- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Annyi a különbség, hogy ebből most 100k+ egység van kiszórva, és még meg sem jelent. Fejlesztők ezrei, tízezrei foglalkoznak vele, film és játék oldalról is nézik. Ráadásul töredéke a korábbi árnak. Szóval nagyon nem ugyanaz a helyzet mint akkor volt.
A 3d tévé pedig messze nem hoz akkora élménybeli különbséget, mint a vr. Ha ehhez még hozzáveszed azt, hogy a 3d anyagok is erősen hiányosak voltak.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Abrash szerint kb 8k x 8k vagy 16k x 16k kellene per szem, hogy egyáltalán megközelítsék azt a szintet, amire a szem képes, de ez persze még nagyon sokáig ábránd, illetve felesleges erőpocsékolás lenne. Most a crescent bay-ben 1440p van várhatóan, és újfajta lencse, ami megintcsak segít csökkenteni a screen door effektet. Erről már azt mondják, akkor látni a csíkokat, ha az ember koncentrál hogy nézze, de ki koncentrálna amikor ilyen jó a hatás
De én már várom hogy kiadják, insta-buy lesz. Vagy mondják hogy itt a Crescent Bay alapú DK3, akkor az lesz az instabuy
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
Tudtommal a DK2 kicsit szűkebb látószögű mint a DK1 volt, de a CB-nél újra szélesebb.
a 4k felbontás mellett szerintem még túlságosan sok grafikai kompromisszummal lehetne csak a 75-90-120 fps-t tartani. Tehát az 1440p szerintem a csúcs, amit érdemes kihozni.Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
válasz Komplikato #30 üzenetére
Jelenleg szerintem 720p-t tudna kb 120 fps-el renderelni
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Bírja a 120 fps-t, ha nem uncharted szintet akarunk elérni De ezzel nincs semmi gond, egy minecraft is látványos tud lenni vr-ral
Ha szénné optimalizálják magukat, akkor is max 60 fps-t tartok reálisnak a mostani grafikai szinten. Megvan az erő hogy 120 fps-sel fusson a couch knights[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Ezt majd hiszem ha látom. Az igazság az, hogy a PS3 ciklusának a végén is már olyan szinten kicentizés ment, hogy relatíve jó grafikát is csak úgy tudtak elérni, hogy minden ami nem a főhős, átkozottul lebutítottak. 1-2 cég volt képes korrekt munkát végezni akkor is. Ha 2020-ra (ami még 5 év, elképesztően messze van) sikerül is kicsikarni 120 fps-t a ps4-ből, azt olyan áldozatokkal fogják tenni, amit akkor persze mindenki védeni fog, de valójában akkor is csak sz*rlapátolás marad.
Hányszor hallottam már ezt a felszínt kapargatják szöveget... Vajon még majd 2 év múlva is azt fogják? vagy akkor már lehet azt mondani hogy csinálják ahogy bírja a rendszer? 120 fps-nél már nem lehet jönni azzal hogy filmszerű élmény miatt lett csak annyi fps, amennyiIlletve a 2020 még nagyon messze van, az order pedig egy zárt labirintusjáték. Tedd ugyanazt a grafikát egy nyíltabb világba nagyobb látótávval és máris problémák lesznek. Problémák más most is vannak. Nem tudom te honnan látsz több mint 4x akkora teljesítményt az optimalizálásokban (mert szép dolog optimalizálni egy kódot, de az 1,8 TFLOPS az 1,8 TFLOPS, az 1152 gcn mag meg 1152 gcn mag), de hogy ebből nem lesz 120 fps-es order szintű grafikájú, legalább részben nyílt játékvilágot biztosító játék, arra a fejemet teszem. Ha mégis, akkor nyílvánosan fogom beismerni hogy tévedtem Ez fordítva kétlem hogy majd így lenne, mivel úgyis jön majd addig pár változás még itt meg ott, hogy lehessen magyarázni hogy miért is nem az van aminek lennie kellene.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- TCL LCD és LED TV-k
- Dell notebook topic
- OTP Bank topic
- Az alaplapgyártókra hárítja az Intel az egyes Core CPU-k stabilitási gondját
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Futás, futópályák
- Milyen alaplapot vegyek?
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- További aktív témák...
- ASRock Radeon RX 6800 XT Phantom Gaming
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- ELADÓ 32 DB Nvidia RTX 3060 Ti és 8 DB Zotac Gaming Geforce RTX 3080 Trinity / KOMPLETT BÁNYAGÉP
- PowerColor RX 6800 XT Red Dragon 16GB GDDR6 256bit - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- MSI GTX 1660 ti armor oc