- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
dptrsk
Topikgazda
válasz #41133696 #65250 üzenetére
Nekünk évek óta van Domino5 SIM(azóta, mióta bejött a csomag), akkor kikapcsoltuk a napinetet.
2 hónapja volt 190ért akciós netplusz, amikor lejárt, akkor (mivel kikapcsoltuk a megújulást) a NapiNet kapcsolódott be, azt lemondtuk, s azóta ki van kapcsolva.Tehát szerintem apukád vagy valaki olyan aki hozzáfért a telefonhoz, online admin felülethez rendelt meg valamit, ami miatt bekapcsolt a napinet.
-
#41133696
törölt tag
Az, de az is durva volt, hogy az 5 szám is törlődött, így 49 Ft percdíjjal beszélt. Ez meg úgy derült ki, hogy megnéztük, hogy az új vezetékes szám fel van e véve... aztán állítanám be, és mind az 5 hely üres volt.
A saját L7 II-9n is így van beállítva, mert ha itthon vagyok WiFi-n lóg, ha meg nem, akkor jön velem a Huawei E5776 MiFi is, és akkor is WiFi-n lóg (Net & Roll S)
(#65252) pietrasko: Szerintem, nálunk ezzel függ össze: mivel a család összes T-s Domino csomagjánál bejelentettük, hogy nem fogadjuk el az új feltételeket. Nos úgy gondolom, ez némileg megmagyarázná mind a két jelenséget.
A tegnapi problémás dominós mobiltelefonszám is korábban az én számom volt, rajtam kívül más nem is tudja fejből a T-Mobile kódot, sőt én is csak táblázatból, mert nem tartok mindent fejben - mindenhol más a jelszavam, vagy a Tele/PIN kódom (paranoia) - tehát ezt az utólag más hozzáfért dolgot nem tartom valószínűnek. Inkább rendszerszintű a dolog.
-
glaci
őstag
válasz vwpolopg #65244 üzenetére
Válaszd ki a készüléket. Válaszd ki, hogy nem válal sz hűséget a díjcsomagra, csak az előfizetésre.
Ez után amikor betettem a kosárba ki lehetett választani, hogy milyen díjcsomagot akarok és itt voltak a NET -es csomagok.(Ez volt régen, most nem néztem meg.)
Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)
-
vwpolopg
őstag
Ez már nem működik sajna, emlékszem régen így volt, de már sajnos nem...
(#65248) SNor: Ez viszont tetszik... ez alapján akkor tisztán játszik, hogy megveszem a telefont a webshopban move xs díjcsomagban és 30 nap után az előfizut átváltom társkártya net & roll xs-re. Nem fogok ottragadni 2 évre a moveban a ws esetleges hülyesége miatt?
-
vwpolopg
őstag
válasz lugosi #65260 üzenetére
S5-S6 Az S5 is bőven elég lenne, de csúnya. Az S6 viszont nagyon szép... 30-40 ezerrel több, annyival meg nem tud többet... Vagy van a C terv, ami nemrég jött képbe és ami talán a legjobb lehet, várok még egy kicsit és veszek egy Oneplus 2-t meg külön egy net & roll előfizut... ez már csak rajtam múlik, tisztában vagyok mind3 teló előnyével-hátrányával
-
hun005a
tag
Dominó sim csere fizetős?
Anyósom rosszul ütötte be a pin-t de puk kódot sem tudunk már nagyon régi de a szám jó lenne ha maradna. -
tag
Sziasztok!
Tegnap (2015.08.19.) este (18 óra és 24 óra között) szerettem volna olyan zeneszámokat hallgatni, amik nincsenek letöltve a mobiltelefonomra. Ami volt néhány száz MB adatkeret az mind elfogyott és utána elkezdett akadozottan menni a zenelejátszás. 0 óra és 7 óra között rendesen működött a Spotify, vagyis nem akadozott a zenelejátszás. Ma (2015.08.20.) 7 óra után megint akadozottan megy a zenelejátszás. Magyar Telekom Nyrt. ügyintézői javasolták pl. plusz adatkeret vásárlását, mobiltelefon újraindítását, Spotify szoftver letörlését és újratelepítését. Adatkeretet nem szeretnék vásárolni, mobiltelefont újraindítottam, letöröltem és újratelepítettem a Spotity szoftvert, de ezek nem oldották meg a problémám. Amit érdekesnek találok az az, hogy pár másodperc alatt letöltődött a Spotify szoftver az áruházból és a Spotify szoftver néhány perc alatt letöltött 2 darab lejátszási listát és 6 darab albumot úgy, hogy bevagyok korlátozva jelenleg 32 kbit/sec sebességre. LTE hálózaton van a táblagépem és a mobiltelefonom. DuoNet SIM kártya segítségével szoktam a mobilinternetet használni, amikor a táblagépemen internetezek. A többi Korlátlan tematikus adatopció rendesen működik, amikor a mobiltelefonom vagy táblagépem használom, vagyis ezek használatával elég szokott lenni a 3 GB adatkeret, amit a Next XL díjcsomag tartalmaz. Ha rendesen működne a Spotify, akkor nem lenne nekem probléma az, hogy jelenleg 32 kbit/sec sebességre vagyok bekorlátozva.
Mobiltelefonom: Nokia Lumia 930
Operációs rendszer: Windows Phone 8.1
Mobiltelefon díjcsomagom: Next XL
Korlátlan tematikus adatopciók: Korlátlan közösségi oldalak opció, Korlátlan böngészés és e-mail opció, Korlátlan éjszakai net opció, Korlátlan Music opcióTáblagépem: Fujitsu Stylistic Q572
Operációs rendszer: Windows 10 ProFujitsu LifeBook U7411; Samsung Galaxy S23 Ultra; Apple iPhone SE (2020); Nokia 105 4G (2023); EVOLVEO StrongPhone Z6; Nokia G21; Nokia 105 (2019)
-
mb702
tag
Sziasztok!
Van egy havi díjas (ECO) előfizetésem (hűség nélkül), úgymond kihasználatlanul.
A számot megtartva Dominóra váltanák.
Inkább csak netezésre használnám a számot, tehát adott a kérdés:
milyen lehetőségeim vannak?
Böngészni, levelezni szoktam, letölteni nagy ritkán.
Köszönöm előre is az ötleteket! -
tag
Domino Surf + Korlátlan böngészés és e-mail opció = 890+1890=2780 HUF/30 nap
Ha kell neked 150 Mbit/sec LTE, akkor a fentiek mellé érdemes igényelni ezt a mobilinternet díjcsomagot, ami plusz 1 GB adatkeretet tartalmaz: Domino NetPlusz L
Domino Surf + Korlátlan böngészés és e-mail opció + Domino NetPlusz L = 890+1890+1590=4370 HUF/30 nap[ Szerkesztve ]
Fujitsu LifeBook U7411; Samsung Galaxy S23 Ultra; Apple iPhone SE (2020); Nokia 105 4G (2023); EVOLVEO StrongPhone Z6; Nokia G21; Nokia 105 (2019)
-
prozodus
őstag
válasz hun005a #65262 üzenetére
A sima pótlás többezer, de ha normál sim volt eddig, akkor ingyen lehet kérni microsimet, és azt használni normálként.
De jobban jársz a pukot kideríteni, ha tudsz regisztrálni, mert akkor megmaradnak az adatok is.[ Szerkesztve ]
A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!
-
mb702
tag
válasz FLD1987 #65270 üzenetére
szia,
ez a 'korlátlan' opció jól hangzik, azt hiszem ez lesz a nyerő.
Köszönöm az ötletetA Dominóra váltás 'pénzes' és kártyacserével is jár?
Csak azért érdekelne, mert a mostani kártyám még a régi mini SIM (gondolom nem LTE képes) és jó lenne ha az új már 'mikro' lenne + LTE képes. -
AllTheBest
senior tag
Üdv, nem tudjátok, hogy ez a telefon ebben a csomagban kb meddig lesz elérhető?
[link]Esetleges elírásokért elnézést kérek, kevesebb ujjal nehezebb pontosan írni :) ---> Xiaomi Mi 9T 128gb
-
szaniszlokar
aktív tag
Napjában többször tapasztalom, hogy LTE hálózaton megáll az adatforgalom. A kapcsolat megvan, nem szakad meg, de nem jeleníthető meg az oldal üzenetet ad a böngésző. Próbáltam több böngészőben is.
Ha ilyenkor megpingelem, mondjuk a bixet parancssorból, akkor csomagvesztés nélkül válaszol is.Bejelentettem hibára a dolgot kis idő múlva jött az sms, hogy központi hiba van, folyamatban a javítás. Tegnap kaptam sms-t, hogy javították a gondot. Ma is volt, hogy többször megállt az adat a hálózaton. Kénytelen vagyok mobilnetet használni, mert nem elérhető a vezetékes net.
A telekomos idei vezetékes fejlesztésben sincs benne a településünk.
Egy telekomos Huawei E5776 mifivel és egy Huawei E3276 stick+D-Link DWR 116-os routerral is próbáltam több napig, mindkét eszközben tapasztalom a problémát.
Mi lehet a gond?Holnap újra felhívom az ügyfélszolgálatot és újra bejelentem.
Minden ellenállás hasztalan.
-
Prien
addikt
válasz szaniszlokar #65276 üzenetére
Note 3 telefonomon (céges Telekom flotta 4G-vel) is szokott ez lenni, de írták fentebb is. Hálózati probléma és ez elég riasztó, pedig én is gondolkozok egy Net&Roll csomagon is...de így?
[ Szerkesztve ]
A kevés is több a semminél.
-
szaniszlokar
aktív tag
Akkor másnak is van problémája, nem csak nekem a hálózattal. A mi tornyunknak mikrós kapcsolata van a város felé (nincs optikai kapcsolat), azt gondoltam, hogy az a baja. Akkor valószínűleg nem az lesz. Holnap újra bejelentem a hibát, bár nem tudom, hogy tudnak-e kezdeni valamit a hibával.
Minden ellenállás hasztalan.
-
catroot
veterán
-
nagyúr
Valaminek a javítására, ami központból is megoldható a 72 óra az hétvégétől, ünnepnaptól független? Tehát tökmindegy hogy ilyenek vannak közben? Legutóbbi Spotify bejelentésem óta már tegnap letelt a 72 óra és semmi sem történt. Nem javult meg, értesítést sem kaptam.
-
prozodus
őstag
válasz tomy86 #65284 üzenetére
+cf: Az a kapitalista vonás, az egyikfajta kap. üzletpolitika, de az emberi tényező, a hozzáállás meg szocialista általában, és nemcsak azért, mert a régi matávosok is ott vannak még benne. Így még ahol tudnának változtatni a cégpolitikán, ott sem teszik. A lehető legrosszabb kombináció.
[ Szerkesztve ]
A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!
-
#99546112
törölt tag
Kezd elegem lenni ezekből, ekkora cég és senki nem tud semmit, hihetetlen. A fejhallgatót még mindig nem tudtam megvenni amkuponommal, minden mással működik, de annál amit én szeretnék venni, annál nem, tehát a kód jó, a terméknél van valami genasz. Már elegem van, attól tartok lejár az akció és megszívom, így inkább kupon nélkül veszem meg, viszont ez egy vicc.
Személyesen ügyfélszolgálaton nem tudnak kuponnal kapcsolatosan segíteni?! Vagy ha megrendelem neten, nemtudják valahogy ők levonni a kódommal?! Gondolom utóbbi hülyeség, de infot hátha tudnak adni. Telefonos 4 ügyintézőből 4 nem tud semmit, írjak mailt, írtam, eltelt bő 1 hét de semmi. Webchaten se tudnak semmit.
Holnap bemegyek kíváncsi leszek mit mondanak majd.Más. Ha kiegészítőt vásárolok (fejhallgató) de pontokat is felhasználok, ill. személyes átvételt kérek, akkor csak az veheti át a terméket akinek az előfizetés a nevén van?!
-
prozodus
őstag
válasz #99546112 #65288 üzenetére
Nem biztos, h hülyeség, hiszen ha működnie kéne, és nem működik, akkor elvileg kötelességük azt korrigálni.
Az, h hülyék, az tény. Idős rokon (nő) szenved velük lassan már 2 hete. Anno elment a trétől, de a cég megszűnése miatt most vissza, alternatíva max a upc volna. Naponta telefonál, olyan béna a tré, és minden egyes alkalommal végigkérdezik a fél életét. Úh legutóbb kifakadt az egyiknek, h "lassan már az alsőneműm színét is tudják, de még mindig nem bírják megoldani", és "annak idején olyan egyszerűen meg tudták oldani, h beletegyék a hurkot, egyszerűen vegyék ki végre" (nem, nem ő a hülye, csak már qra elege van.
És tiszta röhej, h meg kellett kérdeznie az ügyvédet, h hova fordulhat, és ezt megmondani ahhoz, h egyáltalán kiküldjenek végre egy szerelőt...
Arról nem is beszélve, h még a szerződést sem voltak még hajlandóak kiküldeni, h majd a számlával, de olyan balfaszok, h ennek ellenére folyton abban szereplő adatokat akarnak, és képesek arról beszélni, h "majd jön a szerelő megcsinálni a bekötést", mikor lassan már egy hónapja él a vonal, rendben is volt eleinte, csak utána vmit elcsesztek, és nem működik rendesen: ő tud telefonálni, de őt nem lehet hívni.
És még szerencséje, h én vettem észre, h nem tudom elérni, és előszöris azonnal kipróbáltam neki másik készülékkel, és már helyből le lehetett állítani az ügyfél-hülyének-nézését, h "olyan nem lehet, h az ő oldalukon van a hiba"-féle próbálkozásokat.[ Szerkesztve ]
A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!
-
SUPREME7
őstag
Sziasztok, van valami sms parancs a T-hez ami visszadobja a szerintük elhasznált adatforgalmat? (Céges kártya, szóval online felületre nem tudok belépni mert nincs hozzáférésem)
Olyan lassú a mobilnetem mintha le lenne lassítva, de sms-t nem kaptam, hogy elfogyott volna az adatkeretem, és az android mérése szerint még a közelébe se vagyok.
Vagy van valami hálózati gond Budapesten?
-
Zeki
nagyúr
Tegnap egy USA-ban élő rokonnal szkájpoltunk, ő New Yorkban volt kirándulni, mobilneten nyomta a Central Parkból, mi meg otthoni wifi.
Valami hihetetlen jó volt a képminőség (mind a két irányba), és hangban alig volt csúszás.
Ott nincs korlátozás voipra. Itt meg félnek tőle mint a tűztől. -
janeszgol
félisten
Sziasztok.
Van egy Domino Web Quick simem (feltöltős internetezős sim). Erre aktiválható a Travel & Surf M?
Köszönöm!
2024: nem lesz kegyelem a HMD-féle hulladékgyáraknak.
-
Mottie
őstag
A probléma ott kezdődik, higy az angol SIMemmel ugyanannyi a roamingos percdij, mint az itthoni dominossal. Na igy azért egyértelmű, hogy félnek a voiptól, mert sokkal olcsóbb. Angliából nem fogok mobilneten telefonálni, mikor 1-2 p percenként a hívás Mo-ra.
Be Victorious!
-
d@minator
addikt
Az asszony vett egy telefont Next S készülékváltással. Webshop ár 23ezer új előfizetőnek. Készülékváltással szintén 23 760 ezret ír ki neki de mire a megrendelésig jut 32 ezer. Ez az új módi, hogy készülékváltással drágább? Ha igen akkor miért nem azt az árat írja ki készülékváltásnál?
Másik: Most mégis mennyi a Lumia 735? 17800 vagy 23760?
-
313313
addikt
válasz d@minator #65297 üzenetére
Ezzel én is szembesültem kb 2 hete, szerintem a Next csomagokkal van valami rosszul beállítva...
Én leváltottam Move S-be és abba rendeltem készüléketHP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
d@minator
addikt
válasz 313313 #65298 üzenetére
Szuper! :-) Még ha úgy is lenne, hogy meglévő előfizetőnek drágább miért nem jelzi ezt egyből készülékváltásnál? Ennyi erővel bármelyik webshop működhet így, hogy a rendelés végén 1,5x annyit kérnek a terméknél. Nincs erre valami rendelet?
Sajnos neki vannak társkártyái így nem tud lejjebb váltani. Ha szerinted hiba van megírjuk a kapcsolatfelvételi oldalon. -
313313
addikt
válasz d@minator #65299 üzenetére
Telefonos ügyintéző ajánlotta fel: átvált Move M-re, abba hátha megkapom olyan árba, mint amit neten írtak új előfizetőknek, aztán vissza tudom váltani a díjcsomagot Next S ATK-ra, ha átvettem a készüléket
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai