségek vannak / sajnos váltani fogok. Mikor 1 hónapos Vika gyújtás elektronika a Szabadság híd közepén megadta magát mindenki velem beszélgetett! A legnagyobb gond hogy kimenni a Felvidékre egy 1000 Ft alkatrészért ráadásul nincs boltcím ahol érdeklődni lehet hogy ne utazzak hiába kicsit durva
[ Szerkesztve ]
BENEFON DELTA--------N8
-
rob210
nagyúr
-
wladymir
csendes tag
válasz JossyFavo90 #11398 üzenetére
Az enyém is kifli egy kicsit a felfogatásnál.Nem tudom,hogy gyárilag ilyen,vagy a sok lehúzástól lett ilyen.
Ha majd rakom fel,meglátom,de ha nem gyárilag ilyen,akkor tükörre teszek csiszpapírt és felsíkolom. -
Retro DJ
aktív tag
-
rob210
nagyúr
válasz JossyFavo90 #11455 üzenetére
A fékhatás oké és a folyadék nem jelent meg sehol?
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz JossyFavo90 #11462 üzenetére
A tolató lámpa kapcsoló favorit betegség.
Elég hülye helyen is van, be kell a kocsi alá mászni hozzá.
Maga a csere nem egy nagy vasziszdasz.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyere el a 9. BRSZK-ra!
- OLED TV topic
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- EAFC 24
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- iPhone topik
- Dragon Age: The Veilguard címmel jön a sorozat régóta készülő új része
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen