- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- iPhone topik
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomp
félisten
válasz Viktor0610 #33944 üzenetére
Az első mondatod hasonlít a telenor kezdő mondatához:
Köszönjük, hogy levelével hozzánk fordult, ezzel lehetőséget adva a részletes tájékoztatásra.
Azaz már te is alkalmazod a sablon szöveget.Az volna a megoldás amit a többiek is mondtak. Miután elismerték a hibát ők maguk aktiválják a netet és a jóváírást is elvégzik. Pár éve amikor lejárt az LTE teszt időszak hiába volt aktív a 30GB+4G-m tőlem is megvonta a rendszer az LTE-t. Miután az Astoria üzletben maga az ügyintéző hívta fel a technikusokat, hogy "mit csinált a rendszer, itt az ügyfél aki fizet érte és nem kapja meg" Ez után pár perc elteltével hívott is egy illető aki sűrű elnézéseket kérve aktivált 500MB+2GB-ot mert csak úgy tudják kijavítani a hibát ha a 30GB+4G-t törlik. Mondta is, hogy ha elfogy a keret akkor azonnal hívjam őket mondjam el a hibajegy számát aztán azonnal aktiválnak újra adatkereteket. Dedikált ügyintézőt kaptam. Az hívott mindig aki először aktivált nekem adatot. Folyamatosan informált, hogy hol tart a dolog. Még azért is elnézést kért mert egyszer betegség miatt nem tudott hívni mert nem dolgozott.
Na ez volt az utolsó pozitív tapasztalatom a telenortól. Azóta mélyrepülésben vannak. "Oldja meg az ügyfél" munkát végeznek. -
DS39
nagyúr
csak tudnám 2017-től mit fognak csinálni? nem lesz roaming díj, simán vesz bárki Bécsben egy kártyás csomagot valamelyik szolgáltatónál, és azután itthon is azzal beszél, mert olcsóbb lesz, és másodperc alapú számlázás. a hazai kartell banda meg majd regisztrálhatja a belföldi számokon, hogy szinte csak hívásfogadások vannak.
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
Nem nagyon értem, hogy a humanoid szót miért kellene elviselnem, miért nem lehetett volna már, normálisabb szóval helyettesíteni. Mert (nem tudom, mennyire volt egyértelmű, de) az csapta ki a biztosítékot...
Ha pl. megnézed, amilyen hangnemben írtam St3ven problémájára, nem véletlen a különbség a hozzászólás többi részében.
Te előfizetéses vagy, tehát a te esetedben sokkal könnyebb a díjak manipulálása, a kiterhelések jóváírása, mint egy valamekkora egyenleggel rendelkező feltöltőkártyás ügyfél esetén.[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy A54
-
darvinya
titán
válasz Viktor0610 #33948 üzenetére
Ühüm…akkor te fogod kifizetni azt a díjat, mert én előre nem fizetek semmit, amiről nem én tehetek.
Kicsit olyan lenne mint, amikor összetörik az autódat, és te fizetetsz károkozónak, hogy javítsa meg saját autóját.
Pluszba fizeted a tied javítását.
Majd valamikor a károkozó kifizet mindent, azaz jóváír.Nem érzed kicsit furának?
Humanoid: Kifejezetten emberszerű, emberi alakú robot.
Ismered az üsz-t, aki vonal túlsó végén van? -Én nem, és legtöbbször ismételt sablon hangzik el.-
Vagy te vagy a vonal végén?[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
MODERÁTOR
válasz darvinya #33954 üzenetére
De nem érted, hogy a rendszer úgy működik, főleg feltöltőkártyás esetben, hogy először bekapcsolják a szolgáltatást (levonják a díját), majd utólag írják jóvá???
Ezen nem változtattak/javítottak 11 éve, kétlem, hogy épp' most, a neked okozott kár miatt történne ebben változás...
Samsung Galaxy A54
-
St3ven
addikt
válasz Viktor0610 #33948 üzenetére
Reméltem, hogy meg tudom oldani magam is a Telenor Online-on, de majd ha lemegy az őrület az ügyfélszolgálatokon, teszek ott is egy próbát.
Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html
-
club1
veterán
Ha egy számlázási rendszer zárt, az azt is jelenti, hogy egy adott csomag x Ft-ba kerül és esetleg ehhez vannak előre beállítva kedvezmények. Az gáz lenne, ha egy ügyintéző csak úgy beállíthatna a rendszerben egy 100%-os kedvezményt. Fizikailag persze megoldható, de ilyesmi utólag nehezen korrigálható, míg a standard ügymenet igen.
-
#79335424
törölt tag
válasz Viktor0610 #33955 üzenetére
Nekem az ilyen "rendszer" hivatkozásoktól tud elborulni az agyam. Nem a konkrét esetre vonatkozóan, hanem úgy, általában. Úgy tekintenek rá, azt súlykolják az emberekbe, hogy az valami felsőbbrendű hatalom által létrehozott, megmásíthatatlan misztifikum. A rendszert emberek alkották és emberek változtathatnak rajta. Ráadásul, nem is valami kiválasztott, felsőbbrendű faj, hanem többnyire Kovács 13 Béla segédprogramozó. Jelen esetben sztem a lényeg az, hogy jó, vagy rossz. Ha 11. éve rossz, az nem mentség, hanem szégyen. Mi lesz, ha nem változik? Idők végezetéig egy rossz rendszert kell használni ahelyett, hogy Kovács 13 Béla megjavítaná? Sztem ez nagyon nem real felfogás.
[ Szerkesztve ]
-
dptrsk
addikt
válasz Viktor0610 #33955 üzenetére
A kérdés az miért így működik?
Miért nincs egy jogosult kollega(nem mindenki, hanem csak akinek a felelősségi szintje elég nagy), aki esetleg előre feltölti az x ft-ot, amit a szolgáltatás aktiválásával le is von.Ebben az esetben nekem nem KELL nélkülöznöm az összeget a Telenor hibájából.
[ Szerkesztve ]
-
tomp
félisten
válasz Viktor0610 #33955 üzenetére
2007-8-as években a vodánál eltűnt csak úgy majdnem 3ezer Ft-om feltöltés után. Nem volt nyoma, hogy hova tűnt. Akkor kézzel vissza tudták írni. A 2 sms értesítés közötti különbözetet hozzáadták kézzel. Na most 2015-ben a telenor ilyet nem tud? Az az ő hibájuk. Oldják meg.
Mivel ez szolgáltatás hiba így 72órán belül javítani kell! Ha nem akkor 72óra elteltével kötbér indul. Ez teljes szolgáltatás kiesés így a havidíjból számított napidíj nyolcszorosa lesz a kötbér összege naponta.
-
MODERÁTOR
válasz St3ven #33956 üzenetére
St3ven:
Egyébként SMS-t kapsz? Mármint máshonnan.
Mert néha, csomagváltás után szokott probléma lenni az SMS-szolgáltatással.
Ilyenkor a lemondás/újra megrendelés megoldás szokott lenni. (Ezt szerintem a MyTelenor oldalán is intézheted. )Somatom:
Nyilván, ha több ilyen probléma lenne, akkor módosítanának rajta, de szerencsére (kopp-kopp-kopp) kevés ilyen van, gondolom, ezért nem merült fel eddig a javítása.[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy A54
-
St3ven
addikt
válasz Viktor0610 #33961 üzenetére
Most, hogy mondod... a Hívásértesítő sem érkezik meg, pedig aktív. De az SMS szolgáltatást nem merem kikapcsolni, mert van egy ilyen beállítva (gondolom ez miatt kapom régi áron):
SMS kedvezmény
Aktiválás: 2015.06.30
Lejárat:0 Ft
Egyébként nem is találni az SMS-t a szolgáltatások között MyTelenoron.
Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html
-
MODERÁTOR
válasz St3ven #33963 üzenetére
Emlékeim szerint a feltöltőkártyásoknál a tarifacsomag részletei között van az SMS szolgáltatás.
Magyarul a tartifacsomag melletti Módosítom gombra kell kattints, ott láthatod majd az SMS-t.
Ezt mondd le (vedd kia pipát?), mentsd el a változást, majd lépj vissza, és rendeld meg újra.
Talán kelleni fog egy ki-bekapcsolás, de utána jónak kell lennie.Amennyiben nem volna jó, akkor marad a telefonos/személyes ügyintézés.
Samsung Galaxy A54
-
Sayuar
őstag
Spanyol sim-em van. Olcsóbb roamingban a percdíj és az SMS, mint magyar feltöltőssel itthon. Mégse nem tudom használni, mert fű alatt a "magyar" szolgáltatók aláraknak a roamingolt szolgáltatónak: minden 5-ik hívás épül fel, azt is van hogy bontják... stb... stb. Érdekes módon ugyanez a sim az osztrákoknál hibátlanul használható. Igaz, az osztrák tarifák olcsóbbak mint a fentebb említett spanyol roamingban, így nekik nem kunkurencia.
Szóval kár reménykedni. Ellenben ott a VoIP... -
tomp
félisten
Na egy érdekes jelenség!
A telekom SIM kártya 1800MHz-en a telenor lte hálózatán roamingol! Na ezt hogyan? Ilyen esetben a telenor plusz díjat kér a telekomtól? Gondolom a telenor rosszul konfigurálta be a hálózatát amikor közös 800-ról átlép 1800-ra. -
St3ven
addikt
válasz Viktor0610 #33965 üzenetére
& tomp:
Kiveszem a pipát, elmentem, majd újra Módosítom gomb, és még mindig ott a pipa az SMS mellett.
Ebből tényleg ügyintézés lesz, de köszönöm a tippeket.
Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html
-
tomp
félisten
Legyen pozitív dolog is!
MyTV esetében böngészőben nyugdíjazásra került a Silverlight! Ezentúl HTML5-ben megy.
Ezen kívül a köz.csatornáknál Chromecast esetében meglepő változás történt! Szép éles kép! Minden bizonnyal már HD-ben mennek. -
RpPRO
őstag
Akkor mi van, ha jövő héten feltöltök a kártyámra és tegnap kitöltöttem egy nyilatkozatot?
- Automatikusan a drágább tarifával telefonálok?
- Netán újra és minden feltöltésnél ki fogok tölteni egy nyilatkozatot, h nem akarom az emelést?Helló biztos úr. Nem alkohol vagyok befolyásoltsága felett. Néha összeszavakat a keverem.
-
MODERÁTOR
-
RpPRO
őstag
válasz Viktor0610 #33971 üzenetére
Az előfizetősnek elég egyszer nyilatkoznia? A kártyás meddig tud nyilatkozni? Miért csak a köv. feltöltésig érvényes a nyilatkozata?
Valami djuice csomagom van, amit már visszavontak x éve.
Helló biztos úr. Nem alkohol vagyok befolyásoltsága felett. Néha összeszavakat a keverem.
-
MODERÁTOR
RpPRO:
Az előfizetésesnél addig érvényes a nyilatkozat, míg újabb hűséget nem ír alá a Telenorral vagy tarifacsomagot nem vált.
A feltöltőkártyásnál addig érvényes a nyilatkozat, míg fel nem tölti a kártyáját.
Nyilatkozattételre nem sokáig lesz lehetőség, vagyis akár tetszik, akár nem, szerintem max. a hónap közepéig, végéig húzhatod az emelés elutasítását, aztán a feltöltéskor életbe lép az emelés.asdf_:
Nálunk még van SD és HD is.[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy A54
-
tomp
félisten
Nem!
Közcsatornáknál marad az SD is! Mint ahogyan digitális kábelen kötelező is az SD+HD-t továbbítani. Kivétel a Duna World HD. Az kikerül mert megszűnik. Mától már csak önkéntes alapon jut(na) hozzá a szolga ha a székházhoz kihúz egy optikát. De mivel már nem kötelező így ki is vették. -
Zaji
őstag
Most akkor melyik órával adhatják végül is?
-
tothjozsi96
addikt
Jééé, beszéltem most egy Telenor-os bácsival.
Az a lényeg hogy, most mondta hogy van lehetőségem a régi tarifa árakra.
Mondom jééé.
És végre sikerült nekem is. -
Dani182
csendes tag
Sziasztok!
A Telenornál van előfizetésem, de már nincs rajta hűség, határozatlan idejűként pörög.
Az lenne a kérdésem, hogy most ha nem nyilatkozok a szerződésmódosításról, hanem hagyok mindent ahogy van, az azt jelenti, hogy megújul a hűség és átváltok határozott idejűbe, vagy pedig minden marad a régiben csak új árakkal?
Azért lenne fontos mert pár hónapon belül tervezek szolgáltatót váltani.Köszi
[ Szerkesztve ]
-
zoli62
addikt
válasz St3ven #33934 üzenetére
Én ma tettem meg a nyilatkozatot, szintén zökkenőmentes volt, felolvasták, hogy a jelenlegi tarifa a legközelebbi feltöltésig érvényben marad. Ez nálam egy év múlva esedékes. Addig még sok víz fog lefolyni a Dunán. A kártya passzív, beszélgetésre nem, csak maximum internetezésre használom. Egyébként a kártyámról egy egyenlegcstöröltek egy online forgalmat biztosító szolgáltatást,és jóváírtak egy bizonyos összeget. Ez mit takar? Nálem a mobil online start tiltása korábban is be volt kapcsolva. A másik kérdésem, mi szokott lenni a hangposta alapértelmezett kódja? Eddig egyáltalán nem használtam, tehát nem is változtattam meg az alapértelmezetett jelszót. de most jött egy üzenet,és más telefonról fontos lett volna lehallgatni. Többféle kódot próbáltam (1111, 0000, 000000, 111111, stb.) de egyik se működött.
-
Dolby
senior tag
válasz Dani182 #33981 üzenetére
Ha nyilatkozol, akkor is marad a határozatlan idejű szerződés a régi árakkal, mivel a nyilatkozat annyit tesz, hogy a szerződésed nem változik. Maximum azt mondják hogy ők biz a régivel nem szolgáltatnak és felmondják a szerződésedet, de azt pedig csak 60 napos határidővel tehetik. Szóval ha tudod h 60 nap múlva mindenképp váltasz, akkor én megjátszanám.
- Nyugalom, a hosszú élet ritka!
-
tomp
félisten
Ma hívtak vissza a visszahívást kérés miatt. Újra ajánlották a mytariffot. 4G van benne. Mondom most is van. Van? A Startban nincs. Oké de ott van mellette a 30GB+4G. Jaaa. Hát akkor nincs értelme váltanom.
(lehet odabent csak azt látják, hogy 30GB? Mert csak a 30gigát mondta a 4G opciót nem.) -
HRC95
tag
Ezt a MyTariffos adatkeret elfogyás utáni internet kikapcsolást nem lehet kijátszani valahogy? Pl veszek a csomag mellé +100mb netet 500ft ért (ugye az oldalon ott 32/32 van lassítás után írva)
[ Szerkesztve ]
MSI Z270 | i5 7600K | G.Skill Ripjaws 16GB | Rog Strix GTX 1080 TI
-
HRC95
tag
válasz KamuMazsola #33988 üzenetére
Nem rég jött az sms, hogy elfogyott az adatkeret viszont ugyan úgy megy csak lassítva. Van plusz 500mb netem valszeg akkor azt nem 0/0 ra veszi. Vagy csak ez a hónap még szerencsés
[ Szerkesztve ]
MSI Z270 | i5 7600K | G.Skill Ripjaws 16GB | Rog Strix GTX 1080 TI
-
fecske13
tag
Ma jött egy SMS:
"... Rögzítettük döntését a díjváltozás visszautasításáról. ..."
De van egy kis szépséghibája, ugyanis én nem utasítottam vissza semmit, mert nem volt mit visszautasítani."Az a lényeg, egészség legyen, meg kerozin a repcsibe."
-
donmackó
őstag
A hűségidő lejárta előtt mennyi idővel lehet új készüléket kihozni? Természetesen újabb hűséget vállalva.
Release the cable hounds!
-
donmackó
őstag
válasz KamuMazsola #33992 üzenetére
Akkor ha augusztusban jár le, már ebben a hónapban hozhatok ki?
Release the cable hounds!
-
darvinya
titán
Ma visszakapcsolták a net-et.
Kíváncsi leszek a kiesett napokat fizetik, mert elismerték, hogy központilag mindenkit megsz…vattak ezzel, tarifa csomag váltáskor.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
MODERÁTOR
válasz fecske13 #33990 üzenetére
Úgy figyeltem, ha kértél visszahívást, de nem beszéltél senkivel, akkor már elutasítottnak tekintik az áremelést, a másik verzió meg az lehet, hogy tévesen rögzítették valaki más száma helyett a te számod a boltokban dolgozó kollégák, és így kaphattad meg az üzenetet.
Samsung Galaxy A54
-
#79335424
törölt tag
Viktor0610:
Jól tudom, hogy a 2GB Deezer -nek csak a "havidíja" időarányos, a mennyisége viszont mindíg 2GB, cikluson belül? Tehát, ha elsején van a fordulónapom, de egyenleghiány miatt, csak 20. -án tudják aktiválni, akkor csak 10 napot, vagyis a havidíj 1/3 -át fizetem, de abban a 10 napban is 2GB -ot használhatok?
[ Szerkesztve ]