- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- iPhone topik
- Mobil flották
- Samsung Galaxy A34 - plus size modell
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Yettel topik
- Ilyen lesz a CMF Phone 1
- Huawei Watch Fit - hajtás, kartárs!
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Google Pixel topik
Hirdetés
-
Megjelenési dátumot kapott a Conscript
gp Az I. Világháborús horror játék jövő hónapban érkezik.
-
Computex 2024: a TravelMate sem kerül el az AI-t
ph Az Acer üzleti notebooksorozatába érkező P4 16 és P6 14 sem menekül a CoPilot megjelölés elöl.
-
Két marokkal szórja a Realme a GT 6 infómorzsáit
ma Valóban egy másik Realme átirata érkezhet június 20-án geek power tuninggal.
Új hozzászólás Aktív témák
-
attila0411
újonc
Üdv gs20!
A felsorolt "cuccaid" közül sok érdekelne, de most igazából kettő dologra fáj a fogam..
Íme..: -Favorit felnigarnitúra 165/70R13 nyári gumival - gumi még egy szezont talán futhat. 8000
-Favorit kalaptartó OSB lapból, műbőrrel bevonva, 2db 24cm ovál hangszóróval, ledes csomagtérvilágítássalUtóbbinak mennyi az ára?
Esetleg valami képet tudnál feltenni róluk? megköszönném..
Ezeket a dolgokat el tudod még postázni, ha nem, valami csomagküldőcéggel eljuttatni Baranyába? -
attila0411
újonc
Sziasztok! Bocs, nem tudtam hogy az itt kérdezősködés nem a legjobb megoldás arra hogy beszerezzem az alkatrészeket.
Viszont ha most tudnátok segíteni, annak örülnék..
Lassan egy éve megvan a 91'-s Favoritom, 69.500 km.-t futott, nemrég volt benne cserélve új vézérműlánc, gyújtókábel szett, új rotor, elosztófedél, gyertyák, új légszűrő, stb..
Szóval nem mondhatnám hogy teljesen elhanyagolom, ennek ellenére olyan mintha önálló életet élne..
Mondjuk szerintem a magas vízhőmérséklet miatt( 3x felforrt amikor megvettem, mert nem mért rendesen) na és hengerfejes lett, volt síkolva, meg új tömítéseket is kapott, és hamár így alakult, beállítottuk a szelephézagot, meg a gyújtást is.
Szóval van amikor nagyjából jól be tudom állítani az alapjáratot, de mondjuk most sem mehet 1200 alá, mert leáll ha fékezek, vagy ha visszaváltásnál kuplungolok. Most 1300-1400 között ingadozik, és ez az hogy INGADOZIK..
Folyamatosan fel-le, fel-le..
De amikor 900, esetleg 750, vagy alacsonyabb, egyhelyben nincs semmi gond vele, mégcsak nem is ingadozik, teljesen jól bírja, szépen jár, lámpa sem villog, semmi, viszont mikor elindulok, vége.. Mi lehet a probléma forrása szerintetek?
Remélem tudtok segíteni, előre is köszi szépen mindenkinek!!! -
attila0411
újonc
válasz Rendo84 #11771 üzenetére
Halihó Rendo84!
"A hibajelenség ami miatt meg kellett ezt csinálni, hogy hideg indításnál néha, az autó elindul, majd 1-2 másodperc múlva le is fullad. És ezt 1-2-szer eljátsza."
Nálam is előfordult ilyesmi elég sokszor, sőőt.. De amióta úgy indítom hidegen a gépet ahogy a gépkönyvben le van írva, (napi legelső indításra gondolok, vagy jópár óra elteltére, nem 1-2 órányi állásra) hogy kicsit hosszabban nyomom, majd nyomvatartom 1-2 sec.-ig a gázpedált, majd lassan felengedem, Ezt 2x megcsinálva soha az életbe nem áll le többé kicsit pörög ugyan 2-3 másodpercig, olyan 2500 körül, de utána szépen lejjebb adja.
Nálam bevált a dolog, és nem hinném hogy azalatt a párt másodperc alatt amíg kicsit jobban pörög, többet kajálni mintha 2-3-szor, vagy kitudja hányszor elindítod egy-egy másodpercre.
Remélem neked is megoldja a problémádÜdv! Ati
-
attila0411
újonc
Helló ismét srácok!
Először is Mágusnak szeretném üzenni, hogy köszönöm szépen a tippjeit, segítségével sikerült megoldanom a fals-levegő problémát!!
Viszont ismét lenne egy kérdésem!
Miként lehetne egy kis plusszt beletenni a motorba? Nem azt mondom, egy 23 éves géphez képest, meg maga az autó képességeihez mérten teljesít azért, például tegnap is 5-ben, 2500-nál jókora dombtetőre, 4 személlyel, meg pár kisebb csomival is simán felkaptattam 70-el, gyorsulni persze nem volt hajlamos... Sokszor ez is elég, de sokszor nem..
Szóval csak néhány tanácsot ha tudnátok adni, amivel kicsit frissebb lehetne a motor, annak örülnék, persze motorcserére, meg teljes szétkapásra, síkolásra, polírozásra most nem adnám a fejem, hanem valami olyasmi érdekelne, ami nem igényel nagy átalakítást, viszonylag egyszerűen kivitelezhető, mégis érezhető változásokat produkál..Köszönöm szépen!
ui. Bár még egy hetes tag sem vagyok, (újonc) engem ,ár az első nap lenyűgözött hogy milyen segítőkész itt mindenki! Nagyon tetszik az oldal, szerencse hogy rátaláltam... hállelujjah!
-
attila0411
újonc
válasz rob210 #11829 üzenetére
Köszönöm szépen a válaszokat fiúk!
Volt amelyik hasznosabb volt, és volt amelyik kevésbé volt az, de örülök az ötleteknek! : )
Rob!!
A másik karburátor alatt mit értesz, mire gondolsz, másik fajtát bele? (Most jikov-féle van benne)
Alapjáratot még tudok állítani, de levegőt már nem. Azt tudom hogy merőlegesen van a csavarja az alapjáratihoz képest, de hogy pontosan hol azt nem. ( Lehet hogy nem teljesen érthető mit akartam mondani)
Esetleg valami légszűrő tipp? Lehet variálni valahogy vele? Egyszer levettem a légszűrőházba bemenő csőszerű részét, de az egészet tövig, és MINTHA nem azt mondom hogy erősebb, de dinamikusabb lett volna tőle. Hamarabb érte el a fordulatot, hamarabb tudtam váltani, nem kellett "annyit" pörgetni, sőt mintha nyomatékosabb is lett volna..
Mintha így éreztem volna, Lehetséges ez?
Mellesleg nagyon jó hangja volt, szívott mint a torkosborz. -
attila0411
újonc
válasz Mágus2 #11830 üzenetére
Mágus!
A "dúsabbra" alatt a benzin-levegő arányt érted ugye? honnan tudom hogy mikor a legjobb mondjuk erre a célra, és mikor alkalmasabb ha visszább szeretném venni, és mondjuk a spórolásra törekedni?
(Mert nem mindíg úgy ébred az ember hogy tövig akarja nyomni a pedált, vagy egyéb, pénztárca okok miatt is előfordulhat hogy változtatni kell rajta) sose lehet tudni -
attila0411
újonc
válasz Mágus2 #11834 üzenetére
Köszönök minden infót srácok!
Ma hazafele kicsit jobban ügyelek majd rá hogy rendesen bemelegedjen a gép mert keveset megyek, és akkor megpróbálom beállítani hátha sikerül.
Egyébként a Weber-karbi sokban különbözik? Mert bontóban láttam, azt hiszem 6-7 ezer forint volt..
Máris nekilátok, és keresek egy leírást, remélem jól be tudom állítani..Köszi a tippeket!
-
attila0411
újonc
Üdv!
Tegnap meglett a keverékállító csavar a karburátoron, Mágus tanácsára behajtottam tövig, majd 3 fordulatot kipörgettem, mondjuk szerintem negyednyi eltérés lehet, mert annyira pontosan a körülmények miatt nem tudtam tekerni, de közel van az említett szinthez... Mikor ez történt, visszább kelllett csavarnom az alapjáratot picit, ez normális?
Hát gyerekek... nem gondoltam volna hogy ilyen változások lesznek.. Az eddiginél is egyenletesebben jár, jobban is húz, sokkal jobban.. nem toltam neki mint a barom, de érezhető a különbség.. dombnak felfelé 5-ben, 1800-ról még mindig gyorsult.. Na jó persze.. azért kicsit megkentem a száját, haverom mellettem ült, 1-ben 1800-nál gurultunk, mikor adtam neki egy padlót, erre majdnem leszakadt a feje..
Viszont valahogy úgy érzem mintha most többet fogyasztana, sokkal többet pedig mégcsak tegnap állítottam be, de valami olyan érzésem van.. Lehet csak azért mert jobban megy/gyorsul, és ezt képzelem be mellé, nem tudom..
Mindenesetre Mágusnak köszönöm a tanácsot, és a régebbi képeket, amin bejelölte a csavar helyzetéét!Köszi mindenkinek!
-
attila0411
újonc
válasz Mágus2 #11842 üzenetére
Igen, én is így érzem hogy ennél többet átalakítások nélkül nem fog tudni soha az életbe...
De mit csináljak!? Szeretem ezt a kocsit, olcsó hozzá minden, viszonylag egyszerű is a szerelése, és még sose hagyott ott sehol sem.. Sajnálom szegényt eladni potom pénzért hogy aztán valaki leharcolja nekem
Bontóról meg aztán pláne szó sem lehet.. Szerintem ő már tőlem megy nyugdíjbaMost akarok venni téligumikat, és hát volt is egy jó ajánlat, 14-es 4x100-as osztókörű CMS-fenik 80-85 %-os gumikkal, hátra rendben fel is ment mind a kettő, nagyon brutál volt, viszont előre sehogy sem tudtuk ráerőszakolni.. Mintha nem ugyanolyan osztókörű lett volna elöl mint hátul, el volt csúszva az egész egy kicsit, és sehogy sem tudtuk becsavarozni, akárhogy forgattam..
Lehet hogy tényleg más lenne az osztókör elöl mint hátul?
Tudomásom szerint egyformának kellene lennie nem? -
attila0411
újonc
válasz Mágus2 #11844 üzenetére
Ezek szerint igen.. De nekem sem tűnt fel, mert a gyári felnik vannak most rajta, pótkerék meg csak 1x kellett hátra, oda meg simán felment.. Szerencsére előre még nem kellett ilyen beavatkozás különben nézegethettem volna egy darabig
Ezután a felnis történet után azt mondta nekem valaki hogy az hogy 98-as, vagy 100-as az mindegy, ilyen kis eltérésnél még fel kellett volna hogy mennyen.. Azt mondta vegyek nyomtávszélesítőt
De akkor inkább a hátsó dobot érdemesebb cserélni 2 kerékaggyal mintsem az elejével kezdeni ugye?
Egyébként azért mert bonyolultabb az eleje a tárcsafék miatt? Vagy mert drágább az újabb, ami a dobbal együtt van?[ Szerkesztve ]
-
attila0411
újonc
válasz Retro DJ #11847 üzenetére
Köszönöm Mágus a mai segítségeket is!!
Szerintem így inkább a hátsó cseréjére szavaznék..
Bár ha jobban belegondolok, lehet hogy egy futóműfelújítás sem ártana előre, és ha már szét kell szedni, akkor egy kis sz.pással több lehet hogy belefér, és így inkább az elsőre szavazok.
Az viszont még több kesst jelent, de lehet hogy jobban járok így, szerintem ez lesz.. Nagy dilemma... De lehet hogy így hagyom, és szerzek még egy pótkereket ami jó előre..Retro-nak igaza van!
Ez az őrült biztosan feltette volna ha hagyom neki, a sajátján is szétcseszte az agyban az egyik menetet egy szoruló, vagy rosszul betekert csavarral már nem emlékszem -
attila0411
újonc
válasz attila0411 #11849 üzenetére
Esküszöm az egy hét alatt több mindenre, és teljes értékű válaszokat kaptam itt a fórumon, mint ismerősöktől egy hónap alatt JÓ DOLOG ez, HOGY MINDENKI SEGÍT a másiknak ahol tud! RESPECT skacok a műszaki felkészültségeteknek!!
-
attila0411
újonc
Üdv Mindenkinek!
Pénteken vettem észre hogy nincs víz a kocsiban, minden elcsöpögött ugyanis ereszteni kezdett a fagydugónál.
Kipróbáltam egy ilyen "teveszart" (olyan a szaga), ez a gyurmaféle tömítő amit jól össze kell gyúrni, és már lehet is vele betapasztani a likat. Hagytam száradni szombatig hogy véletlen se legyen affér, erre tessék...
Úgyfest ideig-óráig működik csak.. A frissen felfagyállózott hűtővízből ma reggelre semmi sem maradt a tartályban... Kicsöpögött
Mit kezdjek vele? Hogy tudom kiütni ezt a dugót a helyéről? Már persze ha nem ragadt bele végleg..
Mennyibe kerül egy új fagydugó? Macerás a cseréje?HELP PLEASE!!! Jön a hideg, és nem akarom így megvárni amíg elkezd fagyni..
-
attila0411
újonc
válasz Mágus2 #11866 üzenetére
Köszönöm szépen!
Most már ki tudom szedni, viszont ahogy itt nézegetem őket kezdek elbizonytalanodni, úgy betapasztottam az enyémet hogy nem tudom megmérni mekkora passzol bele pontosan.. 22, 24, 25, 26, vagy 28 mm-es? Belinkelem az oldalt, hátha így talán beugrik valakinek valami.. amúgy 91-es a csoda, hátha ez is segít..
http://www.autosboltgesztely.hu/termekek/motor-es-alkatreszei/motor-aproalkatreszek/fagydugo-20mm
-
attila0411
újonc
válasz Favorit 136L #11894 üzenetére
Üdv! 136L!
Én Pécs melletti vagyok, elég sok dombbal a környéken, meg jó pár kátyúval az utca elején, de nekem nincs vele bajom, nem kopog,nem csinál semmit, nem hallok semmit.. Lehet neked már kezd széthullni a vas, azért hallasz mindenfélét.. Egyébként nekem volt egy kisebb futóműjavításom, lehet ennek is köszönhető hogy még egyben van..
-
attila0411
újonc
Sziasztok srácok!
Vettem 2 db. téli gumit, ami 7-7,5 mm-es profillal bír, azt előre szeretném feltenni, hátra találtam egy ugyanolyan mintázatú gumipárt, viszont zavar engem valami..
Belinkelem, és mondjatok már lécci valami hogy mi ehet a gumi pereménél ez a sárgás, vagy rozsdás színű csík? Leginkább a 3-as képen látszik igazán, de a 4-es képen is feltűnik, ott valamivel haloványabb..
Van ettől valami baja? Nem vagyok most eleresztve anyagilag, örülnék ha nem lenne semmi baja..http://olx.hu/hirdetes/matador-mp55-teli-gumi-ID2uKQt.html#f77edc9531
Köszönöm szépen!
-
-
attila0411
újonc
Megnézem ma, vagy holnap a gumit, és ha látom hogy meg van keményedve vagy valami, akkor lehet hogy inkább megveszem a tied gs20!
De srácok! Honnan fogom tudni hogyha neaggyisten tényleg szárszakadásos valamelyik?
Sehonnan? Majd kiderül alapon lehet megtudni?Ja! A mostani gumim 15 éves, téli gumi, nyáron is ezt használtam, mert nem volt pénzem venni nyárit, aztán meg úgy maradt és akkor még nem kifejezetten, de most már észrevehető hogy bizony ennyi idő után kezd durván, és "gyorsan" megkeményedni.. tehát ettől csak jobb lehet..
[ Szerkesztve ]
-
attila0411
újonc
válasz rob210 #11910 üzenetére
Igazad van Rob! Valóban rosszul írtam, köszönöm szépen a kijavítást..
Egyébként valóban elgondolkodtam rajta hogy mennyire éri meg játszani az ilyennel, az ember valóban felelős mindenkiért aki beül mellé.. meg hát az én életem se kutya.. pár ezer forint pedig nem érhet többet mint egy emberélet..
Lehet hogy te is elnéztél valamit kedves Rob.. Csak hogy trollkodhassak egy kicst, pedig nem szoktam..
"egyszóval csak helyesírás troll akartam lennE"...
De kösz hogy felnyitottátok a szemem..
[ Szerkesztve ]
-
attila0411
újonc
Üdv srácok!
Jó rég nem voltam sajnos a topikon, most viszont beleolvastam mi történt itt...
Örülök neki hogy még mindig ilyen magas színvonalon folynak itt a dolgok, és jó látni hogy a segítőkészség is a régiMost viszont a segítségetekre lenne szükségem!
Szeretnék cserélni pár dolgot a motoron, de meg vagyok lőve, nem tudom miből milyen fajtát lenne érdemes választani, és pláne hogy honnan! Segítsetek pls!Amikre gondoltam: gyújtógyertya, gyújtáskábel szett, olaj a motorba, (váltóba, bár ezt írtátok már), továbbá üzemanyagcső, légszűrő, benzinszűrő, olajszűrő, pollenszűrő, és gumicsövek a hűtéshez mert sajnos eresztenek :\ Ja! Karburátor talptömítéseket majd elfelejtettem Remélem mindent leírtam
Szerintetek mennyibe fáj ez össz-vissz?
Ja! Folyamat rángat, majd kiszakad a nyakam! Cseréltük már benne a gyújtásrészt, azt az egész cuccot a rotorral, meg fedéllel együtt, előgyújtás állítólag rendben van, vákumcsővel nincs gond, karburátornál falsot nem szív, nem azért akarom lecserélni a tömítéseket, csak a biztonság kedvéért, mert már elég régiek, meg úgyis le akarom szedni, akkor már újak mennyenek vissza. Lehet hogy a benzin-levegő keverék miatt rángat? vagy az hülyeség?Köszönöm széépen a segítségeteket!!
-
attila0411
újonc
válasz bringasisti #12780 üzenetére
Hidegen nem rángat, mikor kicsit már bemelegedett, vagy üzem meleg akkor eszeveszettül...
DE ja, mikor nyomom neki, akkor nincs baj, viszont mikor elengedem a gázt, és motorfék van akkor valami brutális amit művel, majd kiszakad a motor a helyéről! Meg akkor is rángat mint a kurvaélet mikor csak araszolok a sorban, kisgázzal.. Pontosan ahogy írtad.. Viszont ha alacsony fordulaton tartom, mondjuk 1500, akkor semmi baj sincs..
Nemelég hogy tényleg majd kiszakad a motor, még gáz is amit művel.. Ma is pontosan így jártam.. Épphogy csak minimálisan ment a sor, 1-ben bőségesen elég lett volna gáz nélkül is haladni, erre akkorákat ugrott hogy majd kifejeltem a szélvédőt, meg folyamat járt a fejem előre-hátra mint a meszes.. Nem elég hogy mindenki engem nézett, de még bele is fájdult a nyakam Akárki ül mellettem, biztosan megkérdezi hogy vajon kengurubenzint tankoltam-e!? Ilyenkor így érzem magam: -
attila0411
újonc
válasz attila0411 #12781 üzenetére
Ja igen! És ingadozik is az alapjárat pár százat mindig, kedvétől függően, ilyen: wooo-wooo-wooo
-
attila0411
újonc
válasz bringasisti #12784 üzenetére
Srácok!
El sem hiszitek milyen hálás vagyok a segítségért!
Holnap lesz a napja hogy beállítom mert sajnos ilyenkor már nem látok semmit sem..
De hogy jó sikerüljön, remélem jól értem az instrukciókat bringásisti, javíts ki kérlek ha tévedek!:Először a vékony nyilat befele tekerem amíg nem emelkedett a fordulat max-ra, utánna negyedet kifelé tekerem a vastagnyilat, végül a vékony nyilat kifelé tekerem, (ilyenkor van az a szűk tartomány mikor nem változik), majd addig tekerem kifelé míg el nem kezd csökkenni a fordulat, ha ezt elértem abbahagyom.. Remélem igaz amit ide leírtam, ha nem kéérlek szépen javíts ki!
Köszönöm! -
attila0411
újonc
válasz bringasisti #12788 üzenetére
Köszönöm a segítséget barátom, és hogy volt türelmed végig! Örök hála neked!
Új hozzászólás Aktív témák
- Építő/felújító topik
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- Kés topik
- Lightyear - befektetési app
- Ukrajnai háború
- Milyen légkondit a lakásba?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- További aktív témák...
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen