Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Onlány

    tag

    Sziasztok! Sajna a 1220-at én sem tudtam elérni ezért a mytelenor felületen írtam emailt. Elég döcögős volt az oldal háromszori próbálkozás után küldte el a levelem. Kártyásként kértem a vezetékes hívó jelenleg érvényben lévő díjainak megtartását a következő feltöltésig. Vagy van rá lehetőség vagy nincs ezt csak úgy bepróbáltam. :U Azért 15 napot adhattak volna a visszajelzésre az ügyfeleknek mert tényleg összeomlott az ingyenesen hívható ügyfélszolgálat. Nekem különösebb bajom nincs a telenorral de ezt a dolgot valahogy elég sután oldották meg. Reméljük tanulnak belőle és nem lesz ilyen összevisszaság a jövőben.

    Te vagy a világon a legszebb a faluból :)

Új hozzászólás Aktív témák