- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- A négyszeres áron kínált noname okosóra története
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- iPhone topik
- Xiaomi Mi 11 Lite - 4G-vel vagy 5G-vel kéred?
- Új HMD modell bukant fel
Hirdetés
-
Újabb robottaxis balesetekre derült fény
it Az USA biztonsági vizsgálatot indított a Waymo önvezető autói kapcsán, és újabb balesetekre derült fény.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
ph Az Elitegroup új LIVA barebone-nal és a Black alaplapsorozat feltámasztásával készül a tajvani kiállításra.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tigerclaw
nagyúr
Sajnos ennek pont annyi lenne az előnye, mint a hátránya. Igen, megakadályozná, hogy újra leess az útra, esetleg egy másik kocsi elé. Ez kétségtelenül jól hangzik, de cserébe az ütközési energiát 100%-ban koncentrálva kapnád. Ez olyan lenne, mint egy kocsi gyűrődési zóna nélkül. Mintha betonfalba ütköznél. Olyan formájú autó kellene, ahol a gyalogos lába egy puhább valamivel ütközne, a kocsi vonala törés nélkül lenne kialakítva, hogy végigcsúszhass rajta, de közben ez a ragasztó réteg lassan fogna meg.
A szélvédőnek és a motorháztetőnek majdnem síkban kellene lenni. Elől meg lenne egy vastag polifoam szerű ütközőzóna.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz #81187072 #16 üzenetére
Végül is rengeteg ésszerűbb dolgot meg lehetne lépni:
Pl.
- GPS alapon szabályozni az autók, motorok aktuálisan elérhető maximális sebességét
- Eleve nem építeni olyan járműveket, amik sokkal gyorsabban tudnak menni, mint a megengedett legnagyobb sebesség. Vehetsz sport célra gyorsabbat is, de azt meg csak versenypályán használhatnád.
- Kerülhetne az autókba is fekete doboz, külső, belső kamerával, kiköthetetlen módon. Ha mégis megpiszkálod, mehetsz a dutyiba.
- Aki száguldozik, vagy komolyan megszegi a Kresz szabályait az nem csak egy kövér csekket kap, hanem mellé ugrik a jogosítvány is, sőt elkobozhatják az autóját is. Ma az államnak ezek az emberek nem veszélyes bűnözők, hanem, jól tejelő tehenek.
- Ha jogosítvány nélkül vezet, mehet a börtönbe.
- Persze a gyalogos, biciklis sem lenne kivétel.
- 50 éven belül elképzelhető, hogy forgalomban nem vehet majd részt ember által vezetett jármű, hiszen az önvezető járművek akkor lesznek igazán hatékonyak, ha minden autó olyan lesz és hálózatban működnekAz a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz #40553216 #31 üzenetére
És sajnos az a baj, hogy ahelyett hogy elvennék azoknak a jogosítványát, akik a megengedettnél sokkal gyorsabban hajtanak, csak pénzbüntetést kap, amíg nem okoz ezzel balesetet. Tehát az államnak ez csak bevételi forrás. Nem akarnak rendet tenni a közlekedésben, nem akarják megváltoztatni a magyar autósokra, motorosokra, biciklisekre, gyalogosokra jellemző felelőtlen magatartást, hanem csak a pénzre hajtanak.
Mikor Londonban éltem még a double decker buszok is úgy fékeztek a zebrák előtt, mintha betonfal lett volna ott...és közben még csak nem is káromkodtak, hogy minek jár épp arra a gyalogos. Egyik alkalommal elugrottam egy helyre gyalog...visszafelé meg látom, hogy ott áll egy rendőr az út közepén sötétedéskor (egy átlagos főút egyik nem túl forgalmas lehajtójánál) Nézem, hogy minek áll ott és kiderült hogy ott van egy mélyebb de nem túl nagy kátyú és azért áll ott, hogy nehogy valaki belemenjen. Nálunk ez elképzelhetetlen lenne és ebből is látszik hogy náluk a "szolgálunk és védünk" tényleg azt jelenti, mint amit a szótár szerint jelent.
Ami ott sem más, a gyalogosok egy része ott is átszaladgál az utakon, meg a piroson.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Tigerclaw
nagyúr
Az is jól mutatja a magyar mentalitást, hogy rádiócsatornák, a nagy internetes portálok, telefonos alkalmazások szinte egymással versengve folyamatosan közlik, hogy hol mérnek éppen traffipax-al, tehát a közösség a gyorshajtót védi. Azt a gyorshajtót is, aki miatt valaki holnaptól nem megy haza a családjához többet. Ez egyszerre tragikus és undorító is.
Nem csak erről az oldalról, de a hatóság oldaláról is, akinek az egész KRESZ nem több mint egy bevételi forrás. 80-al száguldozol a lakótelepen? Nem baj, itt van ez a csekk, fizesd be és le van rendezve. Megint megtetted? Nem baj, itt van ez a másik csekk, fizesd be és el van intézve. Bezzeg amikor a notórius gyorshajtó balesetet okoz, akkor meg előjönnek azzal, hogy "bárcsak megelőzhették volna valahogy". A kormánynak, a politikusoknak, a törvényalkotóknak nem érdeke, hogy eltávolítsák az utakról azokat, akik nem oda valók. Azok nekik mind bevételt jelentenek, és a jól tejelő tehénről nem mond le senki. Nálunk is volt ilyen. Az illetőről mindenki tudta, a rendőrök is tudták, hogy gyakran vezet ittasan, de semmi sem történt...aztán elütött egy gyereket ittasan és még a rendőr haverok mosdatták ki. Nem most volt, de minden hétre jut több ilyen.
Ahhoz külön idiótának kell lenni, hogy a nagy traffipax razziákat előre bejelentik még az országos tévécsatornákon is. Ennek semmi logikus magyarázatát nem találom a rendőrség részéről.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
Új hozzászólás Aktív témák
- Új! Lenovo IdeaPad Slim 5 Prémuim Laptop 16" -AMD Ryzen 5 7530U 8/512 AMD Radeon Graphics 2GB ! FHD+
- Samsung Galaxy Book2 Pro 360 Evo 13,3 makulátlan állapotban
- ÚJ, 30 HÓNAP GARANCIA - 2023 LG OLED 77" C3 4K HDR OLED77C31LA
- Eladó garanciális, kifogástalan állapotú PS 5
- HP ENVY x360 15-ew0005nl Convertible - ÚJ - 15,6" notebook - i7-1260P, 32GB, 1TB SSD, Win11
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen