Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • azbest

    félisten

    válasz Tigerclaw #35 üzenetére

    hát ja, nálunk meg két hónapra is magára hagynak egy kanyar után jövő útfelbontást, míg buszbaleset nem lesz belőle

    Egyébként az eredeti ragadós motorháztetős hírről nekem a targoncás oktatófilm jutott eszembe ;]

  • dabadab

    titán

    válasz Tigerclaw #35 üzenetére

    "És sajnos az a baj, hogy ahelyett hogy elvennék azoknak a jogosítványát, akik a megengedettnél sokkal gyorsabban hajtanak, csak pénzbüntetést kap, amíg nem okoz ezzel balesetet. Tehát az államnak ez csak bevételi forrás."

    A tények nem ezt mutatják: amikor rákapcsoltak a bírságolásra az "objektív felelősség" bevezetésével, a közlekedési balesetek áldozatainak száma kb. a felére csökkent.

    (#37) tgbrfv: "Ez a cikk jó példa arra, hogy a sebességhatárokat a lehető legalacsonyabb mértékben kell megszabni."

    Egyáltalán nem jó példa rá. A sebességhatárokat értelmesen kell megszabni, hogy ha valahol ott egy harmincas tábla, akkor az tényleg azt üzenje, hogy itt valami problémás hely van, itt tényleg jó ötlet lassítani.

    "És ha egy ilyen helyen sebességkorlátot vezetnek be, és még esetleg mérnek is, akkor elindul a rinyakórus."

    Azzal nincs semmi gond, hogy ha tényleg veszélyes helyeken mérnek, de:
    1. a veszélyes helyeket inkább minél gyorsabban számolják fel - az útépítő munkások többet tudnak tenni a biztonságért, mint a traffizó rendőrök
    2. ami miatt reklamálni szoktak, azok az útépítés befejézse után otthagyott, funkciójukat vesztett sebességkorlátozó tábláknál mérő rendőrök

    [ Szerkesztve ]

    DRM is theft

  • Snoop-y

    veterán

    válasz Tigerclaw #35 üzenetére

    Mondjuk az is igaz hogy UK-ben ha nem kijelolt gaylogatkelon vagy lampas reszen akarsz atmenni az uton ahol az alapveto kozlekedesi udvariassagra kell hagyatkoznod hat vigyel magaddal 3 napi hidegelelmet mert kb senki nem enged at az uton. egyszeruen ahol nincs zebra vagy lampa ott eletveszely atkelni mert nem is neznek az autosok az uton kivul semerre es meg akkor is fejcsovalva magyaraznak mikor 1000-el jon a paraszt a korforgalombol kifele eselyem sincs hogy lassam es a nem zebras hanem a pingvin atkelon megyek at.
    Szoval azert itt sem fenekig tejfel. Viszont ahol elsobbseget KELL adniuk ott mindig betartjak.

    New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need

Új hozzászólás Aktív témák