- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
Új hozzászólás Aktív témák
-
7time
senior tag
válasz Menthirist #15 üzenetére
A 3D bedöglött, tehát ennél az Oculus csak jobb lehet.
-
Spirit
őstag
válasz Menthirist #18 üzenetére
"Abrash szerint kb 8k x 8k vagy 16k x 16k kellene per szem..." - Igen, ez kb. igaz is lehet. A monitoroknál sem sikerült még elérni amire a szem képes, pedig ott 10-40 fokos látómezőre jut a FullHD-nyi pixel. A Cresent Bay pedig tényleg nagy előrelépés. A screen door effekt önmagáan nem is annyira zavaró, mint az, hogy hiába koncentrálsz autóversenynél a kanyarban távolra, szart se látsz élesen.
Macman: Ha nem akarod a Rift-el rontani a szemed, akkor a való világban se használd. Csukd be szépen mert még elromlik. Sokkal közelebb áll a fókuszálás, a szemmozgás a valóságban használthoz, mint a monitort bámulva. (fix távolság fix fókusszal, kis látószög miatt a szemmozgás is töredéke)
Tesco-zsömle: Igazad van, de a fenti két motor olyan mélyen támogatja a Rift-et, hogy semmiből nem állna a vele készül játékokat rá optimalizálni.
[ Szerkesztve ]
-
Spirit
őstag
válasz Menthirist #23 üzenetére
Sajnos nem, DK1 és DK2-vel van nagyobb tapasztalatom, de könnyedén el lehet képzelni a 3 fő változtatást. A látszög nem változott érdemben a 3 változatnál. A felbontás ~1 mpixelről(demonstrálja a technológiát, "semmire sem jó") lett ~2 (kompromisszumokkal mindenre használható, néha megdöbbent a látvány), a Cresent Bay 3,68m (valószínűleg mindenre használható, nem zavaró, de el tudnék képzelni jobbat). A képfrissítés 60-ről 75, majd 90. A sima giroszkópos követés 3 tengely mentén érzékelte a fordulást, a DK2-nél már 6 értéket rögzítenek(3 az elforduláshoz, 3 a térbeli mozgáshoz), a Cresent Bay megfejelte azzal,hogy a tarkódon is vannak infraledek és megszűnik az a bosszantó jelenség,hogy ha hátrafordulsz, néha ugrált a kép, mert elveszítette a jelet.
-
Spirit
őstag
válasz Menthirist #25 üzenetére
Egyértek. Jól tudod, papíron 10 fok különbség van a DK1 javára, de a gyakorlatban nem sok különbséget érezni.
Morpheus-t hagyjuk már. Kb 2x akkora erő kell a VR-hoz, bizonyos esetekben még több. Mivel tudna megbírkózni a PS4 ezekkel a feltételekkel? Quake3-al?
[ Szerkesztve ]
-
Komplikato
veterán
válasz Menthirist #28 üzenetére
Na bumm? Majd szépen lerendereli 1440x960-ban aztán szépen felskálázza jól.
"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
SylverR
senior tag
válasz Menthirist #34 üzenetére
Így van. Plusz vr-nél amúgy sincs semmi értelme a blur-nek, meg egyéb idióta post process efekteknek, amik szétzabálják a rendszert. Fura. Egyrészt ellene vagyok az egész VR-nek, másrészt meg támogatom, harmadrészt meg kivédem. Hjaj...
Nem!
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó ASUS GeForce GTX 1660 Super 6GB Phoenix videokártya (PH-GTX1660S-6G)
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE WindForce 2X GTX 960 4GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE RX 460 2GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- ELADÓ 32 DB Nvidia RTX 3060 Ti és 8 DB Zotac Gaming Geforce RTX 3080 Trinity / KOMPLETT BÁNYAGÉP
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel