- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
RpPRO
őstag
Én csak azt remélem, h jól megb****ák őket pár millára ezért a trágya ügyintézésért, megoldásért. "Hívja az 1220-at, kérjen visszahívást!". A q anyjukat, még éjjel is technikai okok miatt nagy nulla, na ez a kamu!
Azt meg hogyan, h holnaptól ugyanazért a szolgáltatásért valaki többet fizet?
Helló biztos úr. Nem alkohol vagyok befolyásoltsága felett. Néha összeszavakat a keverem.
-
-
Zaji
őstag
válasz apaszka #33889 üzenetére
Nekem sikerült beszélnem velük. Beismerte a kisasszony. hogy a rendszer összeomlott. Vették a kérésemet és az ügyfélszámom alatt található mobilszámokkal kapcsolatban vissza fognak hívni. Addig pedig nem lesz emelés. Ezt a beszélgetést rögzítették. Lett volna más kérdésem is, de semmiben nem tudott segíteni, azt mondta két lehetőséget tud állítani a rendszerben, hogy kérek visszahívást vagy nem.
-
Ace owner
addikt
Megis maradok telenornal. Az lehetseges hogy huseg hosszabbitassal vehessek telefont reszletre? Smart extra 2ben vagyok es lg g3at szeretnek. Tegnap lementunk volna de össze volt omolva az eesz rendszeruk. Ez javult mar mára vagy meg mindig orultek haza van?
Galaxy Fold 4
-
asdf_
veterán
Igen, de a fogyaszto szamara hatranyos valtoztatasokat meg 30 nappal elotte meg kell hirdetni. Szoval julius 1-tol szerintem mar batran neki lehet menni barminek, ha nem az aktualis dijszabast nezi az ember, hanem a legutolso, meg eletbe nem lepettet, es annak ismeretbene irja ala.
-
MODERÁTOR
A korlátlan ALl-In-L tarifát érinti az emelés?
A telenor telefonos ügyfélszolgálata elérhetetlen.
[ Szerkesztve ]
20 éve a Prohardveren
-
Kruppmityu
csendes tag
Sokat kockáztat az NLC a halasztás hírévell. Ha mégsem így lesz eláshatják magukat, meg azok is akik atveszik ezt a hírt az olvasottságuk növelése érdekében, vagy félreérthető címet adnak.Ugyanis nem csak a Tahonor oldalán de mégaz NMHH egy órája publikált (2015.06.30. 17:08) közleményében sincs szó róla, ami ugye hivatalosabb mint egy internetes oldal elbüffentése.
Megjegyzem, az NMHH-nál eléggé töketlenek voltak, amikor a szerződést kötötték velük. Vagy az is lehet, éppen hogy tökösek voltak (igaz a mi kárunkra is), és sejtették mi lesz, ami után zsíros bírságot szabhatnak ki rájuk.
A "C" tervre gondolni sem merek, miszerint zsebükben lenne az egész NMHH.Update: Amikor elkezdtem írni még elérhetetlen volt a 1220 . De azt most sem mondják, hogy meddig halasztottak.
[ Szerkesztve ]
The Future Is Faster Than You Think
-
Tarill
őstag
sziasztok! én is ezzel az áremeléses dologgal kapcsolatban írnék, ma reggel 6 körül sikerült belépnem a telenor online fiókomba(innen szoktam a számláim is befizetni szóval nem csak 1x beléptetőm van) , de sehol sem találtam hogy hogy lehetne nem elfogadni az új díjszabást pedig elvileg neten is el lehet utasítani (vagyis origo ezt írta). valaki meg tudná mondani esetleg melyik menüpontok?
-
darvinya
titán
Szívat a Telenor rendesen.
Most tudtam, hogy Email Studió megszünt 2014. októberében.
Emiatt ha váltok tarifa csomagot, akkor törlődik egyből.Persze szólni róla azt már nem.
A vicc az egészben, hogy valamikor végleg megszűnik, erről valamikor értesíteni fognak.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Geller72
veterán
Nekem tegnap nem volt egyszerű, de sikerült. Egy rettentő fáradt hangú leányzóval beszéltem, aki alig élt. Full gépi hangon kezdte el darálni, majd a második mondata végén udvariasan jeleztem, hogy ne fussuk a felesleges köröket, határozott elképzelésem van. Nem nagyon vitatkozott velem... Végül este 11 fele sikerült megoldani.
-
Ace owner
addikt
Netről lehet most telefont rendelni vagy az a rendszer is összeborult? Boltból szerintem ezen a héten már nem fogok tudni és szombatra mindenképp kellene.
Galaxy Fold 4
-
007spider007
csendes tag
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz 007spider007 #33921 üzenetére
Mondom en, szerintem mar megbantak az egeszet, tobbe van ez az egesz hercehurca -az image romlasrol most nem is beszelve-, mint amit nyernek atlagosan 12 honapig azokon, akik nem ellenkeznek.
-
darvinya
titán
és (#33920) Tutu7030
Pontosan annyit jelent, hogy egyszer csak megszűnik létezni.
Ez szolgáltatás befuccsolt, nem termelt hasznot? mert mindenki ingyenest használta.Én már elkezdtem átrakni minden fontos dolgokat más e-mail fiókra.
Azaz ahol ezzel @ címmel regisztráltam átírtam másikra.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Landsmann
addikt
Én faxon küldtem el a nyilatkozatot. Ha elfogadják, elfogadják, ha nem, nem. Két számukra is elküldtem. Az nem volt fogléalt. KI használ ma már faxot? Én.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
apaszka
veterán
válasz khorvat #33922 üzenetére
Mert te fideszes vagy
(#33926) Landsmann
Meg én néha
(#33928) Ace owner
Na így ne vegyél telefont!
Árukapcsolás! Kifizeted a kamatmentességet duplán!
Persze csak tanács!
Én egyszer vettem így telefont,mert az üzletben mondták hogy ilyen drága készüléket miért veszek kp-re,mikor kamatmentesen megvehetem.
Használja a pénzem inkább!!!Na 3 hétig volt meg,a telefon ,abból 17 napot szervizben volt! Reklamáltam,hogy nem kell vissza az a tipus,,,,,, aztán az utalványt eladtam,de magyarázkodnom kellett,hogy én kifizetem,sőt most be is viszem az egészet.
Szóval az volt az első,és utolsó!
Se előfizetés húséggel,se semmi![ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/hp_14-am100nh_laptopom_billentyuzetet_szeretnem_ja/hsz_1-200.html
-
Ace owner
addikt
Most nézem hogy ha részletre vásárolnék telefont akkor a felét ki kell fizetni előlegként?
Galaxy Fold 4
-
asdf_
veterán
válasz Ace owner #33928 üzenetére
Sima biztositek, hogy nem lepsz meg a telefonnal, es majd utolag derul ki, hogy egy homeless szemelyijevel futott az egesz elofizetes, a szolgaltato meg bebukta a telefont. Lakasberlesnel is fizetsz 1-2 honap kauciot, tekintsd ezt akkent. Negyedik honaptol meg majd par honapig csak torlesztot (vagy azt sem?) fizetsz, amig el nem fogy ez a 19 ropi.
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
-
St3ven
addikt
Nyilatkozat megtéve, nagyon kíváncsi leszek, milyen díjakon számláznak mától. (kártyás előfizetés)
Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html
-
gyurkikrisz
őstag
Néztem ezt a 2GB + Deezer zene csomagot, csak az böki a csörömet hogy szinte sehol sincs róla említés, kb egy oldalat kivéve. Ennek emelkedni fog az ára?
A tuning a kisfiúk alap órajele. | i5 6500
-
#79335424
törölt tag
válasz gyurkikrisz #33938 üzenetére
Szerintem nem. Írj, ha érdekel más is róla. Kb. másfél éve használom, talán tudok infót.
-
-
Tarill
őstag
telenor online-on el lehet utasítani a szerződésmódosítást vagy csak telefonon vagy személyesen?
-
MODERÁTOR
válasz Tarill #33941 üzenetére
Nem a Telenor Online oldalán tudod ezt megtenni, hanem a már kismilliószor említett internetes elérhetőségen.
Samsung Galaxy A54
-
darvinya
titán
Na megint alkotott a Telenor.
Hívtam 1220 nő1 humanoidot, hogy váltsak Praktikum+Net csomagra.
Kérdeztem csomagváltás előtt, hogy minden megmarad az eddigi szolgáltatásaim új csomaggal.
-Igen, Igen
Ezt 3x kérdeztem váltás előtt.
Kérdem Email Studió megmarad, mert tegnap mondták, hogy elveszik.
-Pillanat utána nézek
dallam 10 percig
-Igen ez a szolgáltatás elveszik.
Rendben, Email Studió vesszen.
De a többi megmarad?
-Igen, megmarad. Segíthetek másban?
Köszönöm másban nem.SMS-ek közben megjöttek.
Első üzenet 15:20-kor:
Tàjékoztatunk, hogy ùj tarifacsomagod: Praktikum +Net. Üdvözlettel: Telenor
Második üzenet 15:20-kor:
Mobil Online 100 MB szolgàltatàsodat töröltük. Amennyiben ùjra meg szeretnéd rendelni, küldd az "online100mb" szòt a +36-20-20-20-200-ra! Üdvözlettel: TelenorNa ez meg mi a p…
Ismét 1220 nő2 humanoid.
Bejegyzést ír a technikusoknak a hibáról.
Mondom kártérítést kérek.
-Levélben, honlap felületen háttér csoportnak.
Köszönöm (húz a p…).Ismét 1220 férfi humanoid.
Elmondtam a gondomat.
-Levélben, honlapon, és felvehetem én is.
Hurrá, csináljuk.
…
Elkészült.
-30 nap múlva papírformájában kapok választ, vagy itt xxxxxx számon érdeklődhetek.Ez volt 1 óra.
Persze azóta sincs net.
Külön nem fogok venni.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
MODERÁTOR
-
darvinya
titán
válasz Viktor0610 #33944 üzenetére
Van pár baj vele.
1. Ezzel elismerném, hogy én vagyok a hibás.
2. 14-én van a fordulónapom.
3. 14-én új net csomag kezdődne.Tehát 2.5x fizetnék(lenne egy félhavi ciklus), és az én hibámra nem kapnék kártérítés.
Miért kártérítés?
Mert net kell munkámhoz.
Lekapcsolás miatt megfosztottak bevételemtől, ezt térítsék meg minden megkezdett napidíjjal.
Azt, hogy elmentem külön net-et venni és ezt fel sem számoltam.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
dptrsk
addikt
válasz Viktor0610 #33944 üzenetére
Szerintem pedig az lenne a megoldás, ha az ügyfélszolgálat értene a munkájához.
Nem tudom megérteni, miért az a normális, hogy majd utólag jóváírjuk?
NEM, ingyen beaktiválja egy felsőbb vezető, akinek van felelőssége és joga ilyenekhez, és kész.Hibás számla esetén is az lenne a normális, hogy nem ezt ne fizesse be, hanem kivizsgáljuk és 3-7 nap múlva küldünk egy korrigált számlát...
A bevásárlásnál se 30 nap múlva adják vissza a különbözetet, hanem azonnal(sőt van olyan, ahol a dupláját adják vissza tévedés esetén...)Az el nem fogadás is, ha megjelenik az online felületen, akkor (sem)miből állna egy megrendelhető szolgáltatássá alakítani mindenki számára, s akkor 1220 is működött volna és nem lenne akkora sor az üzletekben.
-
St3ven
addikt
Három napja, kb. a kártyás tarifacsomag-váltás óta nem kapok semmilyen sms-t a Telenortól:
- se a Telenor Online-ba való jelszavas bejelentkezésről
- se a Telenor Online-on és a MyTelenor alkalmazásban az sms-jelszóval történő belépéshez
- se a feltöltésrőlHol állíthatom vissza ezt?
A reklámok, remek ajánlatok nem hiányoznak, de egyik-másik fenti értesítés nem lenne haszontalan.
Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html
-
MODERÁTOR
pietrasko:
"Szerintem pedig az lenne a megoldás, ha az ügyfélszolgálat értene a munkájához."
Szerintem is, de gondolom, te soha nem rontottál el semmit, Mr. Tökéletesség...
Ingyen nem tudja beaktiválni, csak utólag jóváírni a díját. Azt nem mondtam, hogy a jóváírás összege nem lehet több, mint a szolgáltatás havidíja.darvinya:
"1. Ezzel elismerném, hogy én vagyok a hibás."
Miért is? Rögzített beszélgetés bizonyítja, amit egyébként sem kellene bizonygatnod, mert a helyzet egyértelmű.
"Tehát 2.5x fizetnék(lenne egy félhavi ciklus), és az én hibámra nem kapnék kártérítés."
Hidd el, megoldanák, ha azt kell, kéthavi díjat írnának jóvá, ezt a helyzetet egyénileg vizsgálná/vizsgálja ki a Telenor.St3ven:
Jelezd a hibát a 1220-on vagy személyesen, valamelyik üzletben, a kollégák megoldják a dolgot.[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy A54
-
Bibby
addikt
válasz Viktor0610 #33944 üzenetére
És mi lenne, ha ilyen esetben a szolgáltató kölcsönözné az összeget a vevőnek amíg kiderül?
Miért olyan természetes, hogy mindig én fizessek előre, és ők írnak jóvá utólag?Ελευθερια η θανατος
-
MODERÁTOR