- Milyen okostelefont vegyek?
- Realme GT 5G - versenyképes
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Kávézaccból készülnek a Tecno Camon modellek
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Mobil flották
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- iPhone topik
Hirdetés
-
Ha Trump győz, Elon Musk politikai tanácsadó lehet
it A jelentések szerint Donald Trump azt fontolgatja, hogy politikai tanácsadót csinál Elon Muskból, amennyiben megnyeri a novemberi választást.
-
Nagyobb lesz az új Oppo Pad
ma A nagyobb kijelzővel és Snapdragon 8 Gen 3-as szettel készülő Oppo Pad 3 errefelé majd OnePlus színekben várható.
-
No Man's Sky - Befutott az Adrift frissítés
gp Ahogy minden korábbi update, úgy a mostani újdonságok is természetesen ingyenesek.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#06658560
törölt tag
A puhább tárgy most is megvan lábnál. Lökhárító a neve. A probléma akkor jelentkezik, amikor az ember feje csapódik a járműnek. még a motorházat kapja el, annak a szélét, vagy az üveget?Minél nagyobb fém lemez, hogy rugalmassága is legyen, ami a gyalogosnak sokat segít. Vagy műanyag, de annak hazsnálata a motorházfedél esetében eléggé futurisztikus.
-
#81187072
törölt tag
válasz Tigerclaw #23 üzenetére
Ezekkel egyetértek, bármire hajlandó lennék, akár arra is, hogy a városokban csak 30 km/h-val lehessen menni (aki megszegi, azt helikopterről kilőni), alig lenne hosszabb a menetidő, viszont mindenki nyugodtan közlekedhetne akár a kakukkosóra kakukkján is.
De itt nem én vagyok a lényeg, csak nem bírtam ki, hogy ne fecsegjek egy kicsit ma én is.
[ Szerkesztve ]
-
PPatrik
aktív tag
válasz Tigerclaw #23 üzenetére
+1
Sokan nem képesek megérteni, hogy az autó nem gyilkolásra való és a jogosítvány pedig nem erre jogosít fel.
Szóval nem az ilyen csúcsszuper technikákat kéne fejleszteni jó pénzért, majd csilliókért eladni, mert ez csak üzlet. Az embereket kéne megtanítani egymást és az életet tisztelni, óvni. Ha ez szép szóval nem megy, akkor jöhetnek a keményebbnél keményebb büntetések, meg a fekete dobozok. -
azbest
félisten
válasz Tigerclaw #35 üzenetére
hát ja, nálunk meg két hónapra is magára hagynak egy kanyar után jövő útfelbontást, míg buszbaleset nem lesz belőle
Egyébként az eredeti ragadós motorháztetős hírről nekem a targoncás oktatófilm jutott eszembe
-
dabadab
titán
válasz Tigerclaw #35 üzenetére
"És sajnos az a baj, hogy ahelyett hogy elvennék azoknak a jogosítványát, akik a megengedettnél sokkal gyorsabban hajtanak, csak pénzbüntetést kap, amíg nem okoz ezzel balesetet. Tehát az államnak ez csak bevételi forrás."
A tények nem ezt mutatják: amikor rákapcsoltak a bírságolásra az "objektív felelősség" bevezetésével, a közlekedési balesetek áldozatainak száma kb. a felére csökkent.
(#37) tgbrfv: "Ez a cikk jó példa arra, hogy a sebességhatárokat a lehető legalacsonyabb mértékben kell megszabni."
Egyáltalán nem jó példa rá. A sebességhatárokat értelmesen kell megszabni, hogy ha valahol ott egy harmincas tábla, akkor az tényleg azt üzenje, hogy itt valami problémás hely van, itt tényleg jó ötlet lassítani.
"És ha egy ilyen helyen sebességkorlátot vezetnek be, és még esetleg mérnek is, akkor elindul a rinyakórus."
Azzal nincs semmi gond, hogy ha tényleg veszélyes helyeken mérnek, de:
1. a veszélyes helyeket inkább minél gyorsabban számolják fel - az útépítő munkások többet tudnak tenni a biztonságért, mint a traffizó rendőrök
2. ami miatt reklamálni szoktak, azok az útépítés befejézse után otthagyott, funkciójukat vesztett sebességkorlátozó tábláknál mérő rendőrök[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
Snoop-y
veterán
válasz Tigerclaw #35 üzenetére
Mondjuk az is igaz hogy UK-ben ha nem kijelolt gaylogatkelon vagy lampas reszen akarsz atmenni az uton ahol az alapveto kozlekedesi udvariassagra kell hagyatkoznod hat vigyel magaddal 3 napi hidegelelmet mert kb senki nem enged at az uton. egyszeruen ahol nincs zebra vagy lampa ott eletveszely atkelni mert nem is neznek az autosok az uton kivul semerre es meg akkor is fejcsovalva magyaraznak mikor 1000-el jon a paraszt a korforgalombol kifele eselyem sincs hogy lassam es a nem zebras hanem a pingvin atkelon megyek at.
Szoval azert itt sem fenekig tejfel. Viszont ahol elsobbseget KELL adniuk ott mindig betartjak.New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Penge_4
veterán
válasz Tigerclaw #38 üzenetére
Ne keverd a szezont a fazonnal. Ittas vezetésért azonnal és elsőre elveszik a jogsit. Maximum valami belterjes vidéki, vagy nagyvárosi élet császára körökben van olyan, hogy spanod majdnem az összes körzeti rendőr és korruptak is mint állat.
Gyorshajtásnál meg azt vallom ami a klasszikus Taxi című filmben is elhangzott. Ezerszer veszélyesebb a
-mobilozó, dohányzó, másokkal beszélgető, csajt szoptató, zenét maxon hallgató és mellette kezével-lábával doboló barom, stb.+ Nem megfelelően karbantartott autóval akár sebességhatár alatt közlekedni. Ez pedig Magyarországon jóval gyakoribb mint nyugaton, ahol az átlag Józsitól 4x gazdagabb is inkább vesz egy középkategóriás kocsit, Józsi meg egy használt BMW-t, Audit, vagy Mercit de költeni már nem költ rá. Sem gumigarnitúra, se semmi, amikor már nagyon köhög alatta a kocsi, elviszi valami sufniszerelőhöz aki bütyköl rajta valamit (feketén mert úgy még olcsóbb) és csodálkozik mikor az autópályán 100-nál elhagyja az egyik kereket.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Milyen TV-t vegyek?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Milyen okostelefont vegyek?
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Ukrajnai háború
- PlayStation 5
- Ha Trump győz, Elon Musk politikai tanácsadó lehet
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest