Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Menthirist

    veterán

    válasz Abu85 #37 üzenetére

    Ezt majd hiszem ha látom. Az igazság az, hogy a PS3 ciklusának a végén is már olyan szinten kicentizés ment, hogy relatíve jó grafikát is csak úgy tudtak elérni, hogy minden ami nem a főhős, átkozottul lebutítottak. 1-2 cég volt képes korrekt munkát végezni akkor is. Ha 2020-ra (ami még 5 év, elképesztően messze van) sikerül is kicsikarni 120 fps-t a ps4-ből, azt olyan áldozatokkal fogják tenni, amit akkor persze mindenki védeni fog, de valójában akkor is csak sz*rlapátolás marad.
    Hányszor hallottam már ezt a felszínt kapargatják szöveget... Vajon még majd 2 év múlva is azt fogják? vagy akkor már lehet azt mondani hogy csinálják ahogy bírja a rendszer? :) 120 fps-nél már nem lehet jönni azzal hogy filmszerű élmény miatt lett csak annyi fps, amennyi :)

    Illetve a 2020 még nagyon messze van, az order pedig egy zárt labirintusjáték. Tedd ugyanazt a grafikát egy nyíltabb világba nagyobb látótávval és máris problémák lesznek. Problémák más most is vannak. Nem tudom te honnan látsz több mint 4x akkora teljesítményt az optimalizálásokban (mert szép dolog optimalizálni egy kódot, de az 1,8 TFLOPS az 1,8 TFLOPS, az 1152 gcn mag meg 1152 gcn mag), de hogy ebből nem lesz 120 fps-es order szintű grafikájú, legalább részben nyílt játékvilágot biztosító játék, arra a fejemet teszem. Ha mégis, akkor nyílvánosan fogom beismerni hogy tévedtem :) Ez fordítva kétlem hogy majd így lenne, mivel úgyis jön majd addig pár változás még itt meg ott, hogy lehessen magyarázni hogy miért is nem az van aminek lennie kellene.

    Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

Új hozzászólás Aktív témák