Új hozzászólás Aktív témák

  • Blackmirror

    őstag

    válasz Blackmirror #52554 üzenetére

    Válaszként írom az előző hsz-emre, hogy lássátok az előzményeket.
    BF S4 rendelés.

    Nos, 120 perc telefonálás és sok ügyintéző "elfogyasztása" után- szerencsére 2 érdemben is tudott segíteni- még mindig nincsen telefonom. Azt tudom már ki veszítette el.De mindent sorjában.

    Kedd óta minden nap hívtam a Telekomot is, illettve a PP-t is.
    Szerdán sikerült olyan ügyintézővel beszélni aki intézkedett is, nem "fenyegetett" azzal hogy ha nem veszem át a készüléket akkor azt jelenti hogy elállok a szerződéstől és nem küldött a lapkeres pikkpakkhoz sem(hogy velük egyeztessek.
    Igaz,neki is elmondtam hogy a pikkpakk azt mondja hogy NINCS náluk csomagom, de rögzítette hogy új pontra kérem a csomagot és tájékoztatott róla, hogy csütörtökön esetleg pénteken már át is vehetem.

    Csütörtökön azért hívott még valaki a Telekomtól, de nem tudtam fogadni, ezért visszahívtam délután, a 1412-re irányított tovább a rendszer és átadták a kolléga üzenetét mely szerint legkésőbb pénteken vagy szombaton kiszállítják a készüléket a megadott PPP-re(ez az új létező pickpack egy benzinkút-gondoltam csak nem szűnik meg ;] ).Jól van, megnyugodtam.

    Pénteken délután hívtam a kutat, hogy mennék a csomagomért ha érkezett.Vagy 200 csomag volt náluk, de az enyém sajnos nem.
    Telekomot már nem volt kedvem hívni...igaz az ő ügyfelük vagyok szerintem de mindegy ;]
    Felhívtam a pikkpakkos telefonos üfszt: Megérkezett a telekomtól az új vonalkód, és az új cím is ahová kérem a szállítást, csak az a baj, hogy NINCS csomag amit kiszállíthatnának.Ezt sajnálattal vettem tudomásul, és elmondtam a hölgynek hogy fontos lenne ha megérkezne, mert a telekomnál én már egy részletét fizettem is , kedvező ajánlat volt és nem szeretnék elesni ettől mert a rendszerük már törölheti a rendelést "nem vette át" üzenettel, ugyanis a webshopban másodika óta átvehető felirat virít.
    Türelmet kért, felhívta a Telekomot és egyeztetett velük majd pár óra múlva visszahívott.Kiderült, hogy a csomag náluk veszett el valahol Black Friday volt, a telefonos doboz kicsi=probléma. Most keresik a csomagomat, talán hétfőn hív a PP hogy mi van vele. A telekom azt az üzenetet küldte a pikkpakkos hölgyön keresztül, hogy nyugodjak meg, ha esetleg nem lenne meg a telefon akkor hasonló kedvezménnyel vásárolhatok.
    Erre már nem tudok mit mondani, a telekom ügyfele vagyok, én velük szeretnék megegyezni valamiben egy ügyintézőn keresztül aki az ő ügyintézőjük.Miért nem hívtok fel és rendezzük az ügyet? :P Elég sok telefonálásba és napokba került az, mire eljutott hozzájuk hogy nincsen csomag-ezt kedd óta mondtam nekik többször.

    Szerintetek karira lesz telefon?

Új hozzászólás Aktív témák