- iPhone topik
- Yettel topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Fotók, videók mobillal
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Spirit
őstag
Szerintem aki nem próbálta az Oculus Rift DK2-t az nem tud nyilatkozni róla érdemben. Szerencsére lapul a sarokban belőle nálam pár hónapja. A technológia maga annyira egyedi, hogy viselése közben valami olyat érez az ember, mintha egy sci-fi filmből valami technológia idecsöppent volna. Ne hasonlítsátok a "normál" 3D-hez. Passzív 3D és társai maximum 1-2 filmig érdekesek, de egy idő után mindenki félrerakja. Ha mindenképpen hasonlítanom kéne valamihez, az IMAX 3D (a 3. sorból) áll a legközelebb hozzá, de annál lényegesen nagyobb élmény játékok alatt, mivel a fejkövetés miatt bármerre nézhetsz és valóságossá teszi a látottakat.
Néhány észrevétel:
- A felbontás nem elég és pont.Messze ez a legnagyobb hibája. Kb. hasonló pixelességet látsz, mintha a fullHD monitorodat úgy néznéd,hogy hozzáér az orrod.(fókusztávolságról ne beszéljünk, a rift-ben a lencsék miatt nem érzed,hogy közel van) 2560*1440-ben már kiválthatná a monitort is, így azonban csak olyan dolgokra jó, ahol a kép egészét nézed és nem kell valami távolban lévő tárgyra fókuszálnod. Végső megoldásnak a 4k lenne az igazi.
-"Sisakban kell ülni, de gáz, jajajajjj" - Az ember kb 3 mp alatt felejti el mi van a fején, mert egy másik világba kerül. Nem kényelmetlen, természetes az érzés, akinek eddig bemutatót tartottam (20 és 70 év közöttiek) mindenkinek bejött, csak a felbontásra panaszkodtak. Hasonlóan zavaró, mint egy fejhallgató viselése.
- Az olyan programok, amiknél utólag hegesztettek támogatást, vagy nem kifejezetten a Rift-re készültek, azok vagy akadoznak még R9 290-el is(nincs stabil 75fps Vsync-el, ami kötelező), vagy egyszerűen nincs meg az igazi élmény. Ellenben amik tényleg Rift-re íródtak,ott meglepően jó grafika is előfordul átlagos gépigénnyel, a "jelenlét" érzés néhol tényleg tátott szájat eredményez(jellemzően unreal engine 4, Unity)..szó szerint.
-TARTALOM. Egyszerűen nincs elég olyan cucc, ami hibátlanul megy, szórakoztató, lefoglal hosszú ideig. Még az elmúlt 10 év 3D filmjeinek "álmoziban" való végignézésével is végez az ember néhány hét alatt.Tudnék írni oldalakat, de úgy gondolom felesleges. Ezt mindenkinek ki kell próbálni és eldönteni hogy tetszik, de nem kér belőle, vagy már megy is megvenni. Harmadik út nincs.
[ Szerkesztve ]