Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz icecave #65370 üzenetére

    2015.08.24. 17 óra 30 perc körül beszéltem a Magyar Telekom Nyrt. ügyintézőjével és szóltam nekik arról, hogy akadozva működik a zenelejátszás. Elismerték, hogy a Spotify valamiért a fő adatkeretet* használja és mivel 32 kbit/sec sebességre vagyok bekorlátozva, ezért akadozik a zenelejátszás. Elvileg tovább vizsgálják a problémát és keresik a hiba okát, hogy miért nem hagyja figyelmen kívül a rendszer azt, hogy elfogyott az adatkeretem és, hogy miért a fő adatkeretet akarja használni a Spotify.
    *Fő adatkeret: ez azt az adatkeretet jelenti, ami az előfizetéshez tartozik vagy az előfizetéshez lett pluszban megvásárolva.

    Fujitsu LifeBook U7411; Samsung Galaxy S23 Ultra; Apple iPhone SE (2020); Nokia 105 4G (2023); EVOLVEO StrongPhone Z6; Nokia G21; Nokia 105 (2019)

Új hozzászólás Aktív témák