Új hozzászólás Aktív témák

  • Kocsó

    aktív tag

    válasz Kocsó #28798 üzenetére

    Na meguntam a várakozást és írtam a cégnek:

    "Tisztelt Olcsomobil.eu Kft.!

    2014.04.16-án azzal a problémával fordultam Önökhöz, hogy a 2013.04.17-én (210.990 Ft-ért) vásárolt telefonom kamerája nem működik megfelelően.
    A készüléket munkatársuk a jelzett időpontban átvette és szóban tájékozatott arról, hogy a készüléket a hivatalos HTC szervizbe fogják küldeni és a várható javítási idő körülbelül 2 hét. Ennek elteltével Önöktől értesítést a telefon elkészültével kapcsolatban nem kaptam. Többszöri érdeklődésemre 2014.06.16-án (a leadást követően 2 hónappal) munkatársuk jelezte, hogy elkészült a telefon. 2014.06.18-án személyes átvétel alkalmával tapasztaltam, hogy a készüléken a javítást követően olyan sérülések tapasztalhatóak, amelyek a leadás pillanatában még nem voltak rajta, továbbá a készüléket csak nagyon nehezen, a bekapcsoló gomb erőteljes nyomására lehetett csak bekapcsolni, illetve a SIM kártya PIN kódjának megadása után 8 jegyű hálózatfeloldó PIN-t kért. Kérdésemre, hogy így hogyan tudnám a készülékemet használni, a jelen lévő kollégája nem tudott érdemleges magyarázatot adni.
    Fent leírtak miatt a készüléket nem vettem át, Önök újabb garanciális javításra vették át 2014.06.18-án (az általam 2014.04.16. dátummal Önökhöz leadott készüléket).
    Szeretném kérni hivatalos, írásbeli válaszukat az alábbi kérdésekre:
    1, Miért nem készült el a telefon javítása a jelzett határidőre, és miért nem kaptam tájékoztatást a késedelemről?
    2, Hogyan keletkezhetett sérülés a telefon kamerájának javítása közben a telefon egyéb részein, miért nem lehetett bekapcsolni?
    3, Miért nem fogadta el a korábban benne használt SIM kártyámat?
    Tekintettel arra, hogy 2014.04.16-tól nem tudom a telefonom használni ezúton szeretném bejelenteni kártérítési igényem.
    6:174. § [Kártérítés kellékhibás teljesítés esetén]
    (1) A kötelezett köteles megtéríteni a jogosultnak a hibás teljesítésből eredő kárát, kivéve, ha a hibás teljesítést kimenti.
    (2) A hibás teljesítéssel a szolgáltatás tárgyában bekövetkezett károk megtérítését a jogosult akkor követelheti, ha kijavításnak vagy kicserélésnek nincs helye, vagy ha a kötelezett a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének nem tud eleget tenni, vagy ha a jogosultnak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. E kártérítési igény a kellékszavatossági jogok érvényesítésére meghatározott határidőn belül évül el. A jogosult kártérítési igényét az ugyanabból a szerződésből eredő követeléssel szemben kifogásként akkor is érvényesítheti, ha a kártérítési igény elévült.

    Ha kapok választ, itt jelzem!

Új hozzászólás Aktív témák