Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • Peterson_

    addikt

    Gyermekeim az Úrban, jelentem, túl vagyok a házhozszerviz gyönyörein. :DDD
    Ugye tegnap hívtak, délelőtt 11-től du 15-ig ígérték az érkezést, előtte pedig egy hívást.
    Dél előtt tíz perccel jött egy hívás, hogy negyed óra és itt lesznek.

    Úgy is lett, jött egy fiatalabb csóka,laza mint a rigalánc, két nagy koffer.
    Konyhában szépen leültettem, elkérte a telefont és a rossz hír:
    -Előtte még ugye hívott, mondom ha nem talál ide, bekapcsolva hagyom.
    Mondtam neki, hogy na akkor kikapcsolom, erre mondta, hogy még ne kapcsoljam ki.
    Elkérte, aztán automatice' CSC kódokat és KNOX-ot nézett, külsérelmi nyomokat keresett, anélkül neki sem állt. :(
    Persze rendben volt minden, szóval új kijelző, új érintőpanel, új keret.
    Stabil mint a beton és kaptam egy ajándék fóliát.

    Egy papírt kellett aláírnom, lefényképezte az IMEI számot, ráfirkantott a T-s garanciajegyre, és ennyi.
    Közben persze kérdeztem is,(mondta, hogy bármit kérdezheek, max nem válaszol) a válaszok alapján pedig:

    -A keret nem fém
    -A Knox nem játék..:D, szóval semmiylen körülmények között nem fogadnak el indokot, ha a knox ugrott, a garid is ugrott.
    - A térerő eldobálás állítólag jellemzően a T-hálózata miatt van, valamiért nem szeretik a Samuk SIII-tól felfelé.
    - Kérdeztem a nálam többször előforduló kijelzőzöldülésről, ami aztán nyomtalanul megszűnt, ilyenről még nem is hallottak, ellenben beégni beszokott, hosszanti irányban szokott megjelenni egy csík , illetve szétpotyog a kép.
    - A Keret és a gomb lötyögésről tudnak, bármelyiket szó nélkül javítják(ma elmondása szerint a negyedik kijelzőcseréje volt)
    -A múltkor velem megesett médiaolvasási hibát is mondtam neki, amira azt mondta, hogy sajnos darálják az SD kártyákat ezek a telefonok, vagy hát a Note3 annyira nem biztos, mert az még új, de S4-nél sok ilyennel találkozott.
    -A Samsungnál olyan illetékest találni ahol közvetlenül kérdezhetsz és nem kitérő választ adnak vagy továbbítanak, szinte lehetetlen.
    -Érintőpanel egy-egy pontban nem érzékel, hát erre sem tudták a választ, mindenesetre cserélik.

    Kb ennyi fért bele, mert elég gyorsan végzett.
    Annyit még elmondott, hogy még a jobbik eset ha hasonszőrű hívja ki őket,mert általában olyan emberekhez megy, akik azt sem tudják, hogy milyen telefonjuk van...ill beszakadt kijelzőkhöz, ami ugye fizetős(55 ropi körül), de mindig valaki más rendezi.
    Szóval összességében maximálisan elégedett vagyok.
    A csókával sem volt semmi gond, vette a lapot, még kiderült az is, hogy majdnem földim.
    Alapos volt, pontos és gyors.
    De kedvesen megjegyezte a végén, hogyazért sűrűn ne rontsam el a telefont.

Új hozzászólás Aktív témák