- Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- OnePlus Nord 3 - kapcsoljuk északot
- Fotók, videók mobillal
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Júliustól kötelező biztosítást kell fizetni egyes rollerek után is!
- Locus Map (Free és Pro)
- Yettel topik
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
30 TB-ot meghaladó HDD-ket demonstrál a Toshiba
ph Az egyik HAMR, a másik MAMR technológiával éri el a komoly tárkapacitást.
-
Vizsgálják a Waymo robotautók váratlan viselkedését
it Vizsgálatot indított az USA közlekedésbiztonsági hatósága a Waymo robotautók váratlan viselkedése miatt.
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
Onlány
tag
Sziasztok! Akinek kártyásként van vezetékes hívó szolgáltatása az is jelezheti, hogy nem szeretné az emelést? Valamikor 2010-ben lett aktiválva ez a szolgáltatás viszont praktikum váltás pár héttel ezelőtt volt. Akkor még fizetős lett volna de írtam az ügyfélszolgálatnak, hogy az áremelés miatt nem lehet-e kedvezményes tarifaváltás és egyedi elbírálás alapján ingyenessé tették. Ilyen esetben érdemes megpróbálkozni a vezetékes hívó módosításának nem elfogadásával?
Te vagy a világon a legszebb a faluból :)
-
Onlány
tag
válasz Viktor0610 #33736 üzenetére
Ok! Köszi. Lehet teszek egy próbát. Azt tudom, hogy a következő feltöltés után elveszik ez a kedvezmény de egy próbát megér.
Te vagy a világon a legszebb a faluból :)
-
Onlány
tag
Sziasztok! Sajna a 1220-at én sem tudtam elérni ezért a mytelenor felületen írtam emailt. Elég döcögős volt az oldal háromszori próbálkozás után küldte el a levelem. Kártyásként kértem a vezetékes hívó jelenleg érvényben lévő díjainak megtartását a következő feltöltésig. Vagy van rá lehetőség vagy nincs ezt csak úgy bepróbáltam. Azért 15 napot adhattak volna a visszajelzésre az ügyfeleknek mert tényleg összeomlott az ingyenesen hívható ügyfélszolgálat. Nekem különösebb bajom nincs a telenorral de ezt a dolgot valahogy elég sután oldották meg. Reméljük tanulnak belőle és nem lesz ilyen összevisszaság a jövőben.
Te vagy a világon a legszebb a faluból :)
-
Onlány
tag
válasz Rambovits #33794 üzenetére
Szerintem az online felületen kellett volna készíteniük egy külön menüpontot és 15 napot adni a visszajelzésre. Én üzletben nem voltam de állítólag nagy a sor mindenhol. Ráadásul az idősebb ügyfelek szerintem azt se tudják mi van Nekem is van egy rokonom aki az sms-t is nehezen olvassa.
Te vagy a világon a legszebb a faluból :)
Új hozzászólás Aktív témák
- Python programozás
- PlayStation 5
- Formula-1
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- Star Trek
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Tudományos Pandémia Klub
- Dragon Age: Origins
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen