- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- iPhone topik
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
Hirdetés
-
Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
it Két kriptocéget perel New York államügyésze, mert több mint 1 milliárd dollárral károsították meg az áldozatokat.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
ph Az Assassin IV széria legújabb verziója egy vapor chamber talpat kapott, így már 300 wattig használható.
Aktív témák
-
Josh
tag
-
tkazmer
addikt
-
-
erdoke
titán
válasz zsoltee10 #6966 üzenetére
Itt azért nem egészen erről van szó, a "TE" felszereltség nem az alap, ráadásul japánoknál általában az alap is többet tartalmaz, mint a németeknél (ideértve az amerikaiakat, pl. Ford vagy Opel) vagy olaszoknál.
A KIA még a középkategóriában megméretve is szinte teljesen fullosnak mondható, az új Mazda6 TE közepesnek. A tolatóradart hiányolom leginkább, de olyan 50-60e Ft-ért berakják hátra a gyárit később is. Ahogy ennyiért Siemens Bi-Xenont lehet kapni 3 év garival, ha később fontosnak ítélem.
Szóval jelen esetben a kérdés inkább az, hogy középkategóriás, benzines szedánt közepes felszereltséggel, vagy (kategóriájában a legnagyobb) kompakt kombit dízelben és fullosan.PS: Az üzemanyagot a cég fizeti, és nincs direktíva a dízel preferálására. Elég nagy marhaság, mert azonos gázolaj-benzin árat feltételezve, és ismerve a 100e km-re tervezett futásteljesítményt, a Mazda6-nál található 150e Ft-os különbség már 20e km alatt visszajön a fogyasztáson (2,5 l többletet számoltam 100 km-re, az én lábammal a 8 vs. 10,5 liter simán összejön). A többi 80e km-en bukik a cég 6-700e Ft-ot, és még eladni is könnyebb a dízelt...
A legjobb aláírás a héten
-
Khelben
nagyúr
válasz zsoltee10 #6991 üzenetére
Nem mindegyik dízel térül meg 100ezer km alatt (általában ennyi után cserélik a céges kocsikat), ráadásul sokkal kényesebbek, mint a benzinesek. Egy benzinest nyugodtan oda lehet adni a szőke titkárnőnek, nem kell neki elmagyarázni, hogy ha hajtja, akkor leállás előtt várjon kicsit, ne haljon meg 30ezrenként a turbo, hidegen ne menjen a pirosba a fordulatszám, stb.
Egy 1,4-es fabia 3,2M ft, ugyanez dízellel 3,8, fogyasztásban van mondjuk 2 liter különbség, 100k km alatt pont ugyanannyiba kerül a kettő, ha nem kell javítani.Magamnak, újonnan lehet, hogy én is dízelt vennék, mert akkor tudom, hogy el fog menni 400k km-t is, mert vigyázok rá. De cégesnek meg használtnak csak benzinest.
-
Notes
senior tag
válasz zsoltee10 #7172 üzenetére
Itt [link]
vannak árak. Invite felszereltségben a nagyobb motor 200K-val drágább. Ennyit szerintem simán megér. És a nagyobb mocihoz jár ESP is.
Eredetileg Mazda 3-at akartam, ami egy szuper autó, de ez erősebb, és jobban is néz ki. Igaz kicsit drágább is.Romanes eunt domus!
-
Vandit.
addikt
válasz zsoltee10 #7539 üzenetére
Aham.És azt nem lehet,hogy megveszem és tuningolom később,ha lesz rá pénzem?
Vagy tuningolni sem lehet,annyira szar?[ Szerkesztve ]
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
soldi3r
veterán
válasz zsoltee10 #7555 üzenetére
~20%-ot valszeg ki lehet hozni még belőle, csak lapátolni kell bele a lóvét
ülésfűtés? autómata klíma? kormányról vezérelhető hifi?
ezek kapásból benne vannak. egy suzuki simán fapados egy e46-hoz mérve
olyanokról ne is beszéljünk, hogy szagszenzor, állófűtés...gyorsulásnál meg a súly/le arányban egyforma autókat hasonlítsuk össze
[ Szerkesztve ]
E30 (oo=[][]=oo)
-
Rick4
félisten
válasz zsoltee10 #7555 üzenetére
aki 150ekm-t rakott a swiftbe, és az olajcserén kívül egy hátsó kerékcsapágy, meg a fékbetét volt az összes költsége....
se vízpumpa, se gumi, se semmi? még egy ablaktörlőlapát sem volt?Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
soldi3r
veterán
válasz zsoltee10 #7565 üzenetére
típustól függően 5-10% kihozható csak az elektronika finomításával is, komolyabb alkatrész csere nélkül
jójó, alapból alufelni, rendben és az miért jó? , van bmw-hez is, de egy mutatós felnigarnitúra 300k-nál indul
pl egy ilyen a lényeg az a kis ///M felirat az osztókörönnekem semmi bajom a swifttel, kevés baj van vele, de ne hasonlítsuk egy bmw-hez, felesleges, nincs értelme
a gyorsulásról annyit, hogy arról nem tehetek hogy a swiftbe nincs anyag, el kell fogadni hogy 2 kólás dobozból is csinálnak már autót, ezért megy jobban
[ Szerkesztve ]
E30 (oo=[][]=oo)
-
G@ben
addikt
válasz zsoltee10 #7770 üzenetére
Anyám azt mondta, hogy ha holnap át tudja venni, akkor nem lesz mérges, ha hétfőn, akkor egy kicsit és a méreg foka az eltelt napok számával négyzetes arányban nő, mert ami autót most használ, azt galád módon én el fogom hozni vasárnap.
Én is azt tanácsoltam, hogy amennyiben nem vehető át, akkor adjanak helyette egy ideigleneset, csak kérdés, hogy ebbe belemennek-e.
Mindenesetre kösz!Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
bolondember
MODERÁTOR
válasz zsoltee10 #9623 üzenetére
sajnos kinn áll az utcán az autó, az egyetemnél...
Amikor utoljára RENDESEN kiglancoltattam, még aznap éjjel feltörték - félek, no...
Tisztában vagyok a képpel kapcsolatos balfékségen, de...
Elvileg, ha minden igaz, nemsokára TALÁN be tudok állni az albinál lévő udvarra...Olyan nők ideálja vagyok, akiknek mindegy...
-
erdoke
titán
-
szatocs
őstag
válasz zsoltee10 #13567 üzenetére
Ennél nem, eddig nem néztem az adatlapját, de ahogy "Dr. Ernő" elkezdett konkrét dolgokat írni, megnéztem, hogy honnan is veszi mindezt, aztán megtaláltam, hogy ott egy olyan adatlap is van, amin közlik a bajokat. Abból pedig van, nem kevés
Egy kopó alkatrész csere viszont kijönne annyiból, féket is beleértve.
=== Szatocs ===
-
#00809728
törölt tag
válasz zsoltee10 #21281 üzenetére
Nem kicsit leételmezted a dolgot.Most van benne 27650km ami szerintem Február elejére eléri a 30.000km.
Nos amikor megvettem akkor mondták ,hogy 4000-5000km között érdemes lecserélni az olajat de nem ajánlott.Azaz kinek a pap kinek a papné.Nos én lecseréletettem.
Viszont 15.000km-nél ismételten ill 30.000 majd 45.000 és igy tovább.Hát a mostás igazából ez egy diesel és sajna itt hamar ősszekoszolja az uj olajat mert sok-sok helyen ott tud maradni az a fárnya fekete koszos régi olaj.Ezzel azt előzőm meg beőntőm a tescos olajat majd kicsit megjáratom vele max alapjárat max 1percig.
Láttam én már hasonlot és aránylag értelmes dolognak is találtam... -
_seth_
veterán
válasz zsoltee10 #21570 üzenetére
Ahol külön szíj hajtja ott akkor kell cserélni ha baja van vagy ha nagyon tutira megy valaki.
Nekem van egy 1.3S opel motorom szellős blokkal, a vízpumpa meghalt, a hűtővíz elfolyt a motor meghalt... ez az az eset volt amit mondanak a szerelők, hogy ilyen is lehet... hát csak ez pont nálam volt.... vectránál ezért is csináltattam meg hamar ráadásul mindenből próbáltam a legjobb cuccot belerakni vagy gyárit na most, hogy ennek is mennyi a haszna az már másik téma lenne.
Röviden: vízpumpát sem árt cserélni mert az is meghalhat...
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Mr X
veterán
válasz zsoltee10 #21570 üzenetére
ez a vízpumpa meg sokszor parasztvakítás és lehúzás. A mi egyik autónkban nem a vezérműszíj hatja a pumpát, hanem külön van ékszíj. 230ekm van benne, már kétszer cserélték volna szakszervizben, de még a gyári van benne, és az égvilágon semmi baja....
Így kellene lennie. De előttem itt a példa egy jóbarátom. 2000-es évjáratú Volkswagen Polo. Egyszercsak megadta magát a vízpumpa. Nem tudom pontosan, mi baja lett, de elég komoly összeg volt, mire megint gurult a kocsi.
Én már csak biztos-ami-biztos alapon is autóvétel után cseréltetem a vezérlést görgőstül, vízpumpát, szűrőket, gyertyákat. jobb félni, mint megijedni.
-
Rick4
félisten
válasz zsoltee10 #21570 üzenetére
Mondjuk csak halkan megsúgom, ha a BMW-jében M43-as motor van, az nem szíjas, hanem láncos, az meg simán kibírhat 250ezret is. Az eényémben is láncos van, nemrég léptem vele túl a 200ezer mérföldet, és még a gyári van benne.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
(Kolombusz)
veterán
válasz zsoltee10 #21638 üzenetére
ST-re akar váltani.
Én is sajnáltam, hogy csak ezt az egy képet tette fel.Hmm, nem akarok hülyeséget mondani, de asszem a nyári lengyelországi túránkat 4 emberrel, csomagokkal, klímával, autópályával, hegyi utakkal megjárta 7 liter alatti fogyasztással.
A másik barátom dízel rs octaviaja ugyanitt kb 6.5-t evett, igaz mi küldtük 200 felett is nem egyszer.
-
-
viharhozo
addikt
-
lajo
senior tag
válasz zsoltee10 #21995 üzenetére
Tudom csak ha ugyanaz a motor vagy az alkatrészek közül több (nem tudom, csak hátha) akkor az jelenthet valamit, hogy nekem azzal jó tapasztalatom van. Mindegy.
Egyébként a Trafic is 3.5 ha jól tudom, csak térfogatra fér több a Masterbe nem?
Szerk.: Ducatot nagy ívben szerintem is.
[ Szerkesztve ]
-
viharhozo
addikt
válasz zsoltee10 #21994 üzenetére
A legkisebb kell nekem, ahol a doboz 2,6m hosszu, es 1,6 magas. A teherbirast nem tudom, az nem erdekel. Ezt harom eves frankhitelre odaadjak 2,95M-ert. Auto csak tavasszal lesz.
A mostani egyszeruen kifutotta magat, a kuplung kinyomocsapagyat folyton cserelni kell, raadasul aktualis lesz lassan a valto ujabb szetesese. Beszamitasra irgalmatlanul alacsony osszeget mondtak, 600k-t. Az aprohirdetesek kozt 1M-tol indul a moka.
[ Szerkesztve ]
Durvasága miatt töröltem - moderátor.
-
gaborbol
őstag
válasz zsoltee10 #22007 üzenetére
Munkatársam barátja vett egy nem egész 4 éves dci mastert kereskedésből 118.000 km volt benne. Gondolta elviszi a márkaszervizbe, hogy mégis csak "szakértő helyen" legyen megcsináltatva, átnézetve. Ott hagyta másnap reggel 10-re, mehet érte. Másnap bement, kész van? Kész, de sajnos már megelőztek minket. Hogy-hogy? a kilométeróra ugyan 118.000 mutat,de a computer szerint a 400k-s szerviz is megvolt már rajta....
Kereskedőt felhívta, hogy van egy kis gond, válasz: sajnos mi sem tudtunk róla, így jártál, sok sikert a kocsihoz, viszhall. Előző tulajt megtalálták, ő még valós kilométerrel adta el. Kereskedőt visszahívták, válasz: akkor majd max elpereskedünk pár évig.
Hab a tortán:50 kióméterenként 1 liter olajhami.Megcsináltatta,egy vagyont otthagyott
most használható.(Vagy 5-10k-t megspórolt a vásárlásnál ,hogy nem vitte el szakszervizes átvizsgálásra )
[ Szerkesztve ]
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen